Missä vaiheessa soveliasta yläpeukuttaa oma kirjoitus?
Pitääkö odottaa, että joku muu käy ensin peukuttamassa, vai voiko vetää samantien peukut??
Kommentit (19)
Miksi omaa kirjoitusta pitäisi peukuttaa?
Vaikea sanoa kun en peukuta omia juttuja.
Itse en ymmärrä myöskään omien juttujen peukutusta. Eikö se jo vastaa peukkua, kun sen mielipiteensä tai kommenttinsa on pieraissut koko maailman haisteltavaksi?
Kommenttini ovat aina hauskoja ja nokkelia, ansaitsevat kaikki maailman peukut!
Kirjoitan viestin, sitten luen että ompas joku kirjoittanut fiksusti ja heti lätkäsen yläpeukun.
Olen todella pettynyt, jos kirjoituksiini ilmestyy alapeukkuja.
Ei mielellään omia avauksia peukuteta, mutta omaan kommenttiin voi laittaa peukun, kun siihen on niitä muutama tullut.
Näkee aina välillä, että peruutetaan saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Näkee aina välillä, että peruutetaan saman tien.
Peukutetaan.
Tietysti pitää peukuttaa omaa kommenttia. Olishan se nyt ihan hullua olla eri mieltä itsensä kanssa. Hölmöä on tietysti alapeukuttaa omaa mielipidettään,
Omien kommenttienne peukuttajat: tykkäättekö myös omista somepäivityksistänne esim. facebookissa tai instagramissa?
Vierailija kirjoitti:
Omien kommenttienne peukuttajat: tykkäättekö myös omista somepäivityksistänne esim. facebookissa tai instagramissa?
joskus
Peukutan toki heti omaani, koska en aina ehdi avata ketjua uudelleen.
Peukutan heti, kun olen kirjoittanut. Ovat ne vain niin mainioita ja fiksuja. Ymmärrän kyllä teitä, jotka ette peukuta omianne. En minäkään peukuttaisi, jos sellaisia kirjoittaisin, mitä täällä paljon näkee.
Pakko peukuttaa omia. Usein tulee asiaton alapeukutus, kun kirjoitan ihan täyttä faktaa tasoteoriasta, pariutumistilastoista tai vastaavista.
Joku runqqari käy aina alapeukuttamassa, niin siksi pitää puolustautua yläpeukulla.
Siinä vaiheessa kun kommentillasi on yksi peukutus. Kun on vain yksi peukutus niin näyttää säälittävältä kun sen voi tulkita että tykkäisit itse kommenteistasi