Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netti"suhde" kylmenee ja lämpenee ja välillä lähes jäätyy.

Seppo
21.04.2018 |

Lyhyesti: Tapasin ihanan naisen, ihastuttiin ja juteltiin paljon whatsupissa päivittäin kaikesta laidasta laitaan. Hän kertoi hyvin avoimesti, kuinka ihastunut on minuun ja haluaa tavata yms. Tavattiin sitten parin viikon chättäilyn jälkeen. Tapaaminen vaati hieman säätöä, sillä välimatkamme on kohtalainen ja piti järjestellä molempien arkea, että onnistui. Huikea yhteinen viikonloppu ja nainen kirjoitteli jälkeenpäin ikävöivänsä kovasti ja haluavansa nähdä taas pian. Itse olin samoilla linjoilla ja ajattelin, että nytkö se sitten kerrankin osui mullekin.

Välimatkan ja myös muiden arjen säätöjen vuoksi emme siis onnistuneet tapaamaan hetkeen ensi tapaamisen jälkeen. Suunnitelmissa oli kuitenkin että järkätään tapailua pikimiten uudestaan. Parin viikon jälkeen yhteydenpitomme netissä kuitenkin hiljeni melko paljon. Kaikenlaisten keskustelun aloitteiden piti tulla aina minulta, eikä hän oikein koskaan jaksanut kysellä minulta mitään. Juttelussa saattoi tulla esim. monen päivän täysi hiljaisuus, jos minä en aloittanut minkäänlaista keskustelua. Mainittakoon, etten todellakaan ole mikään 24/7 ruudun tuijottaja ja arvostan elämässä muutakin kuin jatkuvaa somessa viestittelyä, joten en mielestäni ole ollut erityisen tungetteleva.

Turhaannuin hiljaisuuteen, sillä olin kuitenkin melko ihastunut kyseiseen ihmiseen ja olin saanut vahvan käsityksen, että myös hänen suunnaltaan kiinnostus oli aitoa. Ensimmäinen ajatus tietysti oli, että hän on löytänyt jonkun toisen ja minun osalta kiinnostus on lopahtanut. Kysyin asiasta häneltä ja sanoin, että toiveeni on, että hän kertoisi minulle reilusti, jos haluaa katsella muita kuvioita. Kerroin, että näin alkuvaiheessa mielestäni olisi reilua pistää peli sitten poikki, jos kerta mielenkiintoa ei enää ole. Kerroin myös, että ymmärrän että olemme molemmat sinkkuja ja jos kuvioissa on joku toinen, niin ilmoittaa vain ja asia on minulle aivan fine. Olin jo melko valmis omalta osaltani lopettamaan yhteydenpidon, sillä en halua olla kenellekään riippakivenä, jos kerta homma ei enää kiinnosta.

Kyseisen viestini jälkeen hän pyysi soittamaan ja juttelimme puhelimessa pitkään. Hän oli hyvin vahvasti sitä mieltä, että haluaa ehdottomasti nähdä ja on hyvin ihastunut minuun. Ajattelin, että ehkä tässä on kyse sitten jonkinlaisesta väärinkäsityksestä minun osaltani..? Tämän soittelun jälkeen yhteydenpito jatkoi kuitenkin hiipumistaan ja minuun päin ei oteta käytännössä minkäänlaista kontaktia. Jos esim. kysyn häneltä hänen päivästään, saattaa olla että hän ei vastaa mitään ja lähtee pois linjoilta. Ja painotan taas, että en todellakaan ole mikään viestien spämmittäjä. Jos en saa vastauksia, en ala niitä myöskään kalastelemaan. Olemme myös soitelleet muutaman kerran ja olen maininnut asiasta hienovaraisesti. Näinä muutamina soittokertoina hän on aina vakuutellut minulle hyvin paljon, kuinka ihastunut hän on minuun ja kuinka hän ikävöi minua ja haluaisi tavata mahdollisimman pian.

Kysymykseni arvon raadille kuuluukin: Mitä tämänkaltaisesta toiminnasta pitäisi ajatella ja päätellä? Olenko tällä hetkellä tilanteen kolmas mies, sillä vahvasti asia vaikutta nyt siltä? Suurin kysymykseni on: Miksi hän toimii kyseisellä tavalla ja pitää minut epätietoisena kaikesta? Miksi hän antaa puheluissa ymmärtää olevansa suorastaan umpirakastunut minuun ja sitten toisaalta pelaa välillä taas päiviä kestävää mykkäkoulua? Olisiko minun aika jo unohtaa koko tapaus ja katsella muita maisemia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suuri välimatkanne on? Onko teillä edes mahdollisuutta jonakin päivänä seurustella niin, että voitte viettää esim. viikonloput yhdessä? Vai olisiko se jatkossakin tapailua vain hyvin harvoin? Riittäisikö se edes sinulle itsellesi?

Vierailija
2/7 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatka on parin tunnin ajomatka, ei mikään överipaha. Tämän hetkinen elämäntilanteeni sallisi jopa paikkakunnan vaihtamisen jossain vaiheessa, jos suhde oikeasti kehittyisi. Tällaisista asioista emme tietenkään tässä vaiheessa ole juurikaan puhelleet.

- Seppo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on useampi mies ja joko tekee valintaa välillänne tai haluaa vaan pyörittää ilman sen vakavampaa tarkoitusta.

Vierailija
4/7 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla muukin juttu elämässä kuin toinen mies. Kriisi, omaisen kuolema,työttömyys jne. Siis sä luulet nyt jo olevasi tän.naisen maailman keskipiste? Usko mitä sulle sanotaan.

Toisaalta nainen voi pelata sua. Ihan kuin miehetkin tekee.

Vierailija
5/7 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välimatka on parin tunnin ajomatka, ei mikään överipaha. Tämän hetkinen elämäntilanteeni sallisi jopa paikkakunnan vaihtamisen jossain vaiheessa, jos suhde oikeasti kehittyisi. Tällaisista asioista emme tietenkään tässä vaiheessa ole juurikaan puhelleet.

- Seppo

Parin tunnin ajomatka ja silti vaati hirveätä säätämistä saada edes yksi tapaaminen? Joku tuossa nyt mättää, mitä et kerro. Minulla on miesystäväni luota töihin vajaan parin tunnin työmatka suuntaansa ja silti käyn hänen luonaan viikollakin, jotta meillä olisi enemmän yhteistä aikaa (ja hän minun luona). Viikonloput ja lomat vietämme ilman muuta yhdessä. Miksi et voi esimerkiksi huomenna tai vielä tänään ajella hakemaan häntä ulos syömään tai kävelylle tai jotain? Ei yllätyksenä vaan niin, että ehdotat ensin.

Vierailija
6/7 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule olevani hänen maailmansa keskipiste enkä ole sellaista olettanutkaan. Mielestäni tämänkaltaisessa "etäsuhteen" yritelmässä on kuitenkin oletuksena, että esim. kerran kahdessa päivässä kysäistään toiselta kasuaalisti esim. että "miten töissä meni" tai "minkälaista touhua olet illaksi suunnitellut". Mielestäni tämä on tietynlainen tapa osoittaa toiselle, että on kiinnostunut yhteydenpidosta ja haluaa pitää "suhteen" olemassa. En ole siis kerjäämässä jatkuvaa huomiota ja maailman keskipisteen asemaa vaan normaalia ilmoitusta siitä, että ollaan vielä elossa. Onko tämänkaltaisen toiminnan pyytäminen liian takertuvaa tai ahdistavaa? Aiemmin yhteydenpitomme oli kuirenkin hänen puoleltaan erittäinkin aktiivista.

- Seppo

Vierailija
7/7 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suhde etenee luonnollisesti ja integroituu muuhun elämään.

Ei suhde ole muusta elämästä erillään.

Et vain malttaisi koska pääset panemaan, mutta unohda odotuksesi ja katso vaan miten käy. Tuskin mitenkään.