Rakastunut 4 vuotta nuorempaan
Joo en itekkään ymmärrä miten on mahdollista että näin käy.. Ja ei tässä muuten mitään mutta itse olen 15 vuotias ja tämä poika on 11.. Ja ennen kun kukaan alkaa tuomitsemaan tai mitään niin yrittäkää ees lukee loppuun.
 Oon tuntenu tän pojan n. reilu vuoden ja kun tapasin hänet ekaa kertaa niin luulin että hän on tyylii mun ikäne :D Näyttää ja vaikuttaa oikeesti paljo vanhemmalta ku mitä se on.
 Kohta joku tulee laittaa kuitenki että -oot joku jälkeen jääny tai että -ei mikää 11 vuotias tiiä mitä rakkaus on yms. nii joo en kaipaa semmosia koska ei vois vähempää kiinnostaa ne kommentit :D
 Oon oikeesti rakastunu tähän poikaan ja hän minuun. Ja oon siis ennen tätäkii seurustellu 1 vuoden yhen jätkän kaa ja sitte oli yks vähä lyhyempi suhde. Tää poika ei oo mielestäni seurustellu, eikä vaikuta semmoselle ala aste seurustelijalle joka ois 2pv suhteessa ja sitte sillee -erotaa.
 Ollaa muutenki ihan samalaisii ja en miettis hetkeekää jos se ois vähä vanhempi.. Ymmärrän myös sen että en todellakaan painostais ton ikästä yhtää mihinkää koska en itekkää ois sen ikäsenä ollu valmis mihinkää esim. seksiin (en ole vieläkään). Oon tavannu tän pojan vanhemmat joskus aikasemmin mutta oltiin sillon tän pojan kaa ihan kavereita.
 Nyt kuitenki viimesen 2kk aikana tää poika on tullu mulle tosi tärkeeks ja en oikeesti mieti enää mitää muuta. En kuitenkaa tiiä mitä meijän vanhemmat yms sanois.
 Oisin vaikka valmis oottaa pari vuotta tän pojan kaa että saatais olla yhessä.. Mutta en kuitenkaa haluis olla ilman sitä nyt parii vuotta niin toivoisin että kaikki hyväksyis meijän suhteen.
 Unohin vrm puolet asioista mitä mun piti kirjottaa niin saa kysyä jos joku jäi epäselväks.
 Joo ja tosiaan saa sanoo tästä oman mielipiteen mutta ei tosiaan tarvii tulla sanoo vajaaks tai mitää muutakaa vaan ihan asiallisia vastauksia haluaisin :D
Kommentit (4)
Mutta jos mietitään niin tekstissä oleva tyttökin on alle 16-vuotias. Lisäksi hän mainitsee, ettei painostaisi poikaa mihinkään.
Jos nainen rakastuu nuorempaan mieheen, niin se on okei, ja kyseessä on puumanainen
Jos mies rakastuu nuorempaan, niin se ei toudellakaan ole okei, ja mies on irstas sika.
Rakkaus ei katso ikää.