Mitä mieltä Väyrysestä?
Eli Paavosta?
Mä kuitenkin tykkää useimmiten. Ärsyttävä osaa olla ja varmasti pelurikin mutta on se älykäskin ja tykkään että joku väittää yleistä konsensusta vastaan. Oon mä joistakin asioista samaa mieltä että ei tuo EU kaikilta osin ole hyvä ja olisi Paavokin osanut omalla tavalla hoitaa asiat ok suhteessa Venäjään mutta ei muuten hyvä pressaksi tai valtaan tai ehkä eniten se ulkomaankauppaministeir mitä se olikin.
Kommentit (10)
Surkuhupaisa pelle, joka ei ymmärrä että hänen aikansa oli ja meni.
On hyvä perseilemään. Pitkän poliittisen uransa aikana ei ole tavannut ketään jonka kanssa olisi tullut toimeen. Sillat poltettu kaikkissa ilmansuunnissta.
En usko, että on vaaraa, että Väyrynen pääsisi enää mihinkään todelliseen virkaan.
joo totta noi mutta jos oikeesti kuuntelee mitä se sanoo niin on se silleen älykäs ja oikeesti mones vähän oikeessa mutta ei se sit vissiin osaa toimii muiden kanssa tai sitten se on aina ikuisessa oppositiossa
Tietääköhän itsekään mitä haluaa? Siis tehdä muutakin kuin hakea pressan tai jumalan virkaan.
Ei ymmärrä vihjeitä että olisi aika lopettaa ja viettää rauhallisia eläkeläispäiviä.
Olisikohan Paavolla joku alkava muistisairaus? Sen verran päättömiä liikkeitä viime aikoina on ollut.
Paavon päätavoite on viime vuodet ollut pyrkiä johonkin muualle kuin mihin just tuli valituksi jossain vaaleissa. Ehkä Paavon kannattaisi istua alas ja miettiä oikein tarkkaan että kannattaisiko viettää loput eläkevuodet jotenkin muuten kuin käymällä loputonta vaalikampanjaa kun kuitenkaan mikään mihin pääsee ei ole hyvä ja aina pitää päästä johonkin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan Paavolla joku alkava muistisairaus? Sen verran päättömiä liikkeitä viime aikoina on ollut.
Voi olla että alkaa olla dementian oireita.
Sellasta sinne sun tänne hyppimistä harjoittanut. Ja päälle vielä taloudellisia vilunkeja. Kuka enää luottaa missään asiassa?
Paavon aika meni ja nyt on Paavon aika mennä.