Naisystäväni on alkanut syödä kauhean isoja annoksia
Ei ole vielä silminnähden lihonut, mutta ei kai tuo voi muuhun johtaa kuin lihomiseen. Pärjäisi varmasti niillä pienemmilläkin annoksilla, joita söi suhteemme alussa. Antakaa jotain hyviä vinkkejä, miten saan hänet kiinnittämään huomiota annoskokoihinsa.
Kommentit (19)
Taidat olla enemmän kuin hieman vajaa. Mitäpä se sulle kuuluu, kuinka paljon / vähän syö.
Hoida ihan vaan omat asiasi ja syömisesi, kus-pää.
Anna sille rasvaista ruokaa, annokset pienenee luonnostaan.
Eilisessä provossasi puhuit kylläkin avovaimosta.
Harrastaisit hänen kanssaan kiihkeää seksiä, niin kilot karisisivat itsestään, vai onko liikaa pyydetty?
Vierailija kirjoitti:
Ja eilen ongelma oli liian monta ateriaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
linkki?
Mä teen samaa aina kun olen raskaana...
Eikö ongelma enää olekaan kuvitteelisen vaimosi lihansyönnin lopetus? Ole nyt edes vähän johdonmukaisempi näissä perkele.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ongelma enää olekaan kuvitteelisen vaimosi lihansyönnin lopetus? Ole nyt edes vähän johdonmukaisempi näissä perkele.
Täällä on monia kirjoittajia. Ehkä sun kannattaa välillä tehdä muutakin kuin palstailla, jos rupeaa tuntumaan siltä, että keskustelet aina saman henkilön kanssa. Olen hieman huolissani mielenterveydestäsi ja siitä miten paljon aikaa vietät av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaisit hänen kanssaan kiihkeää seksiä, niin kilot karisisivat itsestään, vai onko liikaa pyydetty?
Eipä taida naista enää seksi tuon miehen kanssa kiinnostaa. Nainen taitaa odottaa, että mies ottaa ja lähtee.
Muistan kun deittailin aikanaan pullukkaa naista. Syötiin molemmat normi hampurilaisateria ja naikkoselle ois kuulemma menny vielä toinen mokoma. Meni fiilikset
Vierailija kirjoitti:
Mihin naisella muka niitä kaloreita seksissä kuluu? Jalkojen levittämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eilen ongelma oli liian monta ateriaa päivässä.
Ei kyllä selvinnyt mikä eilisessä provossa oli ongelma. Jäi mieleen ankea aamiainen: kahvi ja puuro.
Sen jälkeen oli salaattilounas ja illalla lisää salaattia. Lihansyönnin oli lopettanut.
Juu, kevyeltä ja yksipuoliseltahan tuo kuulostaa.
Mutta eniten vikaa on kyllä tän provoilijan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja puurosta.
Mä annan sulle vinkin, että sulje kone, ota iltalääkkeesi ja käy nukkumaan.
Tai odota rauhassa että sairaanhoitajatäti tuo sun lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja puurosta.
linkki?
Hänellä on varmaan nälkä. Voi olla kuluttanut paljon energiaa kuntoillessaan. Anna naisen syödä mitä tarvii.....trolli.