Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupunkipyörien käyttöaika vain puoli tuntia?

Vierailija
20.04.2018 |

Joo, lisämaksusta voi ajaa pidempään, mutta vähän kökköä jos haluaisi ihan huvikseen vain ajella. Voihan tietysti aina palauttaa asemalle ja ottaa heti uuden pyörän käyttöön. Joku tunti olisi sopiva.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma pyörä, jos haluat vain huviksesi ajella. Kaupunkipyörät on tarkoitettu lyhyisiin matkohin kohteesta toiseen tai osana joukkoliikennematkaa. Puolessa tunnissa ehtii käyttöalueella joka paikkaan. Jo nyt on ongelma, ettei pyöriä ole vapaana ruuhka-aikoina koko kaupunginosassa, etenkään Kalliossa.

Vierailija
2/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta missä? Kaupunkeja on aika monta niin Suomessa kuin ulkomaillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta oma pyörä, jos haluat vain huviksesi ajella. Kaupunkipyörät on tarkoitettu lyhyisiin matkohin kohteesta toiseen tai osana joukkoliikennematkaa. Puolessa tunnissa ehtii käyttöalueella joka paikkaan. Jo nyt on ongelma, ettei pyöriä ole vapaana ruuhka-aikoina koko kaupunginosassa, etenkään Kalliossa.

Voisi olla ruuhka-aikoina lyhyempi tuo aika ja muina aikoina pidempi aika. Esim. viikonloppuisin voisi olla vaikka pari tuntia.

Vierailija
4/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä naurettavan lyhyt aika tollaseen.

Vierailija
5/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä asemia on suunnilleen joka kulmassa, senkun käy vilauttamassa sitä pyörää siinä ja jatkaa matkaa.

Vierailija
6/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut samaa. Olisi kiva ajaa vaikka merenrantaa välillä istuskellen. Pyörästä ei ole kuin stressiä.

Vierailija
7/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi muakin ärsyttää, enkä varmaan viitsi edes kokeilla sen takia. Siinähän on kauhea häslääminen koko ajan, haluaisin rauhassa ajella.

Vierailija
8/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeemi on suunniteltu nyt liikkumiseen täysin metron ja joukkoliikenteen apuvälineenä. Huvittelukäyttöön ei sovellu ollenkaan.

Vierailija
9/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ajatellut samaa. Olisi kiva ajaa vaikka merenrantaa välillä istuskellen. Pyörästä ei ole kuin stressiä.

No sitten ajat ja maksat. Ei ongelmaa. Kolmen tunnin merenranta-ajelu maksaa peräti 5 €. Jos et joka päivä ajele, niin eipä tuo nyt ketään stadilaista perikatoon vie. Osta oma fillari.

Vierailija
10/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käväisin Helsingissä ja kiinnostuin niistä pyöristä, olisi ollut kiva tutkia kaupunkia pyöräillen. Mutta liian hankalaa. Ne pyörät on ilmeisesti tarkoitettu lähinnä ihmisille, jotka tietävät selkeästi mihin ovat menossa. Paikkakunnalla asuvat voivat ajaa omalla pyörällä, mutta muualta tulleet ovat julkisen liikenteen tai hitaamman kävelyn varassa.

Vierailija
11/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus käväisin Helsingissä ja kiinnostuin niistä pyöristä, olisi ollut kiva tutkia kaupunkia pyöräillen. Mutta liian hankalaa. Ne pyörät on ilmeisesti tarkoitettu lähinnä ihmisille, jotka tietävät selkeästi mihin ovat menossa. Paikkakunnalla asuvat voivat ajaa omalla pyörällä, mutta muualta tulleet ovat julkisen liikenteen tai hitaamman kävelyn varassa.

Joo, mä olen nähnyt kuinka turistit yrittävät käyttää niitä ihan ex-tempore, mutta ei se oikein onnistu...

Mä asun täällä Hgissä eikä mulla ole pyörää ja olisi kiva kokeilla noita, mutta vaan huvikseen eikä esim. työmatkoihin. Toi puolen tunnin aikaraja tuntuu liian ahdistavalta.