Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18v tyttöystävän asuminen meillä...

Vierailija
22.04.2018 |

Mietin tässä, että miten teillä muilla. 18v pojan 18v tyttöystävä oleilee meillä paljon, siis useamman yön viikossa. Sinänsä meille se sopii ja on ihan ok, mutta minua on alkanut nyppiä se, että eivät juuri mitenkään osallistu kotitöihin. Elää ja syö meillä, mutta ei juuri koskaan laita ruokaa, riskejä, ulkoilua koiria tmv. Minusta, jos meillä oireilevat, niin olisi suotavaa osallistua kotitöihin. Olenko kohtuuton? Ärsyttää, kun ovat linnottautuneina pojan huoneeseen ja sieltä käyvät syömässä, saunassa, salilla mitä milloinkin, mutta koskaan ei tule kysymystä et voidaanko auttaa. Sit kun mä tästä sanon, niin koen olevani pasma mutsi ja tulee tunne, että olenko ajamassa lastani kotoa pois. Poikani ei ollut ennen tällainen, olen yrittänyt kysyä, että mistä muutos johtuu. Mitä mun pitäis tehdä. Onko muilla kokemusta täysi-ikäisten lasten kanssa, mitä pitää kotona tehdä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut kinttuun ja vyön solkipää tanssimaan pojan pakaroille. Alkaa osallistuminen kiinnostamaan.

Vierailija
22/29 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG. Sääliksi käy sun lapsia. Susta tulee mitä hirvein anoppi!

Vierailija kirjoitti:

Meillä se menee näin; Minä koputan huoneen oveen ja menen sisälle. Sanon; Meillä ei nukut puoleenpäivään, nyt sinä menet tekemään sen homman ja sinä sen homman tai että yhdessä menevät tekemään jotain. Oletan myös että viettävät aikaa perheen kanssa tyyliin me grillaamme nyt, joten me kaikki mennään ulos pelaamaan ja nauttimaan auringosta ja grillaamaan ja syömään.

Minä siis en varsinaisesti kokoajan pyytele tai keskustele tekemisistä vaan ohjeistan suoraan

Jos ehdottamani ei käy sitten tehdään muuta

Jos tyttöystävä sanoo ettei se ole hänen kotinsa, sanoisin että koska hän seurustelee tiivisti poikani kanssa, hän on kuin perhettä ja luotan häneen niin paljon että voin uskoa hänelle kotonani tehtäviä töitä.

Ystävällisyys, määrätieoisuus ja toisen arvostaminen saa varmasti nuorenparin tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo kys. tyttöystävä voisi maksaa, jos saa täyden ylläpidon huushollissa? Eikä edes töitä tarvitse tehdä sitä vastaan. 

Itsekin muistan, että kotona asuessa poikaystävän hengailuihin ei kovin suotuisasti suhtauduttu, koska oli niin epäselvää, että kuinka monta pitäisi elättää ja miten paljon varata muonaa. Emmekä kuulemma olleet edes kiinnostuneita yhteisistä ruoka-ajoista, vaan aamulla olisi saanut pitää epämääräisen ajan jotain aamupalaa valmiina. 

Vierailija
24/29 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä se menee näin; Minä koputan huoneen oveen ja menen sisälle. Sanon; Meillä ei nukut puoleenpäivään, nyt sinä menet tekemään sen homman ja sinä sen homman tai että yhdessä menevät tekemään jotain. Oletan myös että viettävät aikaa perheen kanssa tyyliin me grillaamme nyt, joten me kaikki mennään ulos pelaamaan ja nauttimaan auringosta ja grillaamaan ja syömään.

Minä siis en varsinaisesti kokoajan pyytele tai keskustele tekemisistä vaan ohjeistan suoraan

Jos tyttöystävä sanoo ettei se ole hänen kotinsa, sanoisin että koska hän seurustelee tiivisti poikani kanssa, hän on kuin perhettä ja luotan häneen niin paljon että voin uskoa hänelle kotonani tehtäviä töitä.

Ystävällisyys, määrätieoisuus ja toisen arvostaminen saa varmasti nuorenparin tekemään.

Sääli on sairautta. Minun kotonani minä määrään. Ja jos luit loppuun ymmärsit miten. Vai sekö on tervettä että uhkaillaan, viedään yksityisyys tai kiukutellaan muuten ja puhutaan seläntakana kun ei kyetä aikuismaisesti tekemään? Minulla on vain kaksi mukavaa vävyä ja tulen heidän kanssaan hyvin toimeen. Normaaleja ihmisiä.

Vierailija
25/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poikasi nyt ehdi kotitöitä tekemään, kun kokoajan naivat. Jos liikaa ärsyttää sano, että muuttaa omilleen. Tyttöystävä varmasti tekisi kotitöitä jos poikasikin tekisi, tyttöystävää on turha syyttää.

Vierailija
26/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan nyt tietysti kuuluu osallistua. Mutta tuo, että tyttö on vieras, niin onhan siinäkin eroa, jos vierailee silloin tällöin tai asuu puolet viikosta. En ainakaan itse vieraile päivätolkulla toisten nurkissa ilman, että tarjoudun tekemään edes jotain.

Vierailija
27/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei  sopisi moinen.

Vierailija
28/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä itse nouse koskaan ennen puoltapäivää, jos olen kotona. T. isukki.

Vierailija
29/29 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli on sairautta. Minun kotonani minä määrään. Ja jos luit loppuun ymmärsit miten. Vai sekö on tervettä että uhkaillaan, viedään yksityisyys tai kiukutellaan muuten ja puhutaan seläntakana kun ei kyetä aikuismaisesti tekemään? Minulla on vain kaksi mukavaa vävyä ja tulen heidän kanssaan hyvin toimeen. Normaaleja ihmisiä.

Tulet mielestäsi heidän kanssaan hyvin toimeen. Ilman sitä pimsalooraa eivät olisi siellä hetkeäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi