Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholisti työkaveri saikuttaa

Vierailija
22.04.2018 |

Olen ollut suht. vähän aikaa uudessa työpaikassa, mutta jo nyt on käynyt ilmi, että työkaverin jatkuvat poissaolot omalla ilmoituksella johtuvat rankasta ryyppäämisestä. Tämä on ilmeisesti jatkunut vuosikausia, eikä asiaan ole sen kummemmin puututtu. Itseäni suoraan sanoen v*tuttaa tehdä toisenkin työt omalla työajalla, kun varsin hyvin tiedän poissaolon syyn. Mitä tässä voisi tehdä? Esimies vaikuttaa olevan tietoinen asiasta, mutta ei tee sille mitään, koska ovat keskenään kavereita.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano itsesi irti tai saikuta.

Vierailija
2/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että poissaolot johtuvat ryyppäämisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano itsesi irti tai saikuta.

Olen samaa mieltä,ainoastaan 2 vaihtoehtoa

Vierailija
4/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma tieto, kännipuhelut. - AP

Vierailija
5/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla todisteita siitä, että saikuttaa viinan takia. Sitten pomon puheille. Eikö esimiehellä ole esimiestä?

Vierailija
6/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juominen ei ole hallinnassa, hän tietysti saikuttaa.

On todellakin kurjaa, kun joudut tekemään saikuttajan työt, mutta hän tulee olemaan saikulla jatkuvasti, jos pomo/organisaatio sen sallii.

Mulla oli tuttava, joka sai työtä työn perään, mutta aina oltuaan paikassa 2-3 viikkoanormaalisti, alkoi saikutus.

Sain aikamoiset loat päälleni, kun kerroin pitäneeni hänen jokaviikoisesta saikutuksestaan ihan vaan huvikseni kirjaa.

Oli niin "sairas", että eläkkeelle olisi jo 4-kymppisenä joutanut.

Vierailija
7/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutisti työkaveri ahdistaa. Lounaalla muka pitäisi syödä jotain. Lyhyen 30 minuutin aikana on ihan siinä ja hiinä ehtiikö juoda 5 isoa tuoppia. Jos töissä pitää olla selvinpäin niin otan lopputilin. Muutenkin niin ahdistava paikka. Oooh kun saisikin potkut.

Vierailija
8/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä on ongelmana, että mulla ei suoraan niitä todisteita ole, koska ei hän mulle soittele, vaan sellaisille, jotka eivät häntä käräytä mut kertovat kumminkin eteenpäin. Eli taitaa olla työpaikan vaihto edessä... - AP

Vierailija
9/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varma tieto, kännipuhelut. - AP

Soittaa kännissä sulle siis iltaisin ja aamulla saikulla😯. Mitä se sitten puhuu? Eikö se myöhemmin kommentoi puhelujaan mitenkään?

Vierailija
10/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä on ongelmana, että mulla ei suoraan niitä todisteita ole, koska ei hän mulle soittele, vaan sellaisille, jotka eivät häntä käräytä mut kertovat kumminkin eteenpäin. Eli taitaa olla työpaikan vaihto edessä... - AP

Ei sulla mitään varmaa tietoa sitten olekaan.

Vierailija
11/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein saikuttaa? Joka viikko vai? Onko myös krapulassa töissä?

Vierailija
12/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juominen ei ole hallinnassa, hän tietysti saikuttaa.

On todellakin kurjaa, kun joudut tekemään saikuttajan työt, mutta hän tulee olemaan saikulla jatkuvasti, jos pomo/organisaatio sen sallii.

Mulla oli tuttava, joka sai työtä työn perään, mutta aina oltuaan paikassa 2-3 viikkoanormaalisti, alkoi saikutus.

Sain aikamoiset loat päälleni, kun kerroin pitäneeni hänen jokaviikoisesta saikutuksestaan ihan vaan huvikseni kirjaa.

Oli niin "sairas", että eläkkeelle olisi jo 4-kymppisenä joutanut.

Sama meillä ja laskin ne poissaolot minäkin kun ne talon yhteisessä kalenterissa niin kauniisti oli aina kirjattu.

Valtion virka ja omalla ilmoituksella 3 päivää. Aina jokin syy, joita potilas itse kertoi seikkaperäisesti kenelle tahansa kuulijalle : Futistreeneissä usein nilkka nuljahti sekä tuli potku reiteen ha meni ihan mustaksi. Näistähän on istumatyötä toimistossa tekevä työkyvytön?

Mahatauti jonka takia 100- kiloinen ukko ei pääse töihin. Hmm..

Ei siinä mitään, mutta nämä tapahtui lähes päivälleen aina 3viikon välein. Siis vuosia. Kukaan puuttunut ja äijä itte mesosi ja piti meteliä jatkuvista vammoistaan niin, ettei kukaan jaksanut siihen väliin mitään sanoakaan.

En tietenkään 100-varmasti tiedä,että se juuri nuo saikut johtui juomusesta.

Mutta yhtäkään tyky-päivää tai urheilupäivää tms ei se kyllä päässyt läpi ilman 3promillen kännissä. Just saying..

Vierailija
13/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absolutisti työkaveri ahdistaa. Lounaalla muka pitäisi syödä jotain. Lyhyen 30 minuutin aikana on ihan siinä ja hiinä ehtiikö juoda 5 isoa tuoppia. Jos töissä pitää olla selvinpäin niin otan lopputilin. Muutenkin niin ahdistava paikka. Oooh kun saisikin potkut.

Hakeudu jonnekin, missä on liukuva työaika ja ruokatunnit.

Vierailija
14/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joka työpaikoilla ole näitä?

Vierailija
15/15 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi muija oli joka viikko poissa pari päivää, nyt on pidemmällä saikulla. Epäilen alko-ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi