Mies lähtisitkö treffeille?
Listataan ikäviä ominaisuuksia naisesta. Laita ylänuoli, jos ei haittaa ja alanuoli, jos haittaa eli kyseisen ominaisuuden vuoksi kiinnostus loppuu. Kaikki saa ehdotella erilaisia ominaisuuksia.
Kommentit (228)
Lävistys silmienvälissä, nenässä iso rengas ja korvissa venytyskorut.
Nainen, joka haluaa tilittää avioerostaan noin puolet ajasta.
Nainen, joka on istunut vankilatuomion tapon yrityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolinen, syntynyt poikana mutta kokee olevansa nainen
Tähän niputetaan nykyään kaikki peniksellä ja ilman. Penis löytyy omasta takaa, muuten käy kyllä.
IMO, itse penis ei ole esteenä, vaan kaikki sen ympäriltä. Kroppa on väärän muotoinen, etenkin lantio ja reidet, ääni on väärä, jne.
Minusta on jännä, että miehiä ei häiritse vaikka naisella olisi penis. Itse heteronaisena en voisi olla vaginallisen miehen kanssa.
Nainen, joka nauraa paljon. Aina samalla, remakalla, maneerisella tavalla.
Nainen, jolla on yli kymmenen kissaa.
Vierailija kirjoitti:
brunette
Millä lailla tämä on huono puoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän niputetaan nykyään kaikki peniksellä ja ilman. Penis löytyy omasta takaa, muuten käy kyllä.
IMO, itse penis ei ole esteenä, vaan kaikki sen ympäriltä. Kroppa on väärän muotoinen, etenkin lantio ja reidet, ääni on väärä, jne.
Minusta on jännä, että miehiä ei häiritse vaikka naisella olisi penis. Itse heteronaisena en voisi olla vaginallisen miehen kanssa.
https://i.imgur.com/HrsxjJF.jpg
Kuvassa alastomuutta. Vaginallinen mies ja peniksellinen nainen, kumpaan tunnet enemmän vetoa?
Mutta kuten sanottu, oikeassa elämässä peniksen ympäriltä ei koskaan löydy tarpeeksi naisellinen nainen. Kuvissa illuusio vielä onnistuu.
No, väärä ketju ja OT. En jatka aiheesta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
brunette
Millä lailla tämä on huono puoli?
No sitä koitan tässä selvittää (olen siis henkilö, joka laittoi tähän listaukseen tuon ominaisuuden). Tiedän miehiä, jotka vaativat ehdottomasti, että nainen on blondi. Siksi kyselen.
Todella lyhyt nainen (tyyliin 150cm)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://i.imgur.com/HrsxjJF.jpg
Kuvassa alastomuutta. Vaginallinen mies ja peniksellinen nainen, kumpaan tunnet enemmän vetoa?
Mutta kuten sanottu, oikeassa elämässä peniksen ympäriltä ei koskaan löydy tarpeeksi naisellinen nainen. Kuvissa illuusio vielä onnistuu.
No, väärä ketju ja OT. En jatka aiheesta enempää.
No en kumpaankaan! Jos olisi pakko valita, niin valitsisin tuon peniksellisen ja sitten pitäisin silmäni kiinni. Ilmeisesti naisten heterous on "syvempää" kuin miesten.
Juu OT, menen pois pilaamasta ketjun.
Epärehellinen, valehtelee jatkuvasti.
5:n lapsen yh, Lapset samalle isälle. Kouluikäisiä. Kroppa suht timmi ja vakityö.
Nim. Onko mulla toivoa? 😭
Erittäin lihaksikas bodarinainen
Hörhö, joka käy ennustajilla ja uskoo enkeleihin, yksisarvisiin ym.
C-hepatiitti.