OC:n Täydelliset Naiset 12-kausi alkaa
OC:n viimeisin kausi 12 alkaa nyt Suomessakin, melko uusia jaksoja jotka näytettiin siis USA:ssa viime kesänä 2017.
Heather ei enää mukana, tällä kaudella mukaan tuli Peggy Sulahian eli armenialainen nainen joka omistaa miehensä kanssa luksusautotuunauspajan.
Peggyllä löydetty rintasyöpägeenejä ja leikattu rinnat, ja sehän saa nuo muut emännät juoruamaan että onko tällä sitten feikkisyöpä vai ei (viitaten edelliskausien Brooksiin joka feikkasi syöpää ja sai sillä myös Vickin mukaan juoneensa).
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Lydia on ärsyttävä kun yrittää jotain sopua järjestää. Ja Kelly tosi ilkeä.
Antaisivat Shannonin nyt vaan olla rauhassa. Sillä on selvästi tosi rankkaa.
Shannon on syönyt ja juonut itsensä siiderivalaaksi.
Nainen jolla olisi varaa personaltraineriin...
On vielä v..mäinen luonne..
Tyypillinen keski ikäinen elämästä irti päästäny läskilyllerö
Vierailija kirjoitti:
Shannonin mies on täys kpää. Oikein nautti eilisessä jaksossa, kun pääsi kiusaamaan vaimoaan sipsejä rouskuttelemalla, nautinnollisen pirullinen ilme naamallaan. Nyt kun tajusin mikä piiloaggressiivinen surkimus se on, ymmärrän Shannonia vähän paremmin. Sääliksi käy naisparkaa.
Jokainen on itse vastuussa syömisistään.
Ei toi läski shannon miltään unelmien naiselta vaikuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shannonin mies on täys kpää. Oikein nautti eilisessä jaksossa, kun pääsi kiusaamaan vaimoaan sipsejä rouskuttelemalla, nautinnollisen pirullinen ilme naamallaan. Nyt kun tajusin mikä piiloaggressiivinen surkimus se on, ymmärrän Shannonia vähän paremmin. Sääliksi käy naisparkaa.
Sä olet todella ikävä ihminen, sinulle riittää, että ihminen on lihava, sen jälkeen on ihmisarvo mennyt.
Kaduttaa, että vastasin trollille, mutta menköön tän kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet todella ikävä ihminen, sinulle riittää, että ihminen on lihava, sen jälkeen on ihmisarvo mennyt.
Onko ihmisarvosi mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mieheni hommaisi roikkuvan ison kaljamahan ja v..päisen luonteen..niin se sais olla ihan keskenään
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaikea ihminen tuo Meghan. Häntä ei kiinnostanut viime kaudella kun muut olivat onnettomuudessa joista kaksi joutui sairaalaan, mutta nyt kaikkien pitäisi ihailla hänen saavutustaan eli vaginasta puskemaansa koeputkilasta.
Peggy vaikuttaa järkevältä. Ihmettelen jos kestää näitä muita rouvia kauden loppuun asti.
Se koeputkilapsi on kyllä aivan ihana!! Todella suloinen tapaus. Miksi Meghanin olisi pitänyt rientää sairaalaan? Ihmisen takia joka sanoi hänen avioliitostaan että se kestää max kolme vuotta. Ja jota hän ei vielä tuntenut kunnolla. Täältä ainakin pisteet Meghanille ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä OC-akat on jotenkin niin surkuhupaisia hahmoja.
Hiukset läpipoltettu karhean näköisiksi vetyperoksidilla, toispuoleiset pallosilikonit kiinni rintakehässä, lyhyitä kireitä hameenhelmoja ja niukat topit jotka korostaa niitä toispuoleisia pallosilikoneja. Löntystävät korkkareilla huonommin kuin vanhat transut. Iho rusketettu nuoresta asti niin pilalle että näyttää lähinnä antiikkinahkasohvalta nyt 40+, 50+ ikäisenä.
Meikkiä silti paksu kerros, ja minua jaksaa hämmästyttää että miten niillä pysyy ne meikit ja irtoripset naamalla tuolla lämpimässä, sulamatta.
Pesetkö luomurintojesi alta heittämällä ne olkapäillesi?
Meikkiä et tietenkään käytä koskaan, vaan hierot naamaasi tummelia aina navetassa käynnin jälkeen.
elämäsi juhlat ovat kun ruma lapsesi pääsee ripille ja päästetään pois peruskoulusta muita häiritsemästä.
Olet käynyt kerran elämässäsi Guessin liikkeessä..mutta ostat pihiyttäsi kaiken wish. comista.
Väärin! Jos nyt alan korjaamaan tuota naurettavaa juttuasi niin voin kertoa sen verran että meillä ei ole lapsia, meillä on asunnot Suomessa ja ulkomailla, pidän muodista ja minua kehutaan tyylikkääksi, minulla on kaksi upeaa autoa, huolehdin itsestäni, meikkaan, hoidan hiuksiani ja ne ovat terveen näköiset, ja minulla on luomuvartalo ja luomurinnat. Käyn toki Restylanen Skinboosters-pistoshoidoissa jotta kasvoni pysyvät pitkään kosteutettuina ja sen näköisenä kuin olisin juuri kasvohoidosta tullut, ja minut tunnetaan nimeltä Rivieran luksusputiikeissa jossa saan shampanjatarjoilut ostosten lomassa. Kaikikssa kodeissani on pukeutumishuoneet.
Jos Suomessa tehtäisi tätä sarjaa niin olisin varmasti mukana The Real Housewives of Kauniainen -versiossa! :) Seuraan näitä sarjoja lähinnä muodin, autojen ja sisustusten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaikea ihminen tuo Meghan. Häntä ei kiinnostanut viime kaudella kun muut olivat onnettomuudessa joista kaksi joutui sairaalaan, mutta nyt kaikkien pitäisi ihailla hänen saavutustaan eli vaginasta puskemaansa koeputkilasta.
Peggy vaikuttaa järkevältä. Ihmettelen jos kestää näitä muita rouvia kauden loppuun asti.
Se koeputkilapsi on kyllä aivan ihana!! Todella suloinen tapaus. Miksi Meghanin olisi pitänyt rientää sairaalaan? Ihmisen takia joka sanoi hänen avioliitostaan että se kestää max kolme vuotta. Ja jota hän ei vielä tuntenut kunnolla. Täältä ainakin pisteet Meghanille ;)
Meghani olisi voinut jättää ne kaunat fiksusti taakseen ja käväistä sairaalassa ja vaikka viedä Vickille jotkut collegehousut- ja t-paidan. Nyt näytti ystävien ja useimpien katsojien silmissä pilallelellityltä, kylmäkiskoiselta nartulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä OC-akat on jotenkin niin surkuhupaisia hahmoja.
Hiukset läpipoltettu karhean näköisiksi vetyperoksidilla, toispuoleiset pallosilikonit kiinni rintakehässä, lyhyitä kireitä hameenhelmoja ja niukat topit jotka korostaa niitä toispuoleisia pallosilikoneja. Löntystävät korkkareilla huonommin kuin vanhat transut. Iho rusketettu nuoresta asti niin pilalle että näyttää lähinnä antiikkinahkasohvalta nyt 40+, 50+ ikäisenä.
Meikkiä silti paksu kerros, ja minua jaksaa hämmästyttää että miten niillä pysyy ne meikit ja irtoripset naamalla tuolla lämpimässä, sulamatta.
Pesetkö luomurintojesi alta heittämällä ne olkapäillesi?
Meikkiä et tietenkään käytä koskaan, vaan hierot naamaasi tummelia aina navetassa käynnin jälkeen.
elämäsi juhlat ovat kun ruma lapsesi pääsee ripille ja päästetään pois peruskoulusta muita häiritsemästä.
Olet käynyt kerran elämässäsi Guessin liikkeessä..mutta ostat pihiyttäsi kaiken wish. comista.
Mikä hitto edes on wish.com.... ai niin mutta sinä näköjään tiedät, ja tunnet Guessinkin noin hyvin! :D
Shannoni voi hyvin kun kävi sen kiinalaisen tohtorin luona joka oli erikoistunut akupunktioon jne.
Miksi lopetti sen luona käymiset? Mies ei enää kustantanut?
Aiemmin puhui luomutuotteista, homeopaattisista lääkkeistä ja luontaistuotteista. Pitiköhän ne hänet hoikempana ja sitten kun lopetti niin ruoka alkoi maistua paremmin. Viinaahan se veti joka päivä, eikö ne sen lapsetkin huomauttaneet sille että sä vaan juot?
Ei siitä pääse yli eikä ympäri, että Kelly ja Shannon ovat hulluja. Voi taivas.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä pääse yli eikä ympäri, että Kelly ja Shannon ovat hulluja. Voi taivas.
Kellylle, Shannonille ja Tamralle ei sovi viina yhtään.
Vicki muuttuu hauskaksi juodessaan eikä tule agressiiviseksi huppelihuipun jälkeen, ja Heatherkin oli ihan kiva kun sai vähän alkoholia sisuksiin, ei enää yhtä kireä ja yliasiallinen.
Meghan aika lapsellinen, huomasitteko kun Peggy julkisti siellä luksusautokaupan tilaisuudessa sen uuden Lamborghinin jota oli tuunannut sisustuksineen ja vanteineen miehensä kanssa, niin Meghanille iski sellainen pikkulapsen kateudenpuuska haastattelukohdassa että "Voi katsokaa mua kun mä olen niin rikas!" ja muka yritti olla Peggy ja hihkua onnesta auton takia, vaikka Peggy on aika nöyrä ja kiitollinen siitä mitä hänellä on, ja Peggyhän arvostaa enemmän terveyttä kuin rahaa, sehän on tullut meille katsojillekin selväksi muttei ehkä mennyt vielä Meghanille jakeluun saakka.
Ehkä Meghan miehineen eivät ole niin rikkaita kuin antavat ymmärtää? Niillähän on aika pienet talot, ja aika tavalliset autotkin.
Mua jotenkin nyppii toi Shannonin ja Tamran koulutyttömäinen käytös. Keksitään riitoja ihan turhasta ja nakellaan niskoja. Semmoista high school meininkiä. Peggy ajattelee jotenkin ihanan eurooppalaisesti: ”Let it go.”
Huvitti kun Peggy sanoi jossain jaksossa ettei ymmärrä englantia. Kuitenkin olin just jostain lukenut, että on muuttanut tonne jo 1- vuotiaana.
Noi muut on ehkä vähän sekasin, mutta Tamra on oikeasti ilkeä ihminen. Aina sillä on joku vihollinen ja joku uus bestis. Musta se on pelottava!
Kamala katsoa Shannonia ja miestään kun tietää niiden jo eronneen. Ja hyvä niin!
Säälittää ne Shannonin kolme tytärtä, kun äiti on hieman sekopää ja sitten kaikki kohut yms. ja lopulta julkinen avioero.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Meghan miehineen eivät ole niin rikkaita kuin antavat ymmärtää? Niillähän on aika pienet talot, ja aika tavalliset autotkin.
Itsekin oon ajatellut etteivät ole kovin varakkaita, ainakaan muihin verrattuna. Tosin onhan sillä se lastenhoitaja yms. mutta talo on vaatimaton muihin verrattuna.
Kysely! Onko täällä porukkaa NYC-ketjusta? Siellä oli aivan mahtavat keskustelut. Mentiin pintaa syvemmälle. Ilmoittaudu jos olit mukana. Minä olin ja jos et ollut, käy ihmeessä lukemassa NYC 7 ketju läpi.