Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Elastisesta on tullut tuollainen tylsiä biisejä jollottava kehäraakki?

Vierailija
20.04.2018 |

Elastisen uusi biisi Supervoimii on kyllä aikamoinen rimanalitus sekä sävellykseltä että sanoitukselta eikä tuotantokaan pelasta. Esitys Voicessa oli aneeminen eikä yhtään ammattitaitoisempi kuin kilpailijoilla. Ela on roikkunut Cheekin siivellä Profeetoissa jo pari vuotta eli onko oma ura unohtunut, kun pitää sekundaa suoltaa tuutista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, paljon on vettä virrannut Vantaassa sitten v 2014 jolloin Elastinen hurmasi suomalaiset Vain elämäässä. Siitä lähtien vain laskukiitoa. No hyvä että perhe-elämä kukoistaa, ehkä hän onkin laittanut asiat tärkeysjärjestykseen kun musa on nykyään niin huonoa?

Vierailija
2/6 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä paska. Ja mun pitäis varmaan keski-ikäisenä diggaa sen "positiivisuutta". Juu ei. Keskittyis paskavaippojen vaihtoon, jota itse en tekis ikinä.

Terveisin täti-ihminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä paska. Ja mun pitäis varmaan keski-ikäisenä diggaa sen "positiivisuutta". Juu ei. Keskittyis paskavaippojen vaihtoon, jota itse en tekis ikinä.

Terveisin täti-ihminen

Mun mielestä Ela on feikki. Kaikki se ''positiivisuus'' En pidä. Eikä kyllä noussut arvostus sen uutisen myötä kun oli toisten ihmisten pilkkaryhmässä mukana.

Vierailija
4/6 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin kun ei se edes ole positiivinen tai hyvä ihminen! Eikä kiinnostava muutenkaan.

Vierailija
5/6 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh.. alusta saakka se on ollut tylsä.

Vierailija
6/6 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh.. alusta saakka se on ollut tylsä.

Totta. Fintelligenssissäkin iso-H oli se kiinnostava.

Terv. Täti-ihminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä