Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit ex anoppi ja pojallasi olisi ex-vaimonsa kanssa....

Vierailija
22.04.2018 |

Yhteinen 6 v lapsi jonka mummi olisit ja poikasi olisi jo kihlautunut uuden mukavan naisen kanssa. Poikasi ex-vaimo olisi sinuun yhteyksissä lapseen liittyvissä hoitoasioissa. Ex- vaimon oma suku asuisi kaukana joten hän joutuisi turvautumaan yksinhuoltajana sinun apuusi. Hän pyytäisi sinua kyyttimään laivasatamaan häntä ja lasta sekä äidin ystävää. Lähtisitkö viemään heitä jos tietäisit ettei poikasi ja hänen nykyinen kihlattu ja avovaimo tykkäisi asiasta että kuskailet ex-vaimoa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähtee sen lapsenlapsen takia.

Vierailija
2/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiinni siitä, millaiset välit minulla olisi tähän ex-miniään. Jos oma poika eroaisi vaimostaan, niin tätä nykyminiää menisin ilman muuta viemään laivalle/lentokentälle/auttamaan lastenhoidossa, on sen verran mukava ihminen. Pojalta en kyselisi lupia, en ole hänelle tilivelvollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ex'miniälle tai kenelle tahansa kysyjälle, että satamaan pääsee junalla (Turku) tai raitiovaunulla (Helsinki).

Vierailija
4/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin tietenkin lapsen takia.

Vierailija
5/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiinni siitä, millaiset välit minulla olisi tähän ex-miniään. Jos oma poika eroaisi vaimostaan, niin tätä nykyminiää menisin ilman muuta viemään laivalle/lentokentälle/auttamaan lastenhoidossa, on sen verran mukava ihminen. Pojalta en kyselisi lupia, en ole hänelle tilivelvollinen.

Täsmälleen näin on minunkin vastaus.

Vierailija
6/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tähän ei liity millään tapaa poika ja hänen nykyinen kumppaninsa, asia olisi täysin mun ja ex-miniän välinen. Eli jos tykkäisin hänestä ja meillä olisi hyvät välit, niin tietysti tarjoaisin apuani.

Vierailija
7/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kait ja autan mahdollisimman paljon arkisissa asioissa. Ja pyydän myös mukaan sukujuhliin ja muistan jouluna ja merkkipäivänä, koska hän on lastenlapseni äiti ja sitä oikeutta ei viedä, vaikka poikani on eronnut tai on löytänyt uuden kumppanin, vaan hänellä on erityinen paikka sydämessäni. Näin ainakin meillä.

Vierailija
8/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mutta onko se niin että jos kumartaa ex miniälle niin pyllistää nykyiselle miniälle.

Vierailija
9/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Mutta onko se niin että jos kumartaa ex miniälle niin pyllistää nykyiselle miniälle.

Kumartaa ja pyllistää? Miksi edes mietit tällaisia? Elätkö omaa elämääsi, vai toisten?

Vierailija
10/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sukua ollaan ja tietysti veisin ja auttaisin muutoin, onhan hän saman suvunjäsen lastenlapsien kautta, toisin kuin tämä uusi kihlattu, ennen papin aamenta.

Anoppina minulle olisi samantekevää tykkääkö poikani tai hänen kihlattunsa, kun tuskin lupia kyselen, mitä saan tehdä ja mitä en.

Vierailija
11/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ex anopin toimia sekä ex miniänsä että poikansa lapsenvahtituuraajana?

Vierailija
12/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähtisin.

Vierailija
13/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty, etenkin kun asia koskisi mun lapsenlasta.

Jos poikani nyxä vetäisi tosta herneet, niin avautuisin pojalleni. Pienen lapsen etu on aina ykkönen.

Vierailija
14/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poikani nyxä vetäisi tosta herneet, niin avautuisin pojalleni. Pienen lapsen etu on aina ykkönen.

Millä tavoin aikuisten laivareissu on pienen lapsen etu?

Vierailija
15/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue aloitus, lapsikin lähtee reissuun.

Vierailija
16/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kysyinkin miksi se on lapsen etu?

Vierailija
17/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi jumalauta. No siksi että se lapsi pääsee sinne reissuun. Jos ne asuu jossain helvetinkorvessa, josta ei pääse julkisilla. Ja vaikka pääsiskin, niin on lapsen etu, että näkee normaalia ihmisten keskinäistä apua jne..

Vierailija
18/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi jumalauta. No siksi että se lapsi pääsee sinne reissuun. Jos ne asuu jossain helvetinkorvessa, josta ei pääse julkisilla. Ja vaikka pääsiskin, niin on lapsen etu, että näkee normaalia ihmisten keskinäistä apua jne..

Laivareissut viikonloppuisin eivät ole lapsille hyväksi, aikuiset bilettää ja laiva täynnä känniääliöitä.

Vierailija
19/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se näin

Vierailija
20/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin kyllä aika pitkään, että miksi ihmeessä. Satama on surkea sumppu omalla autolla liikkuvalle, julkisilla liikennevälineillä pääsee todella kätevästi ihan ovelle asti, lähti sitten Tukholmaan tai Tallinnaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä