Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ryypätä lihomatta - voiko hiilarit korvata alkoholilla?

Vierailija
20.04.2018 |

Ja sen liusäksi maltillisesti protskua ja rasvaa + vitamiinipillereitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa - etenkin kun alkoholissa on valitettavan paljon kaloreita. Tosin jos alkkareita katsot niin yleensä ovat hyvinkin laihoja joten mahdollista varmaankin on.

Juot kuivaa valkkaria ja kossuvissyä niin kalorisuhde ja prosentit on kohdallaan.

Vierailija
2/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ryyppäsin aika paljonkin aikoinaan kun laihdutin. Paino putoaa jos kaloreita saa vähemmän kuin kuluttaa. Lasket kalorit ja vähennät ne muusta, juurin varmaan hiilareista kannattaa nipistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kts. Patsy Stone

Vierailija
4/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin 10 kiloa(meni reippaasti alipainon puolelle) kolmessa kuukaudessa, kun join vain alkoholia. En syönyt kuin korkeintaan kerran viikossa lämpimän aterian ja pari leipää viikossa.

Kun pääsin vihdoin takaisin raiteilleni, rupesin syömään normaalisti ja alkoholia käytin vain pari kertaa kuukaudessa, niin kilotkin tulivat pikkuhiljaa takaisin. Meni kyllä reilu puoli vuotta, että pääsin takaisin normaalipainoon.

Vierailija
5/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kts. Patsy Stone

Hah, hah, haa. :D:D

Vierailija
6/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Kokeillut joskus nuorena tyttönä, ja aika huono olo tuli + viinat meni niin nopeasti päähän ettei jaksanut edes lähteä viihteelle. Joskus lensi laatta jo muutaman drinkin jälkeen. Ei ollut kivaa.

Syö vaan normaalisti ja juo viihteellä vähäkalorisia juomia (esim. kirkas viina ja light-limsa tai kuiva valkkari).

Jätä pois kaloripommit kuten sokerisiiderit, liköörit, makeat viinit. Olutkin on kaloripitoista ja lisäksi turvottaa.

Ei yhden viihdeviikonlopun aikana ehdi lihoa. Ja jatkuvasti ei kannata ryypätä :).

Vierailija
7/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon juonut light-siidereitä just sen takia ettei niissä ole hiilareita. Silti jos juot vaikka vaan 0,5 l light-siideriä, saat 700 ylimääräistä kaloria. Et siis saa käytännössä syödä noiden lisäksi kuin yhden leivän tai puuron.

Mä oon lihonut noilla light-sidukoilla ihan sikana...

Vierailija
8/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon juonut light-siidereitä just sen takia ettei niissä ole hiilareita. Silti jos juot vaikka vaan 0,5 l light-siideriä, saat 700 ylimääräistä kaloria. Et siis saa käytännössä syödä noiden lisäksi kuin yhden leivän tai puuron.

siis 4 x 0,5 l sidukkaa

Vierailija
9/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se oikein juot, puolessa litrassa light-siideriä on noin 150 kilokaloria.

Itse join laihiksella kuivaa valkkaria, giniä light-tonicilla ja Skinny Bitchejä (eli vodkaa, tuoretta sitruunaa ja kuplavettä).

Vierailija
10/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle light siideri oli maultaan positiivinen yllätys. Yleensä siiderit haisee hiivalta ja maistuu kiljuilta. Tuo päärynäsiideri light versio on oikeasti hyvää. Kaikki alkoholit lihottaa ja jos ei syö kun juo niin tulee äkkiä aika heikottava olo.

Ei kannata kaloreita laskea jos alkaa juomaan. Ne pienin paha ryyppäämisessä.

Vierailija
11/11 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös laiharilla juonut noita light-juomia. Ainoa mitä niistä katsoin oli hiilarit ja paino kyllä laski ihan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan