Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaa lapasien teko

Vierailija
21.04.2018 |

Täällä oli joku aika sitten henkilö, joka kertoi että oli kaduttanut lapasien teko. Jäin vaan miettimään, että olisko sinun sittenkin pitänyt tehdä sukkia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hämmästyttävää, miten erilaisia lapaset voivat olla. Toinen lapaseni on aivan erilainen verrattuna toiseen. Silti molemmat ovat ihania!

Vierailija
22/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hämmästyttävää, miten erilaisia lapaset voivat olla. Toinen lapaseni on aivan erilainen verrattuna toiseen. Silti molemmat ovat ihania!

Totta! Yritin kahta samanlaista, mutta toisesta tuli paljon lyhyempi ja kapeampi. Molemmat on rakkaita tietysti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin jo nuorena, että minusta tulee vapaaehtoisesti lapaseton.

Vierailija
24/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kestät sitä että lapaset eivät kannattele merkityksellisyyden tunnettasi? Mihin sitten ripustaudut, lankaan vai?

Vierailija
25/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se lapasarki vaan niin rankkaa, aina saa miettiä että miten ne oikein kuuluu pestä ja kuivata ettei kutistu tai muuten mene huonoksi. Kun joku olis kertonut etukäteen niin en olis hankkinut lapasia koskaan. :(

Näin on!  Olisin tyytynyt nahkahanskoihin kesät talvet! 

Vierailija
26/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljaskätisenä parempi? 

Vierailija
27/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pikkulapasarki! Kukaan ei kertonut, että tämä olisi näin rankkaa. Olisi pitänyt tehdä lapasensa paljon nuorempana.

Tämä. Lapasia ei saa jättää tekemättä, koska ihmislapasia on maailmassa liian vähän.

Useimmilla taitaa olla lammaslapasia. 

Eivät ne ole käytössä kuin 8kk, minkä jälkeen niistäkin tehdään ihmislapasia.

Vierailija
28/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä lapaset itse, niin voi vaikuttaa paremmin siihen millaiset niistä tulee. Materiaalin voi valita itse ja kuvionkin suunnitella, mutta prosessi on kyllä aina sen verran arvaamaton että lopputulos on näkyvillä vasta myöhemmin ja joitain ominaisuuksiakin saattaa paljastua vasta käytön myötä. Ja on hyvä muistaa että kahdesta lapasesta ei koskaan tule samanlaista, vaikka ne yritettäisiin tehdä täsmälleen samalla tavalla.

Vierailija
29/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tehdä lapaset itse, niin voi vaikuttaa paremmin siihen millaiset niistä tulee. Materiaalin voi valita itse ja kuvionkin suunnitella, mutta prosessi on kyllä aina sen verran arvaamaton että lopputulos on näkyvillä vasta myöhemmin ja joitain ominaisuuksiakin saattaa paljastua vasta käytön myötä. Ja on hyvä muistaa että kahdesta lapasesta ei koskaan tule samanlaista, vaikka ne yritettäisiin tehdä täsmälleen samalla tavalla.

Miten niin materiaalin saa valita itse? Kyllä lapanen jo muutaman vuoden päästä itse valitsee mitä lankaa nielee.

Vierailija
30/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kaduta, hienoa että sain lapsen viime hetkillä. Kiitos.

Vierailija
31/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kaduta, hienoa että sain lapsen viime hetkillä. Kiitos.

Eikä kiinnosta kaduttaako lapasta. Lapanen hankitaan tarpeeseen.

Vierailija
32/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin materiaalin saa valita itse? Kyllä lapanen jo muutaman vuoden päästä itse valitsee mitä lankaa nielee.

Aika vaikea on lapasen itsekään enää valita mitä nielee, kun kaikki tarjolla oleva on täynnä säilöntäaineita. Lapaset eivät enää maadu kuten ennen.

Vierailija
33/34 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella hämmästyttävää, että joku pitää tuollaistakin hämmästyttävänä!

Vierailija
34/34 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi