Ikuisuusaihe: kumppanin löytämisen vaikeus
Onko se nyt oikeasti niin, ettei pääkaupunkiseudulta löydy eronnutta, alle viisikymppistä isäihmistä sitoutuneeseen, mutta toistaiseksi ainakin omat huushollit säilyttävään parisuhteeseen? Olen itse ihan normaali, sievä, hoikka ja urheileva 36-vuotias nainen. Rohkaistuin ihan kuvallisella ilmoituksella treffipalstalle, ja mitä sieltä jäi käteen? Lähes tekstittömien ja kuvattomien flirttejä, seksiehdotuksia ja siinäpä melkein se. Ehdottomat eit ovat minulle tupakointi ja tatuoinnit, sekä leijonariipukset ja se osasto muutenkin. Myöskään bodareista en syty vaikka sporttinen olenkin. Kuitenkin toivoisin, että mies jossain määrin olisi pitänyt itsensä kunnossa. Ja hyppään myös niiden profiilien yli, joissa muuten lupaavan oloinen nelikymppinen mies ilmoittaa naisen ikähaarukan joko alkavan 18-vuotiaasta, tai loppuvan alle oman ikänsä. Sekin kertoo valitettavasti aika paljon. Haussa siis ihan tavallinen 35-49 -vuotias mies. Mutta ei. :( Ovatko vaatimukseni kohtuuttomat?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tinder on täynnä urheilevia miehiä jotka haluavat treffeille. 50-100 on heti tarjolla ikäryhmästä 30-50v, kuvastasi riippuen moninkertainenkin määrä. En ymmärrä ongelmaasi.
Miesten ongelma tuntuu olevan se, että naiset eivät ole enimmäkseen kovin urheilullisia siellä. Sinulla olisi kova vienti.
S24:ssä on vain baarikärpäsiä ja pervoja.
En ole facebookissa niin Tinderiin en pääse. Ja käsitykseni palvelusta ei ole kovin ruusuinen muutenkaan näin oikeaa suhdetta etsivän näkökulmasta. Toki olisi hauska testata jos se joskus ilman facebookia onnistuu. Ap
Vierailija kirjoitti:
sekä leijonariipukset ja se osasto muutenkin.
Minulla ei ole leijonariipusta mutta rajaudun silti ilmeisesti pois koska en tervehdi nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa kritiikittömällä ilolla?
Miesten ei varmaan kannata laittaa deittiprofiileihin mitään ikärajoja, koska naiset eivät ole yleensä yhtä kaheleita kuin miehet ;)
- ja muutenkin miehet kaiketi saavat vähemmän viestejä kuin naiset...
- PAITSI, jos mies haluaa ehdottomasti lapsia ja tämän perhetoiveensahan voi laittaa avoimesti myös syyksi nuorempien hakemiselle...
Joku vanhempi hyvännäköinen mies voi saada tuurilla nuoremmankin - mutta toisaalta ei ärsytä sitten vanhempiakaan, kun ei laita mitään ikärajoja.