Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laihtunut yli 40 kg, haluatko kysyä jotain?

-40kg
21.04.2018 |

Nih.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni roikkuu iho, olen hiukan vanhempi... :( Eli en kehtaa rannalle simmareissa, en todellakaan. Enkä pysty maksamaan kiristysleikkausta yksityisellä, koska se pitäisi tehdä sekä vatsaan että varsinkin käsivarsiin ja reisiin. Aivan kamalan näköinen alasti. Mutta olo on parempi. Joku kysyi nälän tunteesta; itselläni se ei kyllä ole häipynyt mihinkään. :)

Vierailija
22/31 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin, mutta vain kumulatiivisesti - jojottamalla. Nyt toivon, ettei paino enää pääsisi ryöstäytymään takaisin ylös.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajassa laihdutit tuon määrän?

Vierailija
24/31 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma oli ruuan määrä. Otin aina lisää. Ruoka oli myös liian energiatiheää, esim. suklaata ja keksejä meni huoletta. En liikkunut lainkaan. Siis oikeasti, en lainkaan.

Aloin miettiä, miten normaalipainoinen söisi.

Olin syönyt paljon paljon hiilihydraatteja ja rasvaista, vähensin molempia. Lisäsin proteiinin määrää. Siis ei mikään VHH todellakaan mutta esim. pastaa ei ole enää lautasen täydeltä, bolognese-kastiketta suhteessa enemmän.

Kasviksia ja hedelmiä syön niin paljon kuin mieli tekee.

Itse asiassa ensimmäiset 10 kg putosivat sillä, että söin niin kuin ennenkin, mutta päätin syödä joka päivä lisäksi sen puoli kiloa kasviksia tai hedelmiä. Sehän vei sitten tilaa energiatiheämmältä ruualta. Söin siis muuten yhä ihan mitä halusin, niin paljon kuin halusin.

Vierailija
25/31 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisistä kymmenestä kilosta en muista kauanko meni, siitä on jo pari vuotta. Sitten 30 kiloa lähti 10 kuukaudessa.

Joo, minäkin näytin mielestäni paremmalta bikineissä ennen. Nyt alasti tai bikineissä oleminen on kauheaa, koska olen niin rupsahtanut. En voi enää käydä paikkakunnan uimahallissa. Se on kyllä surullista.

Vierailija
26/31 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-40kg kirjoitti:

Niin ja käyn treenaamassa 6 kertaa viikossa. Ennen en liikkunut lainkaan. Että jos joku väittää, että nahka kyllä "palautuu" tai "kiinteytyy" kun liikkuu niin ei pidä paikkaansa. Olin pitkään ylipainoinen. Ainoa negatiivinen puoli laihtumisessa on tosiaan tuo iho. Kaikki muu on ollut positiivista.

Terveys oli syy miksi aloitin. Ikää kun on niin kaikki taudit varmasti vaanivat jo kulman takana. Olen pienentänyt riskiä diabetekseen ym.

Nuorella iho kiinteytyykin muttei päälle kolmekymppisellä.

Vierailija
27/31 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-40kg kirjoitti:

Niin ja käyn treenaamassa 6 kertaa viikossa. Ennen en liikkunut lainkaan. Että jos joku väittää, että nahka kyllä "palautuu" tai "kiinteytyy" kun liikkuu niin ei pidä paikkaansa. Olin pitkään ylipainoinen. Ainoa negatiivinen puoli laihtumisessa on tosiaan tuo iho. Kaikki muu on ollut positiivista.

Terveys oli syy miksi aloitin. Ikää kun on niin kaikki taudit varmasti vaanivat jo kulman takana. Olen pienentänyt riskiä diabetekseen ym.

Mitä lajeja treenaat?

Vierailija
28/31 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vielä vaiheessa laihdutusurakkani & kiinteytysurakkani kanssa. 23kg lähtenyt ja ainakin 30kg on toiveissa + lihaksia

Vierailija
29/31 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki isosta pudotuksesta jää irtonahkaa, mutta kotikonstein on kaksi keinoa sen minimoimiseksi: paljon c-vitamiinia sekä insuliinitasot mahdollisimman alas. 

Vierailija
30/31 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö useinkin paskalla? 

No hyi!

Vierailija
31/31 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aerobista, kuntosalia, jumppaa (tyyliin ohjattu vatsajumppa). Haluan lisää lihaksia mm. koska 1) ne kuluttavat enenmmän kaloreita 2) toivon, että ne vähän täyttäisivät tuota irtonahkaa esim. reisissä ja olkavarsissa.