Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää tämä ilmiö alapään hajusta.

Vierailija
22.04.2018 |

Normaalisti käyn päivittäin suihkussa ja alapään pesen siihen tarkoitetuilla matala pH-tuotteilla eli en saippualla. Mulla on nuoruudesta asti ollut outoja hajuongelmia, joita gynen kanssa on yritetty selvittää. Maitohappotpaikallistuotteet apteekista on auttaneet, mutta ei aina.
Nyt olen kipeenä ollessa käynyt suihkussa viimeksi keskiviikkona. Alapää ei olekaan nyt tuoksuillut, vaan muuttunut jopa paremmaksi.
Että alanko nyt sitten olemaan pesemättä alapäätä. Ihme touhua tää.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä ettei sun tosiaan kannata pestä päivittäin.

Vierailija
2/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et voi pestä pelkällä vedellä, koska..? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on pesu pelkällä vedellä?

Vierailija
4/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se haju lähde pelkällä vedellä.

Vierailija
5/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on nenä tukossa niin et haista mitään? Tai et ole sairaana harrastanut seksiä niin ei ole sperma aiheuttanut hajuhaittoja.

Itse "pesen" aamuin illoin vedellä ja ehkäisynä kondomi niin ei ole ikinä mitään hajuja tai hiivatulehduksia ym.

Terve toosa on niinkuin itsepuhdistava uuni jota ei tarvitse sen kummemmin kuurailla.

Vierailija
6/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alapäätä tarvitse pestä tuoteilla, kun ehkä kerran viikossa -- maxi kahdesti. Muuten lorotat vaan vedellä läpi.

Vierailija
7/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivasienen haju naisen alapäässä....hyi h..vetti !

Vierailija
8/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olen nukkunut pommiin enkä ole kerinnyt aamulla suihkuun, niin on epämiellyttävä haju koko päivän.

Nyt sitten ihmettelen, että tuntuu kuin alapää alkaisi itsestään tulla hajuttomammaksi, mitä pidempään olen peseytymättä, kunhan siitä ekan suihkuttoman päivän hajusta pääsee. Eihän siinä ole järkeä.

Ap

Vierailija
9/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiivasienen haju naisen alapäässä....hyi h..vetti !

Ei tässä ole kyse hiivasienestä.

Vierailija
10/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sinne alapäähän laittaa hajunsyöjäpohjallisen?

Tai ilmanraikastimen?

Otsonaattorin?

Vierailija
11/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise kun huuhtelee vain lämpimällä vedellä. Toisilla sperma aiheuttaa hajuja vaikka pesee heti seksin jälkeen. Älä käytä stringejä tai keinokuitualkkareita. Juo ananasmehua...jopa maku paranee ;)

Vierailija
12/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on nenä tukossa niin et haista mitään? Tai et ole sairaana harrastanut seksiä niin ei ole sperma aiheuttanut hajuhaittoja.

Itse "pesen" aamuin illoin vedellä ja ehkäisynä kondomi niin ei ole ikinä mitään hajuja tai hiivatulehduksia ym.

Terve toosa on niinkuin itsepuhdistava uuni jota ei tarvitse sen kummemmin kuurailla.

Ei ole nenä tukossa ja haistan kyllä kainolohien.

Vierailija
13/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se haju lähde pelkällä vedellä.

Mikä haju? Itsehän sanoit, että se haju tulee, vaikka peset sillä pesuaineella ja nyt sitä hajua ei ole, kun et ole käyttänyt pesuainetta. Joten nyt kun koetat pestä pelkällä vedellä, niin tadaa: sinulla on puhdas, hajuton ja kemikaaliton alapää. 

Vierailija
14/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vain sun oma haju... kaikki ei vaan tuoksu hyvältä.

Vierailija
15/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ei kannata käyttää niitä pikkuhousunsuojia. Hautoo toosan pilalle. Nuku ilman alkkareita.

Vierailija
16/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun olen nukkunut pommiin enkä ole kerinnyt aamulla suihkuun, niin on epämiellyttävä haju koko päivän.

Nyt sitten ihmettelen, että tuntuu kuin alapää alkaisi itsestään tulla hajuttomammaksi, mitä pidempään olen peseytymättä, kunhan siitä ekan suihkuttoman päivän hajusta pääsee. Eihän siinä ole järkeä.

Ap

Kyllä siinä on järkeä nimenomaan siten, että olet lakannut käyttämästä sitä pesuainetta. 

Vierailija
17/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva tai bakteerivagionoosi. 

Vierailija
18/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pese liian tarkasti jos haluat päivittäin pestä. Mulla sama juttu, ph-arvo menee vinksalleen jos liikaa/liian usein pesee. Siksi pesenkin 2-4 päivän välein. Eikä haise. Olen tosin vaan kotona pääasiassa.

Vierailija
19/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen ananaksen ja muiden hedelmien runsasta syömistä-

Vierailija
20/47 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka peset vain 2-4 päivän välein...etkö edes hikiä ja valkovuotoa suihkuttele vedellä pois?

Suikuttelen itse aamulla ja illalla vedellä ja puhdas/hajuton toosa ja koko alakerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi