Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu että mä olen puoliksi suomalainen.

PuoliverinenSuomalainen
22.04.2018 |

Moi, mulla on ollu jo kauan sellaine olo että en oo täysiverinen suomalainen. Tuntuu jotenkin, että mussa on myös jotain muutakin. Esim, kun katon jotain tiettyy sarjaa, mitä tejdään orlannjssa. Nii lkaa heti tuntuu, että oon puoliks irlantilain3n. Muista maista ku tulee sarjoi, ei tuu samanlaista oloo. Pitäiskö mun selvittää, et oonko ja onko mulla irlannissa sukua? Tai että onko mun suku sieltä kotoisin? Jos joo, nii tietääks kukaa mitä se maksaa? Ihan muuten vaan, tulin ksysyy.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile myheritages.com

Vierailija
2/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä jos haluat, mutta yritä kuitenkin sopeutua siihen, että kaikkein todennäköisimmin mitään ulkomaan kytköstä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa DNA-testi, maksaa pari sataa. Siinä kyllä selviää kaikki sukusi.

Vierailija
4/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokeile myheritages.com

En saanu selville.

Vierailija
5/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvitä jos haluat, mutta yritä kuitenkin sopeutua siihen, että kaikkein todennäköisimmin mitään ulkomaan kytköstä ei ole.

Siis neuvo, ei mitää turhaa. En oo mikää idiootti.

Vierailija
6/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tästä mun mutsi repäseeki pari sataa, ku kaikki rahat menee lauskuihin, vaatteisiin, ruokiin, ja mun hareastuksiin. Eikä saada sossusta yhtään jelppii, turha toivo siis.

Vierailija
7/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa dna-testit ja tilaa.

Vierailija
8/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok ja mitä tapahtuu kun selviää että isäsi ei ole biologinen isäsi? Aika kova isku voi olla hänellekin (jos siis tiedät että isäsi on suomalainen) :D

Vierailija
9/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa dna-testit ja tilaa.

Ne maksaa, ja selitin tos yhdes kommentis et mihin kaikkii menee rahat. Sori siis vain.

Vierailija
10/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tästä mun mutsi repäseeki pari sataa, ku kaikki rahat menee lauskuihin, vaatteisiin, ruokiin, ja mun hareastuksiin. Eikä saada sossusta yhtään jelppii, turha toivo siis.

Mene itse johonkin duuniin -  nuoret saa aina töitä, jos kerran asia on sulle noin tärkeä.

Vierailija
11/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok ja mitä tapahtuu kun selviää että isäsi ei ole biologinen isäsi? Aika kova isku voi olla hänellekin (jos siis tiedät että isäsi on suomalainen) :D

Mun siä on mun niologinen isä, vaikka olisi ulkomaalainen. Ja sitä paitsi, hän kuoli keuhkosyöpään 4 vuotta sitten.

Vierailija
12/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysy siltä mutsiltas kuka sun faijas on, niin ei tarvi tuhlata rahaa. Vai eikö sekään tiedä?

Vierailija
13/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene itse johonkin duuniin -  nuoret saa aina töitä, jos kerran asia on sulle noin tärkeä.

13 vuotias ei saa kunnollista palkkaa, tiedoksi vain.

Vierailija
14/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysy siltä mutsiltas kuka sun faijas on, niin ei tarvi tuhlata rahaa. Vai eikö sekään tiedä?

Kqtos tarkemmin stalkkeri! Sekopää.

Vierailija
15/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sää oot orlanjtilainen oikeesti

Vierailija
16/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun siä on mun niologinen isä, vaikka olisi ulkomaalainen. Ja sitä paitsi, hän kuoli keuhkosyöpään 4 vuotta sitten.

No etkö tiedä isäsi perimää? Oliko isäsi jotain muuta kuin suomalainen? Kysy vaikka mummoltasi minne juuret vievät. :)

Vierailija
17/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etkö tiedä isäsi perimää? Oliko isäsi jotain muuta kuin suomalainen? Kysy vaikka mummoltasi minne juuret vievät. :)

Ja otan osaa isäsi puolesta!

Vierailija
18/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, teini-ikäinenhän se siellä. Siihen ikään kuuluu juurikin tuo "ulkomaalaisuus", ihan sen takia kun uutta ja "parempaa" kuin suomalaisuus. Ei, et ole erikoinen.

Vierailija
19/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos sää oot orlanjtilainen oikeesti

Irlaantilainen tarkoitat varmaan. Miten nii?

Vierailija
20/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, tai no. En oo varma, sillä hänen suvun vanhemmillaan oli tosi outoi nimii. Mummoi ei enäö oo, nekin kuolleet.