Teinien bokserit
Minkä merkkisiä boksereita teidän nuoret käyttää? Meillä käytetään suurimmaksi osaksi Björn Borgia. Entä onko vielä sellaisia poikia jotka eivät käytä boksereita?
Kommentit (33)
Meillä ei ole pojalla mitään erityisen merkkisiä boksereita. Vain jotain kauppojen omia merkkejä.
Pojalle on kelvannut marketin bokserit, mitä lie merkkiä. Mutta bokserit just pitää olla, muut ei kelpaa.
Jack and Jonesin boksereista tykkää
Pojelle merkki on se ja sama, mutta pitää olla ehdottomasti bokserit. Suurimmaksi osaksi bokserit on kaupan omaa merkkiä.
Björn Borg, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Zlatan....
Merkillä ei väliä, mut Jack & Jones:n boxereita ostan kun muutenkin käydään vaateostoksilla. Löytyy myös Björn Borg:n boxereita.
Ei suostu muuta käyttämään kun boxereita.
Björn Borg, Armani ja Calvin Klein ovat pojan suosikkimerkkejä.
Boxsereissa paistuu kesällä ja urheilussa huonot.Taas slip mallit jo kaupoistakin jo lähes kadonneet?
Pojalla on tällä hetkellä vain Calvin Kleinin boksereita kun tykkää niistä niin paljon. Ei haluaisi käyttää muun merkkisiä.
Björn Borgin boksereita käyttää tällä hetkellä. Poika on 13 vuotias.
Calvin Klein, Tommy Hilfiger ja Hollister, tuo pyhä kolminaisuus.
Poika kyllä käyttelee ihan merkittömiäkin boksereita.
Kyllä ne Björn Borg ja Calvin Klein on ihan pojan suosikkimerkkejä. Ja tykkää tosi paljon boksereista.
Poika ei vaadi mitään erityisiä merkkejä, joten ostan sitä mitä löytyy.
Mun 13v käy ihan markettiboxerit. Muunlaisia alkkareita ei ole käyttänyt vuosiin
Kyllä ne merkkiboxerit pitää olla. Ei mitään prisman rättejä!
Kolmekymppisen miehen näkökulmaa. Itseä merkkivaatteet yleensäkin alkoi kiinnostaa joskus yläasteen jälkeen. Siinä samalla myös bokserit. Terveyden kannalta löysät mallit ois järkevimmät, mut ei taida helposti kelvata nuorisolle.
Mun mielestä lapsia ei kannattais kasvattaa pienestä asti brändeihin. Oppisi suhtautumaan vaatteisiin myös käytännöllisyyden kautta, eikä niin että pakko olla aina tietty brändi eikä muulla väliä. Vanhempana ja toivottavasti aikuistuneempana ehtii hurahtaa merkkeihin.
Kolmekymppinen mies vielä jatkaa. Brändeistä oon ite todennut, että laadultaan Calvinit on hirveetä skeidaa, kangas ei kestä pesuja pitkään. Björn Borgit ihan laadukkaita. Halpavaateketjujen laatu vaihtelee paljon. Markettiboksereilla usein hinta-laatusuhde ehkä parhaimmillaan, vaikken itse käytäkään.
Kyllä pojalla on noita Calvin Kleinejä ja Björn Borgeja. Muita en ostaisi kun poika tykkää niistä niin paljon.
Meillä käytetään Calvin Kleiniä.