Miksi lihava nainen ei saisi olla trikoissa?
Itse en ainakaan löydä mistää hyvänkokosia farkkuja ja ne tuntuukin epämukavilta. Ymmärrän jos peppu tai alkkarit vilkkuu niistä trikoista, mutta entä jos pitää pitkää paitaa yms?
Kommentit (14)
Senkun pitää, ei se meitä muita haittaa. Jos häiritsee voipi katseensa kääntää muualle.
Ihan vapaasti saa pitää, ihan uskomattoman idioottia väkeä täällä jotka ajattelee et tietynkokonen ihminen ei sais pitää tietynlaisia vaatteita :D naurettavaa!
Näin reilu 30 min. sitten jonkun nuoren naisen kipittävän kauppaan trikoohousuissa (siidereitä hakemaan?)
Hän oli aika pyöreä ja hänellä oli huomattavan iso takamus. Kyllä muuten hölskyi hauskasti ne isot reidet ja pakarat. Ihan kuin olisi ilman housuja ollut.
Vierailija kirjoitti:
Näin reilu 30 min. sitten jonkun nuoren naisen kipittävän kauppaan trikoohousuissa (siidereitä hakemaan?)
Hän oli aika pyöreä ja hänellä oli huomattavan iso takamus. Kyllä muuten hölskyi hauskasti ne isot reidet ja pakarat. Ihan kuin olisi ilman housuja ollut.
Hölskyisi aivan varmasti myös vaikka farkuissa. Ei se kangas vaan se sisältö.
"Kyll156ä rikoo on riskillä ruma". Mikko Alatalo
Tietenkin saa olla.
Juuri tänään näin yhden tukevan naisen tiukoissa trikoissa. Trikoot olivat niin kireät, että kamelinvarvas näkyi todella selvästi.
Tämä piristi päivääni.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölskyisi aivan varmasti myös vaikka farkuissa. Ei se kangas vaan se sisältö.
No eikun nimenomaan se kangas. Farkuissa ei varmasti näkyisi hölskyminen niin hyvin. Äly hoi, älä jätä.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan koskaan pidä ilman pitkää paitaa, tunikaa tai mekkoa. Ei ne perseläskit kuulu näkyä. Toki on ihmisiä joilla on iso perä ja reidet sen takia että ne on lihaksikkaat, kaipa niillä ei haittaa.
Siksi että nahkainen kissapuku näyttää paremmalta.
M
Kyllä minun puolestani saa olla, saa olla vaikka verkkareissa, työhaaleissa tai vaikkapa pillu paljaana.
Nimittäin ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan koskaan pidä ilman pitkää paitaa, tunikaa tai mekkoa. Ei ne perseläskit kuulu näkyä. Toki on ihmisiä joilla on iso perä ja reidet sen takia että ne on lihaksikkaat, kaipa niillä ei haittaa.
Sinä et pidä, mutta hän piti. Ja se hölskyvä ei tod. ollut lihasta. :D
Kyllä saa olla. Lihava nainen saa olla just niissä vaatteissa missä haluaa. Ja laihakin. Ja kaikki siltä väliltä.