Tykkäsittekö Pikku- Britanniasta aikoinaan?
Tuli mieleen kun pitkästä aikaa katselin että ei taitais olla ok poikien huumori enää nykyään. Nauretaan ja tehdään pilkkaa kaikelle mitä tänä päivänä pitää melkein ihailla. Homoille, transuille, lihaville ja pitkille avioliitoille. Niin se maailma muuttuu verrattain lyhyessä ajassa.
Kommentit (35)
^Ja kaikista "leidipesis" yms ryhmistä tulee myös mieleen "I'm a lady!".
Mun suosikki oli the only gay in the village. Ihan huippusterotypiä tyypistä, joka haluaa olla homo, mutta ei ole.
Sarja oli kyllä mahtava, ja saman parivaljakon lentokenttärealityjä parodioiva sarja mielestäni vielä parempi.
Olikos pikku Britanniassa se teknojoraaja joka ilmestyi paikalle kun kuorma-auto peruuttaa ym?
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään mammaa ei naurattanut kun sanoin töissä "computer says no".
T. Kelan täti
Hitto repesin tälle😂
Ja pakko sanoa että inhoan huumorintajuttomia ihmisiä.
Pikku britannia oli paras ikinä, nykyään ei voisi tehdä samaa kun kaikesta pitää pahoittaa mielensä. Ikävää, josta esim Ab fabin Joanna Lumley on valittanut. Ja hän on aikamoinen suvaitsevainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkään mammaa ei naurattanut kun sanoin töissä "computer says no".
T. Kelan tätiHitto repesin tälle😂
Ja pakko sanoa että inhoan huumorintajuttomia ihmisiä.
Pikku britannia oli paras ikinä, nykyään ei voisi tehdä samaa kun kaikesta pitää pahoittaa mielensä. Ikävää, josta esim Ab fabin Joanna Lumley on valittanut. Ja hän on aikamoinen suvaitsevainen.
Ja tietysti Matt Lucas itse kommentoi kuinka tylsää komedian pitää nykyään olla.
Youtubesta vaan katsomaan, löytyy vaikka miten monta pätkää.
Tykkäsin. Erityisesti Daffydista kuten näköjään moni muukin.
Olin saada hillittömän hihityskohtauksen kaupassa, kun näin siellä ilmielävän Vicky Pollardin lapsineen (tai mahdollisesti jo lapsenlapsineen) keski-ikäistyneenä, mutta tyyli ennallaan.
En koskaan erityisesti tykännyt. Vähän turhan alleviivaavaa ja lapsellista, vaikka toki suomalaiseen komediaan verrattuna aika kekseliästä.
Itse tykkäsin Mitchell and Webbin sarjoista, Big Train oli myös hyvä. Ja tietysti sitcomit kuten vaikka The IT Crowd ja The Mighty Boosh. Se crack fox palailee jostain syystä aina mieleen vielä vuosien ja vuosien jälkeen. Juu, aika yliampuva oli kyllä sekin.
Kiinnostava tuo ap:n kommentti. Hän ei ole ymmärtänyt sarjan huumoria ensinkään, mutta ilmeisesti pitää siitä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sarja oli kyllä mahtava, ja saman parivaljakon lentokenttärealityjä parodioiva sarja mielestäni vielä parempi.
Joo! Lentokentällä -sarja oli paras ikinä! Katsokaa ihmeessä! Homo stuertti, mustasukkainen lentäjävaimo, kahvilanpitäjä Precious, ja ne matkalaukunpakkaajat... nauroin pissat housussa, tää on paljon parempi kuin itse pikku-britannia!
Joskus kun pukeudun vähän fiinimmin, tulee mieleen ”I’m a lady!” :D