Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAAPAJÄRVI HOI!!!!

23.04.2006 |

Onko olemassa mitään vauva kerhoja ym äitien ja lasten tapaamisia???

Kyselee nuori äiti 21v ja tyttö 1v6kk ja poika kohta 2kk.

Päivät joskus pitkiä ja ois mukava tutustua uusiin ihmisiin.

Mailia tulemaan jossukka85@luukku.com

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurakunnan kerhot ei oikeen inspaa mua...

Kun on kaksi alle 2v lasta niin vaikee lähtee mihinkään seurakunnan kerhoon,koska ovat ehkä liian pieniä sellaseen...

Joku mamma kerho sais täälläkin päin olla... :)

Vierailija
2/2 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan kerhot on ainoat ja just tuo perhekerho on tarkoitettu äideille ja lapsille. Itse en asu Haapajärvellä (siskoni asuu Haapajärvellä), mutta tällä paikkakunnalla missä asun käyn seurakunnan perhekerhossa. Siellä nimenomaan on äitejä pienten lasten kans. Itselläni on 2v5kk ja 11kk ikäiset lapset, perhekerhossa olen käynyt siitä lähtien kun esikoinen oli n. 3-4kk vanha. Pikkukakkosen synnyttyä viime kesäkuussa tuli palkollinen kesätauko, mutta jatkoin heti syksyllä perhekerhossa käyntiä molempien lasten kans. Ja ainakin meidän paikkakunnalla on monta äitiä vauvan ja vähän isomman lapsen kans kerhossa. Että ei kun perhekerhoon vaan - siellä saa ajatuksia vaihtaa muiden äitien kans kaffittelun lomassa ja lapset voivat leikkiä keskenään, jos jo leikeistä ymmärtävät. Meillä ainakin molemmat lapset ovat leikkimässä muiden lasten kans sulassa sovussa. Siellä se vaan seassa touhuaa 11kk vanhakin =). Suosittelen lämpimästi seurakunnan kerhoon tutustumista. Eikä niissä kerhoissa katota/kysellä sitä kuuluuko kirkkoon vai ei (jos se on jollekin este) - kaikki ovat tervetulleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme