Millainen mies(vauva) pelkää riitelyä?
Kommentit (24)
No vähän riippuu... Jos toisen tapa riidellä on huutaa kurkku suorana ja paiskoa tavaroita, niin mitä siinä pitäisi tehdä?
Millainen ihminen haluaa riidellä?
Ei kiinnosta hittoakaan riidellä. Kuunnellut ihan riittävästi sitä ja jos ei asiat muuten selvene niin sitten ollaan sinkkuna.
Mistä haluaisit riidellä? En itsekkään riitele juuri koskaan kun en vain pidä siitä, väitteleminen on sitten jo toinen asia.
Olen itse nähnyt ja kokenut lapsuudenkodissani sen verran paljon riitelyä (joka on mennyt useasti jopa henkisen väkivallan puolelle, että siitä on jäänyt jonkin sortin traumoja) ettei näin aikuisena todellakaan riitely enää kiinnosta, varsinkaan jos se ei johda mihinkään.
T: riitelyä inhoava mies.
Feminiininen mies, joka julistaa olevansa feministi.
Riitelisin mielelläni jos saisin itse edes joskus valita mistä riidellään. Miksi riidan täytyy koskea aina minun heikkouksiani eikä esim. naisen heikkouksia.
Riitelykö on miehinen ominaisuus? Mulla oli käsitys että naiset riitelee.
Pitääkö alkaa riitelemään että saa pillua?
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen riitelee?
Mun Rakas vaimo.
Vika aina muissa ja anteeksi ei voi siksi pyytää.
Toiselle ei voi olla kilti jos ei ole itse hyvällä tuulella.
Riitojahan tuollainen tuo.
Vierailija kirjoitti:
Feminiininen mies, joka julistaa olevansa feministi.
Tässä on jotain todella huvittavaa, että nainen halveksuu miestä joka on feministi.
Millainen nainen haluaa riidellä? Siinäpä tosi menstruo-feministinen omituisuus.
Mikä siinä riitelyssä on ihmistä kehittävää ja ylevää? Kenen pöytä siinä tyhjenee? Jää vain mieleen kalvamaan haukut.
Vierailija kirjoitti:
Wt:t riidelkööt keskenään.
Elä sotke suomalaisia ja kookereitä Nersosta tai Kohrikasta tähän.
Koska naisen mielipiteet eivät kiinnosta niin paljoa että jaksaisin suuttua tai riidellä.
En minä "pelkää" riitelyä, mutta olen sitä joutunut kuuntelemaan koko lapsuuteni, joten ei hirveästi kiinnostaisi enää.