Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jotenkin vähän kateellinen ystävälle, joka sai hyvän miehen vaikkei laittaudu ym.

Vierailija
21.04.2018 |

Otsikko kuulostaa pahalta, mutta avaan vähän.
Ollaan oltu kavereita ihan teinistä asti ja jostain syystä pojat aina tykkäsi hänestä, vaikkei hän meikannut tai mitään. Sama meno jatkui ammattikoulussa ja sen jälkeenkin, hän ei tosin ikinä seurustellut kenenkään kanssa kunnes joskus parikymppisenä löysi hyvän miehen.

Hän ei siis nykyäänkään meikkaa tai käytä trendivaatteita ja silti sai itselleen hyvän miehen joka ei varmasti ikinä pettäisi tätä ystävääni. Nyt heillä on omakotitalo, lapsi tulossa ja kaikki hyvin.

Minä sen sijaan.. olen aina meikannut ja seurannut trendejä. Olen seurustellut lukuisia kertoja ja aina eronnut. Minua on petetty ja jätetty vaikka näytän tyrmäävältä ja jaksan laittautua joka ikinen päivä. Nyt minä olen taas yksin ja ystävä rakentaa perheelleen tulevaisuutta.

Miksi näin? Miten meikkaamaton verkkareissa puutarhaa kuokkiva nainen saa hyvän miehen ja perheen ja esim. Minä, aina meikattu siisteissä vaatteissa kulkeva nainen saan ne pettäjämiehet? Miksi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on parempi miesmaku kuin sinulla.

Vierailija
2/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyvät miehet arvostaisivat meikkaamista ja trendien seuraamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina saa :(

Se on oikeasti enemmän kiinni siitä, että olet antavainen, palvelet miestä jne. jolloin miehellä on intressi ottaa sinut. Omatahtoisista naisista ei pidetä.

Vierailija
4/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet pitävät luonnollisen näköisistä naisista.

Minulle ainakin useat miehet ovat sanoneet miten hyvältä näytän myös ilman meikkiä tai kysyneet, että miksi meikkaan kun ole kuulemma kaunis ilmankin

Vierailija
5/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tae se meikkaaminen muka on miehen saamiseen, huh huh :D suurin osa miehistä tuntuu tykkäävän enemmän luonnollisista naisista...

Vierailija
6/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen mies rakastuu luonteeseesi eikä siihen, miten paljon naamassasi on meikkiä tai millaisissa trendivaatteissa kuljet.

Vierailija
7/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sä oot pinnallinen ihminen ja sen huomaa kyllä ulospäinkin, että millainen oikeasti olet luonteeltasi. Ei miehiä kiinnosta kaltaisesi epävarmat ja pinnalliset ihmiset.

Vierailija
8/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tykkää jännämiehistä. Sen siitä saa ku valitsee aina niitä jänniä miehiä 😂😂

Vierailija
9/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä tarkoitat "laittautumisella" ja trendien seuraamisella.

Minä en koskaan laittautunut kummemmin, kuin ehkä vähän aknearpia yritän peittää ja vähän ripsaria. Muuten tulee sellainen olo kuin koko naama olisi pakkeloitu. En todellakaan seuraa mitään trendejä vaan pukeudun niin että olo on vaatteissa hyvä.

Sain itselleni hyvän uskollisen miehen. Monta kaveria taas on ketkä meikkaavat runsaasti ja pukeutuvat muodin mukaan. Heillä on niljakkaita miehiä, joiden kanssa eivät koskaan pysy kauaa.

Hyvät miehet tykkää luonnollisesta naisesta.

Vierailija
10/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut miehet arvostavat luonnollisuutta.

Vierailija
11/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä siksi, että mietit liikaa ulkonäköä ja ylipäätään mitään "miehen saamista".

Vierailija
12/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeasti enemmän kiinni siitä, että olet antavainen, palvelet miestä jne. jolloin miehellä on intressi ottaa sinut. Omatahtoisista naisista ei pidetä.

Onneksi itse löysin hyvän miehen, jonka kanssa ei tarvitse olla antavainen vaan häntä voi haluta.

Vierailija
13/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta kiinnostuvat ne ensisijaisesti ulkonäöstä kiinnostuvat miehet ja ne kiinnostuvat helposti sitten taas jonkun muunkin ulkonäöstä suhteessa ollessaan. Ovat pinnallisempia ja lähtevät helposti paremman nähdessään sen perään. Vaikutat itsekin aika pinnalliselta suorittaja vertailijalta.

Vierailija
14/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun mies välitä trendivaatteista ja meikeistä, vaikka onkin ihan tasokas löytö. Kyllä se käy enemmän kuumana, kun makaan sängyllä meikittömänä, tukka takussa ja a-kupin tissit roikkuen. Me tunsimme 3 vuotta ennen kuin edes suutelimme, joten ilmeisesti luonne voi saada rakastumaan mihin tahansa vaatteisiin ja vartaloon.

Vierailija
15/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä tae se meikkaaminen muka on miehen saamiseen, huh huh :D suurin osa miehistä tuntuu tykkäävän enemmän luonnollisista naisista...

Pinnalliset ihmiset puolin ja toisin pitävät meikistä.

Vierailija
16/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen omatahtoinen, luonnollinen ja voimakas luonteinen. Olen myös rehellinen, reilu ja sanon mitä tarkoitan. Minun kanssani ei tarvitse pelailla mitään ja kenenkään ei tarvitse olla ajatuksenlukija. Jos jotain lupaan , sen pidän. Sain hyvän miehen.

Vierailija
17/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisiin miehiin tunnet vetoa? Valitsetko alitajuisesti "ne väärät tyypit "?

Vierailija
18/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän kaverisi kaltainen. Tavallisen näköinen, pukeudun yleensä rennosti ja olen laiska laittautumaan. Sain hyvän miehen, koska sattumalta tapasimme opiskelijoina ja luonteemme sopivat hyvin yhteen. Kiinnostukseni on aina kohdistunut ennen kaikkea mukaviin poikiin/miehiin, joten ei sinänsä mitenkään yllätys että puolisokin sitten on sellainen. Komea kuori ei pitkälle kanna jos luonne on ikävä.

Vierailija
19/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lakkasin tälläämästä ja sain miehen jolla on muut arvot kuin pinnallisuus. Ihmeellistä.

Vierailija
20/27 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän neljää meikkiä lähes päivittäin, joskus mennään pelkällä ripsarilla. Löysin miehen joka on minulle täydellinen. Eikä ikinä pettäisi minua. Jaamne saman elämänkatsomuksen. Minun yleisin vaatetukseni on urheiluvaatteet, koska käyn usein salilla. En seuraa muotia. Ostan vaatteita, jotka tuntuu hyvälle. Miehen mielestä näytän hyvältä missä vaan.

Mieheni sanoo usein, että luonnollinen nainen on 👌 kaikki irto ja tekosälä naisella on rumaa ja tarpeetonta.

Mutta kyllä näköjään noi tekotukka tytötkin löytää jonkun yhtä pinnallisen miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi