Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kanssa äsken ajeltiin kolmostietä ja aateltiin että edellä menee rattijuoppo...

Vierailija
21.04.2018 |

Seilasi kaistalla, pysyi kuitenkin omalla puolella käyden välillä vähän toisella puolella ja välillä aika lähellä reunaa. Nopeus vaihteli aika lailla paljon. Mentiin ohi ja nähtiin, että ei se ollutkaan rattijuoppo. Ei, ei selannut kännykkää. Kuskilla oli läppäri ratin päällä! Olkaa omista ajotaidoistanne mitä mieltä tahansa, mutta tuollainen on yhtä vaaralline kuin rattijuoppo ja jos joku väittää muuta, en tule uskomaan. Olis varmaan pitänyt tehdä ilmoitus siitä, mutta oltiin niin pöllämystyneitä, ettei tajuttu. Ja kyllä kaikki ratissa somettajat ovat liikennneturvallisuuden vaarantajia. Nähtiin myös samalla matkalla neljä hirveä ja kyllä olis varmasti ne emän perässä tulleet isot vasat jääneet somettajalta huomaamatta, vaikka emo olikin hyvin näkyvillä keskellä tietä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sun blogi on tosi kiinnostava, milloin tulee seuraaava päivitys?

Vierailija
2/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette soittaneet poliisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä aateltiin, mutta jotenkin oltiin niin pöyristyneitä, ettei tajuttu.

Mikä blogi? Ei mulla ole muuta blogia kuin laihdutus/kuntoilublogi, mutta se ei ole julkinen. Sitä pääsee lukemaan vain muutama kaveri ja se on lähinnä itseäni varten.

Vierailija
4/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi idioottia samassa kotterossa.

Vierailija
5/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, toivottavasti ette koskaan osu onnettomuuspaikalle tms, molemmat jäisitte vain "pöllämystyneinä" tuijottamaan. Hieman simppeli kuva tulee teistä!

Vierailija
6/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä blogi? Ei mulla ole muuta blogia kuin laihdutus/kuntoilublogi, mutta se ei ole julkinen. Sitä pääsee lukemaan vain muutama kaveri ja se on lähinnä itseäni varten.

Et taida olla väriliiturasian kirkkain kynä?

Vierailija
7/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, toivottavasti ette koskaan osu onnettomuuspaikalle tms, molemmat jäisitte vain "pöllämystyneinä" tuijottamaan. Hieman simppeli kuva tulee teistä!

Itse asiassa on osuttu ja autettu onnettomuuten joutuneita. Tuo oli niin absurdia ja lisäksi mitäpä siinä tehdä, kun ollaan suunnilleen todennäköisesti jotain 50 km päässä lähimmästä poliisiasemasta ja kun pistää läppärin pois, niin minkäpä se poliisi siinä tekee? On myös soitettu rattijuoppoepäilyistä useammankin kerran, sekä minä että mies. Mies soitti kaahailleesta miten sattuu ajaneesta ja itsensä ohittaneensa, muutaman kilometrin päässä oli pysäytetty samanalainen auto, mutta väärän merkkinen auto ja poliisit soittaneet takaisin, että millainen auto se olikaan ja mikäs se rekkari olikaan...onneksi kyydissä oli ollut hyvämuistinen poika. Se jäi arvoitukseksi, saivatko sen tapauksen kiinni. Ei ne soittele ja kerro saivatko.

Vierailija
8/8 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen talous tulisi kuntoon jos saisi 100 euron sakon kännykkään katsomisesta ajon aikana (puhelut rajamailla)  Itse näen päivittäi autoilijoiden somettavan kun ylitän suojatietä.