Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua seksiä enää, mutta haluaa olla parisuhteessa

Vierailija
22.04.2018 |

Onko muilla tällaista tilannetta?

Vuoteen ei seksiä. Ollaan kolmekymppisiä, oltu yhdessä pitkään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina syytetään vain toista eikä mietitä yhtään omia sanomisia tai tekmisiä tai tekemättä jättämistä.

Meillä seksi loppui kun en enään viitsinyt kömpiä sinne toiselle puolelle ja saada pakkeja. En viitsi ruikuttaa joten loppukoon puolestani. Yhdessävaiheessa kun seksin jälkeen hänelle tuli kovat vatsakinut niin taas oli vika minussa vaikka tutkimusten jälkeen vika olikin toisaalla.

Nyt on mennyt jo pari vuotta ominkäsin onneen kuunnellen vihjailuja siitä kun meillä ei enään ole seksiä.

Puolestani nämä seksittömistä liitoista valittavat akat voistte mennä itseenne ja miettiä käyttäytymishistoriaanne sillä usein se seksittömyys lähtee juuri teistä !

Vierailija
22/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, toisinpäin. Mies haluaa minä en. Ollaan kolmekymppisiä ja yhdessä yli 10 vuotta.

Miksi et halua?

Mies ei sytytä minua sillä saralla. Miehisyys on kadonnut, lukuunottamatta likaisia kalsareita ja seurassa piereskelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan sama ongelma :( Olen 27. mies 28. Ollaan asuttu yhdessä reilu 2 vuotta. Minä haluaisin edelleen seksiä jopa joka päivä, mies n. kerran kuussa. Mies kyllä masturboi useammin kuin kerran kuussa. Minä haluan myös lapsia mutta mies ei vielä.

N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi