Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaaliviranomaiset aiheettomista huostaanotoista vastuuseen

Vierailija
21.04.2018 |

"Viimeiset 4-5 vuotta huostaanottoja on tehty kai jo tuhansia ihan keksityin, valheellisin perustein. Virkailijat vain nauravat ja korostavat, että he harkitsevat itse, mikä on laillista. Suomen lakia he eivät siihen tarvitse, he itse väittävät!

Tätä isottelua on Suomen lastensuojelussa lännestä itään, etelästä pohjoiseen, Keski-Suomessa, Hämeessä ja Pohjois-Satakunnassa kaikkein pahiten.

Kuten Porin sossun lastensuojeluvirkailija, varsinainen huostaanottojen tehoekspertti sanoi:

*** ”MINÄ olen isompi kuin poliisi! MINÄ olen isompi kuin aluehallintovirasto! MINÄ olen isompi kuin aluehallintovirasto!” ***

Sama se on tyyli Kankaanpäässä.

Porin virkailijalla oli tiedossaan tuore hallinto-oikeuden päätös, jonka mukaan hänen tekemänsä kolmen lapsen huostaanotto oli laiton, ja lapset oli oikeuden päätöksellä palautettava kotiin.

Huostanoton tehnyt lastensuojeluvirkailija leuhki ”erityisellä INTUITIIVISELLA KYVYLLÄÄN nähdä perheen syvimmät ongelmat heti, kun hän ihmisen ensimmäistä kertaa näkee”.

Hallinto-oikeus ei niitä intuitiivisia näkyjä nähnyt, ja määräsi lapset palautettavaksi kotiin. SILTI: LAPSIA EI KOTIIN PALAUTETTU! Vuosia senkin jälkeen lapset ovat olleet huostattuina. Kukaan eikä mikään ei ole voinut vahvistaa, mikä näiden lasten huostaanottojen alkuperäinen syy on ollut.

Kaikenlaisia suuruudenhulluja virkaihmisiä lastensuojeluun pesiytyykin ja jää sinne kuin terva rättiin. Lastensuojelun työntekijöistä 30 % karkaa vuosittain virasta pois. Tuo määrä on pitkin vuotta koko ajan vaihtumassa. Ammattitaitoiset ja inhimilliset työntekijät suorastaan pakenevat lyhyen tutustumisen jälkeen lastensuojelun viroistaan. Sosiaalitoimen työntekijöiden suureen vaihtuvuuteen on ottanut kantaa mm. lastensuojelun työntekijöiden oma ammattiliitto.

Lastensuojelun asioita hoitamaan jäävät jäljelle kaikkein kovanahkaisimmat ja tunteettomimmat tekijät, despootit, joilla ei ole mitään ymmärrystä laillisista työtavoista, ei lastensuojelulain määräämistä tavoitteista, ja eikä inhimillisyyttä lapsia ja perheitä kohtaan.

Mene linkin sivulle ja allekirjoita tämä adressi"

Esko Leipälä

https://www.adressit.com/zxcvbnm

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitin,todella tärkeä Adressi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi