Oletteko valehdelleet jostain kumppanille?
Pienistä valheista isompiin. Onko tullut selville? Itse valehdellut parista pienestä asiasta mitä tapahtui kun olin teini.
Mietin vaa että kuinka todennäköistä on että hän ei saa ikinä tietää totuutta?
Oletteko sanoneet jtn mikä ei pidä paikkaansa ja asia ei koskaan ole tullut selville?
Kommentit (15)
Eikö kukaan ole kertonut valkoisia valheita?
Tottakai! Tai ainakin vähän liioittelua..ei säännöllistä valehtelua.
Valehtelen tykkääväni leikeistä joissa olen domina. Miehellä on alistumisfetissi, itselle tekee pahaa edes leikisti satuttaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Onko paljastunut?
Seksikumppanien määrän. Sanoin että niitä on ollut vain 3 vaikka oikeasti yli 100.
Vierailija kirjoitti:
Seksikumppanien määrän. Sanoin että niitä on ollut vain 3 vaikka oikeasti yli 100.
Itse olen sanonut että alle 10 vaikka on ollut 15
Ap
Suhteen alkupuolella tuli harrastettua kuvanvaihtoa kaverin kanssa, ihastuin siihen ja mustasukkasena kusin sen ystävyyden.
Ei saanu mies tietää.
Eksäni vaati täydellistä avoimuutta ja rehellisyyttä ja kyseli ja tenttasi yksityiskohtia jopa ajatuksistani. Jossain vaiheessa huomasin alkaneeni kertoa hänelle valkoisia valheita ja muunneltua totuutta. Olin ylivarovainen ja tunsin käveleväni munankuorilla. Eihän se suhde sitten kestänytkään - hän oli sairaalloisen mustasukkainen ja vakavasti häiriintynyt. Kaiken lisäksi hän oli alkoholiongelmainen ja piilotteli juomistaan ja valehteli menoistaan.
Kaikki valehtelevat joskus, siltä ei voi välttyä. Kuitenkin jos tuntuu, että kumppanille on pakko valehdella, silloin on ehkä syytä kysyä, onko kaikki ihan kunnossa...
Sanon, että rakastan häntä. Oikeasti en rakasta. Pidän hänestä ja on kaikin puolin sopiva elämänkumppani minulke. Rakastaa minua ja tekee kaikkensa minun eteen.
Joka päivä teeskentelen olevani kiinnostunut hänen jutuistaan. Haukottelen sisäänpäin.
Ihan varmasti jokainen on valehdellut jostain. Tarkoitat varmaan, että olenko valehdellut jostain merkityksellisestä asiasta? En ole. Mutta ihan kaikesta ei edes kannata kertoa.
Noh, olen sanonut että syön vähemmän herkkuja kuin todellisuudessa. Ei tuo kai tiedä. Herkkuja saattaa joskus mennä useampia kertoja viikossa... No, ainakin loppuu/vähenee siinä vaiheessa kun muutetaan yhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko paljastunut?
Juu, joskus...yhdessä sitten naurettu jutuille,
Up