Minkälainen mies pyöräilee keskellä yötä 10 km puolituntemattoman naisen takia?
Kommentit (48)
Naisen takia? Riippuu mistä syystä pyöräilee? Oliko naisella joku hätänä?
Kiimaisen kilometrit on lyhyet
- vanha suomalainen sananlasku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset 10 km polkupyörällä ei ole matka eikä mikään. Pilden takia tuota en oikein pidä minään ihmeellisenä. Fakta vain vahvistuu että naisille se on helpompaa. Kuinka moni nainen pyöräilisi saman matkan seksin toivossa?
No minä en ainakaan ole niin epätoivoinen. Jos seksiä tekee mieli, voin hoidella ihan itse itseni. En tasan ajelisi 10 kilometriä yöllä seksin takia. Sellaista miestä ei olekaan että lähtisin vaan seksin takia pöyräilemään.
Tuota just tarkoitin mikä on ero miehissä ja naisissa. Voin minäkin itseni hoidella mutta seksin takia pyöräilisin 10 km vaikka tuulessa ja tuiskussa. Pitää olla tosi huono jos mies ei vaivaudu vähän pyöräilemään.
Kymmenen kilsaa on jotain 20-30 minuuttia, seksin toivossa voi olla aika nopea.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset 10 km polkupyörällä ei ole matka eikä mikään. Pilden takia tuota en oikein pidä minään ihmeellisenä. Fakta vain vahvistuu että naisille se on helpompaa. Kuinka moni nainen pyöräilisi saman matkan seksin toivossa?
Kuulostaa epätoivoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en ainakaan ole niin epätoivoinen. Jos seksiä tekee mieli, voin hoidella ihan itse itseni. En tasan ajelisi 10 kilometriä yöllä seksin takia. Sellaista miestä ei olekaan että lähtisin vaan seksin takia pöyräilemään.
Tuota just tarkoitin mikä on ero miehissä ja naisissa. Voin minäkin itseni hoidella mutta seksin takia pyöräilisin 10 km vaikka tuulessa ja tuiskussa. Pitää olla tosi huono jos mies ei vaivaudu vähän pyöräilemään.
Kymmenen kilsaa on jotain 20-30 minuuttia, seksin toivossa voi olla aika nopea.
Niin mutta väitit että se on jotenkin helpompaa naisille. Naisia nyt ei vaan kiinnosta ihan niin paljon, että lähtisivät pyöräilemään. Pystyvät olemaan ilmankin.
Se ei ole mikään taivaan lahja jos joku kännikala himoissaan pyöräilee luokseni p*llunkiilto silmissään 😝