Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vihdoin oikeasti onnellinen

Vierailija
21.04.2018 |

Viimeisen vuoden aikana olen pudottanut painoa ja saanut salilla jopa hieman lihasta kerättyä. Olen onnistunut parantamaan ruokavaliotani ja unirytmiäni. Pitkästä aikaa olen tavannut vanhoja ystäviäni ja ohimennen tutustunut uusiinkin. Hankin itselleni uuden tietokoneen, kun lopetin tupakoinnin ja onnistuin säästämään rahaa. Samalla onnistuin maksamaan velat pois ja nyt vain odottelen luottotietojen palautumista. Töitä ei vielä ole löytynyt, mutta en ole lannistunut ja käytän vapaa-aikani nyt harrastuksien parissa.

En ole useaan kuukauteen vajonnut itsemurha-ajatuksiin. En ole edes harkinnut palaavani lääkkeiden väärinkäyttöön. Koen jopa silloin tällöin olevani ihan viehättävän näköinen.

Olen yrittänyt kerran itsemurhaa. Olen varmasti aiheuttanut itselleni pysyviä vaurioita väärin käyttämällä benzoja.
Minä olen ollut täysin pohjalla, mutta alan vihdoin arvostaa itseäni. En koe enää olevani arvoton, enkä häpeä menneisyyttäni. Uskon, että osaan arvostaa elämän pieniä asioita täysin eri tavalla.

Voimia kaikille teille, jotka ovat samassa paikassa, jossa minä olen aikoinani ollut. Teillä on myös mahdollisuus päästä sieltä pois. 💗

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet onnellinen! Kiitos kun jaoit tarinasi.

Vierailija
2/13 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Voiko muuten bentsoilla aiheuttaa pysyviä vaurioita? Mietin, kun tiedän sukulaiseni käyttäneen nìitä väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuminen ja uusi tietokone reseptinä onneen, täytyypä kokeilla.

Vierailija
4/13 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Voiko muuten bentsoilla aiheuttaa pysyviä vaurioita? Mietin, kun tiedän sukulaiseni käyttäneen nìitä väärin.

Kiitos :) En tiedä pysyvästä, mutta pitkäaikaista kylläkin... vuosi viime pilleristä, eikä edelleenkään ole täysin palautunut olo. Ja minä käytin niitä niin paljon, että on useita kuukausia elämästä täysin unohtunut.

Ap

Vierailija
5/13 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se itsetuntoa auttaa, kun on sujut oman kropan kanssa. Ja tietokoneen avulla on löytänyt netistä paljon vertaistukea. Ei nämä itsessään minua parantaneet, mutta ovat molemmat olleet avuksi :)

AP

Vierailija
6/13 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se itsetuntoa auttaa, kun on sujut oman kropan kanssa. Ja tietokoneen avulla on löytänyt netistä paljon vertaistukea. Ei nämä itsessään minua parantaneet, mutta ovat molemmat olleet avuksi :)

AP

Kyllä olet oikeassa, laihana minäkin olen ollut aina onnellinen. Uuden tietokoneenkin tarvitsisin. Röökiä en poltakaan ja velkoja ei ole.

Vierailija
7/13 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvän mielen viesti! Sen lisäksi, että olet itse onnellinen, luot ympärillesi hyvää ilmapiiriä! Hyvää joulua ap! 

Vierailija
8/13 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku on täällä positiivisella mielellä liikkeellä. Hienoa!

Vierailija
9/13 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosi hyvä mieli sun puolesta

Vierailija
10/13 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jakamisesta, tuossa näkee että yksi pieni muutos saa toisen muutoksen liikkeelle, ja olennaista oli että teit jotakin toisella tavalla ja irtauduit jumittamisesta. Onnea Uuteen Vuoteen. 

Vierailija
11/13 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieki

Vierailija
12/13 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentzot ei aiheuta riippuvuutta, lihavuutta tai pysyviä pakkoliikkeitä.

Hyvä että olet velat maksanut. 

Mikä johti maksuhäiriöihin?

Vierailija
13/13 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

noni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän