Oho, nyt löytyi muuten hyvä vegaaninen eines!
Sain ruokajakelusta vegaanisen kaurapuuron, eli keitetty kauramaitoon. En odottanut oikein mitään, mutta äsken söin ja jumaliste miten hyvää! Tosi täyteläinen maku ja koostumus, ainoa mistä huomasi että ei ollut maitoon keitettyä oli että puuttui se tietty jälkimaku. En tiedä, paljonko maksaa kaupoissa, mutta voisin harkita ostavani tätä jos vastaan tulee.
Kommentit (19)
Voi tsiisus, kuka ostaa kaurapuuroa eineksenä?
Vierailija kirjoitti:
Sain ruokajakelusta vegaanisen kaurapuuron, eli keitetty kauramaitoon. En odottanut oikein mitään, mutta äsken söin ja jumaliste miten hyvää! Tosi täyteläinen maku ja koostumus, ainoa mistä huomasi että ei ollut maitoon keitettyä oli että puuttui se tietty jälkimaku. En tiedä, paljonko maksaa kaupoissa, mutta voisin harkita ostavani tätä jos vastaan tulee.
Ei muuten ole keitetty kauramaitoon.
Vierailija kirjoitti:
Puuro on hyvää vaikka veteen keitettynä
Jos saat joskus rahaa, älä käytä niitä eineksiin. Muuten joudut taas hetken päästä takaisin jonoon. Kasvata itse viljasi ja jauha ne, paljon edullisempaa ja terveellisempää
Kasvata itse viljasi :D sehän onkin helppoa ja halpaa kaupungissa kerrostalossa.
Kaurajuoma on makeaa, siinä se salaisuus aika pitkälti.
Oho, mikä markkinointipostaus! Kaurapuuro keitetään veteen ja on ihan vegaanista niinkin, ihan vinkiksi vaan. Saat aika paljon enemmän puuroa kuin ostamalla kallista korvikemaitoa. Tai niitä eineksiä.
Kaurasta ei saa maitoa. Oikeaan maitoon tai veteen keitetty puuro on jees. Älkää sekaantuko mihinkään korvikkeisiin.
Itse voisin syödä Kokkikartanon feta-pinaattipastaa vaikka miten, jotenkin koukuttavan makuista. Eikä kasviskiusauskaan paha.
Kokeile Fazerin Alku Sadonkorjuuhiutaleita. Aivan uskomattoman hyvää mikrossakin tehtynä. Nuo einespuurot ovat kalliita. Joskus hyvin harvoin ostan ohrapuuron, kun sitä pitää keittää niin kauan.
Joo heti kasvatan viljani ja jauhan ne...täällä kerrostaloasunnossa se on kyllä aika haastavaa...🤔
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin syödä Kokkikartanon feta-pinaattipastaa vaikka miten, jotenkin koukuttavan makuista. Eikä kasviskiusauskaan paha.
Saattaa olla niissä ne huonot rasvat, jotka koukuttaa.
Mitä kamalaa on siinä, jos ostaa valmispuuron? Mäkin voisin maistaa tuota.
Vierailija kirjoitti:
Joo heti kasvatan viljani ja jauhan ne...täällä kerrostaloasunnossa se on kyllä aika haastavaa...🤔
Se on kuule asennekysymys!
Hyvä eines: Saarioisten silakkalaatikko !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla niissä ne huonot rasvat, jotka koukuttaa.
Eli jos maistuu paskalta ja sitä pitää väkisin lapata naamaansa niin sen täytyy vasta sitten olla terveellistä?
Vierailija kirjoitti:
Niin muuten on, ihan mun lempieines!
Vierailija kirjoitti:
On hyvää, samoin maksalaatikko. Tuon puuron hinta on n. 2,50 (2,49 tai 2,59). Siis kaurapuurosta :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä kamalaa on siinä, jos ostaa valmispuuron? Mäkin voisin maistaa tuota.
Ei mitään kamalaa, vaan turhaa tuhlausta. Tuo maksaa 2,49 €. Mutta tietenkin kaikki saa käyttää rahansa mihin haluaa, jos on rahat itse tienannut.
Puuro on hyvää vaikka veteen keitettynä
Jos saat joskus rahaa, älä käytä niitä eineksiin. Muuten joudut taas hetken päästä takaisin jonoon. Kasvata itse viljasi ja jauha ne, paljon edullisempaa ja terveellisempää