Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exällä uusi nainen, yllätyin miten pahalta se tuntuu =(

Vierailija
21.04.2018 |

Luulin että olis ihan sama, mutta satuu saakelisti...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei 😯Olin onnekas, itse hypin riemusta, kun löysi naisen. Loppui jatkuva kyttääminen ja kiusaaminen.

Vierailija
2/6 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me erosimme eksäni kanssa sovussa (vaikka ex olikin virallisesti se jättäjä), ja kun löysimme uudet kumppanit, kumpikin oli toisen puolesta aidosti onnellinen. Nyt tosin eksä on juuri eroamassa tuosta kumppanistaan. Olen hänen tukenaan, koska suhde ei vaikuttanut sittenkään onnelliselta alkuhuuman jälkeen. Sydämestäni toivon, että se oikea tulee hänellekin vielä kohdalle.

Ap, käsittelitkö aktiivisesti eroanne sen tapahtuessa ja eron jälkeen? Suosittelen ainakin Bruce Fisherin erokirjaa Jälleenrakennus. Auttoi minua todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tiedän tunteen. :( Kun pari vuotta sitten silloinen  poikaystävä jätti ja alkoi seurustelemaan toisen kanssa, sattui se aivan helkkarin paljon, olin oikeasti ihan rikki.  Kuitenkin nyt kun muistelen asiaa, oli se uusi nainen mielestäni loppujen lopuksi hyvä asia. Se auttoi pääsemään tyypistä yli, kun ei tarvinnut ainakaan miettiä onko sillä vielä tunteita mua kohtaan. 

Älä ap katkeroidu. Keskity itseesi ja siihen miten sinä jatkat tästä eteenpäin, älä tuhlaa aikaasi jossitteluun ja turhaan toivomiseen. Olen myös samaa mieltä edellisen kanssa; varmista että olet oikeasti käsitellyt eroanne etkä vaan lakaissut tunteitasi maton alle. 

Vierailija
4/6 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän olenko jo käsitellyt eron? Mitä pitää käytännössä tehdä? Takana 20 vuoden suhde ja ero tuli täysin puskista. Harmittaa vietävästi ydinperheen rikkoutuminen, lapset menettää lapsuudenkotinsa ja joudutaan muuttamaan ties minne kun tää talo on saatu myytyä. Minä olen jäänyt yksin kaikkien käytännönjärjestelyjen kanssa ja ex vaan huitelee uuden naikkosensa kanssa. Olen vaan niin vihainen!

Ap.

Vierailija
5/6 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän olenko jo käsitellyt eron? Mitä pitää käytännössä tehdä? Takana 20 vuoden suhde ja ero tuli täysin puskista. Harmittaa vietävästi ydinperheen rikkoutuminen, lapset menettää lapsuudenkotinsa ja joudutaan muuttamaan ties minne kun tää talo on saatu myytyä. Minä olen jäänyt yksin kaikkien käytännönjärjestelyjen kanssa ja ex vaan huitelee uuden naikkosensa kanssa. Olen vaan niin vihainen!

Ap.

Rakkaus muuttuu vihaksi, kun loukataan pahasti. Tunteita ei ole helppo sammuttaa, mutta yritä olla tuhlaamatta energiaa vihaan.

Mistä syystä exä ei osallistu käytännön järjestelyihin? Luulisi, että kyseessä on hänenkin etu, kun asiat hoituu ja talo myydään.

Itsellä ero takana myös ja vielä talo myymättä. Exä huitelee naisensa luona jatkuvasti. Lapset on unohtuneet. Exä asuu talossa vielä. Saa nähdä tekeekö mitään myymisen suhteen. Sellainen vätys aina eikä osannut ottaa vastuuta.

Vierailija
6/6 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tulee lamaannus, sitten viha, jossain vaiheessa hyväksyminen, näin minä kuulin kun kävin terapeutilla.

Viha on se käyttövoima millä saat tempaistua itsesi irti miehestä ja kohti uutta. Kuuluu asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä