Tukilapset tulivat
Vanhemmalle ei oltu pakattu lainkaan ulkovaatteita.
Molemmilla genitaalialueiden ihottumaa.
Minulle ehdotettiin aikaisemmin että veisin heidät huvipuistoon vanhempien kustannuksella, lapsillekin oli kerrottu.... vaan eipä ollutkaan rahaa huvipuistokäyntiin.... miksi kertoa lapsille jotain mikä ei ole taloudellisesti mahdollista.
Vanhemepi kertoi ettei poliisi ottanut häntä kiinni kun varasti lähikaupasta.
Vanhempi oli taas takapuoli kurassa... pyyhkiminen ei oikein onnistu
Arghhhhh
Kommentit (25)
Minusta erikoista että haluat kertoilla luottamusta vaativan tehtäväsi yksityiskohdista noin tarkkaan. Aika usein tukiperhettä tarvitessa on siihen syitä, niiden taivastelu ei asiaa muuta eikä ole tukiperheen tonttia. Lapsille myös välittyy hyvin asenne, jos tukiperhe ajattelee heidän vanhemmistaan ikävästi.
Oma kuusivuotiaani muuten välillä edelleen pyyhkii pyllynsä huonosti vaikka sen usein haluaa tehdä itse. Eli joskus on hanuri tuhrussa. Kuuluu myös ikään, ei tarvitse suurennella ettei lapsi nolostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä huvipuisto on auki?
Suomen tivoli on auki .
Kiertävä tivoli on eri asia kuin huvipuisto.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti meidän tukiperheemme ei arvostele lapsiamme noin, vieläpä netissä tuhansille lukijoille.
En koe että olisimme huonoja vanhempia vaikka tarvitsemme tukiperhettä. Meillä ei ole minkäänlaista tukiverkkoa ja olen perussairauteni takia usein hyvin väsynyt. Lapset on aina puhtaita, vaatteita on joka lähtöön, aina ehjiä ja puhtaita. Lapset saa tavallista turvallista arkea kotona, kuten välillä toki huvituksiakin. Ei me olla tukiperheeltä muuta tukea vailla kuin meille aikuiselle hulia ja lapsille kontaktia muihin turvallisiin aikuisiin.
Teillä lapset ovat puhtaissa ja ehjissä vaatteissa, sekä vaatteita on säähän kuin säähän. Et näe eroa teidän ja ap:n kertoman perheen välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä huvipuisto on auki?
Suomen tivoli on auki .
Kiertävä tivoli on eri asia kuin huvipuisto.
Tärkeintä onkin ilmaista kaikki asiat täsmälleen oikein, oikeilla termeillä ja kielioppisääntöjen mukaisesti ;D
Tukilapsi tarkoittaa normilasta, joka on integroidussa päiväkotiryhmässä antamassa tavallista mallia. Mitä ap hourii?