Millainen mies on niin vätys, että selittelee vain joutuneensa suhteeseen ja sitä kautta päätyneensä isäksi?
Miksei kanneta vastuuta omassa itse elämässä tehdyistä valinnoista, vaan yritetään selitellä toisille aivan ilmiselvää diiba daabaa?
Kommentit (38)
Sellainen jonka mielestä kohtalo on valinnut juuri hänet silmätikuksi. Kiertäkää kaukaa nämä sankarit joita elämä potkii päähän sivu suun menneiden lottovoittojen muodossa ja joiden mielestä miehiä sorsitaan kun vähän alkoholisoitunut äkkipikainen naapurikaan ei saanut lastensa yksinhuoltajuutta vaikka sitä ihan ex-vaimoa kiusatakseen haki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millainen akka ottaa tuollaisen vätyksen miehekseen ja hankkii vielä lapsen sen kanssa. Siinä on kyllä kaksi pöhlöä kohdanneet toisensa.
Jälkikäteen kuka hyvänsä voi värittää elämäänsä miten haluaa. Eri asia sitten on se, että uskooko moni lööperiä. Ei ole oikein uskottavaa, että niitä "vastentahtoisesti" hankittuja lapsia riittää yhden käden joka sormelle.
Kyllä useiden naisten vauvakuume saa välillä ihan käsittämättömiä mittasuhteita. Ja sitten vingutaan, kun miestä ei kiinnostakaan.
Tuosta vaiheessahan voi vain lähteä pois suhteesta, ellei niitä lapsia halua. Helppo ja yksinkertainen ratkaisu. Tai sitten käydä itse sterilisaatiossa ja käyttää kumia. Ei isäksi noin vain yleensä vahingossa päädytä. Kuten jo peruskoulussa on opetettu, niin siittiöstä ja munasolusta ne lapset saavat alkunsa. Ei niitä haikara kotiovelle tuo.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jonka mielestä kohtalo on valinnut juuri hänet silmätikuksi. Kiertäkää kaukaa nämä sankarit joita elämä potkii päähän sivu suun menneiden lottovoittojen muodossa ja joiden mielestä miehiä sorsitaan kun vähän alkoholisoitunut äkkipikainen naapurikaan ei saanut lastensa yksinhuoltajuutta vaikka sitä ihan ex-vaimoa kiusatakseen haki.
Hyvin sanottu!
Hyvinuskon kirjoitti:
Tuskinpa se nainen enää sen kanssa jos jälkikäteen valehtelee noin. Suhdehan syntyy kun tapaillaan. Seurustellaan ym.
On hyvin todennäköistä että tuollainen mies voi valehdella lapsille puolestaan että nainen ei halunnut teitä. Toisille kavereilleen että kun ei halunnut lapsia vaikka itse ei halunnut. Varmasti tuota korttia käytetään ainakin suhteista joista ei ole lapsia. Uhria voi näytellä vaihtelevasti. Toisaalta kun ei ole kiva tulla petetyksi voi uskotella muille että oli itse itsekäs jos tyttöystävä.jättää pettää ja löytää uuden. Tilanteen mukaan..
Pitää varmaan paikkansa. Eihän tuollainen oikein normaalin ihmisen toimintaa ole.
Tuollainen on minun isäni! Kaikin puolin nolo ukko. No, eivät hänen lapsensa juurikaan hänen kanssaan tekemisissä tahdo olla.
Mun mies on tätä korttia vilauttanut toisinaan riidellessä. Että minä se nyt suorastaan pakotin hänet muuttamaan tähän meidän asuntoon, tulin hänen hyvään poikamieselämään ja viettelin hänet isäksi. Tieten tahtoen tulin törmänneeksi häneen kaupungilla ja sain hänet kysymään minua ajelulle. Hän se vain viattomuuttaan kaivoi numeroni jostain vaikka olin kieltäytynyt kun hän sitä kysyi.
Ajatelkaa, että voi kohtalo jotakuta noin koetella. Että voi käydä sääliksi ihmisiä joilla ei ole mitään mahdollisuutta tehdä elämässään valintoja vaan ovat aina uhreja. Joskus herään öisin miettimään mieheni onnetonta kohtaloa. Ja samalla olen kiitollinen siitä että minä olen voinut valita, tehdä tietoisia päätöksiä jotka ovat muokanneet elämästäni mieleisen.
Kummasti mies aina hiljenee kun sanoo että tuossa on ovi, olet jo kärsinyt tarpeeksi :D
7 jatkaa, vaikkei pitäisi, rakastan silti häntä edelleen, sainhan nukahtaa kainaloon joka ilta ja lasten asioissa oli hyvä kumppani kunnes lähti .
Vaikka varmaankin jättää naisille mainitsematta että on edelleen naimisissa ja hylkäsi lapsenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hämmästyttävän usein se menee läpi. Kannattaa ainakin yrittää.
Menee läpi kenelle? Jotkut miehet kehtaavat selitellä tällaisia juttuja jopa niille omille lapsilleen. 😣
Vaimolle. Ja kun vaimo uskoo, ei muista tarvitse välittääkään, vaimo puolustelee miestään kyllä riittävästi.
Ei ole siltä vaikuttanut. Tällaisen miehen kanssa yhteen päätyneet naiset ovat päinvastoin vaikuttaneet olevansa kumppaniinsa hyvin pettyneitä siinä vaiheessa, kun on paljastunut, ettei toinen käytökseltään olekaan henkisesti lähelläkään aikuista.
Niin kyllähän se nyxä asian yleensä huomaa jossain vaiheessa, viimeistään siinä kohtaa kun itse on haukuttu exä joka teki ne rakkauslapset yksin. Mies ei niitä halunnutkaan, ihan kuten ei halunnut sen edellisen exän kanssa. Mutta siinä vaiheessa kun nyxä on tuore niin aika usein nää naiset haukkuu miehen exää ja kertoilee kaikille kuinka tämä pakotti miehen lapsentekoon tai jopa salaa raskautuivat.
Vierailija kirjoitti:
7 jatkaa, vaikkei pitäisi, rakastan silti häntä edelleen, sainhan nukahtaa kainaloon joka ilta ja lasten asioissa oli hyvä kumppani kunnes lähti .
Vaikka varmaankin jättää naisille mainitsematta että on edelleen naimisissa ja hylkäsi lapsenkin.
Todennäköisesti suhde on siksi edelleen voimakkaana mielessäsi, koska laitoit sen eteen niin paljon. Hyvistä muistoista huolimatta, älä ota tuollaista miestä takaisin, vaikka hän miten anelisi. Lapsesi ansaitsee tasapainoisen lapsuuden ja sitä ei tuollainen isä pysty hänelle tarjoamaan.
Tämä on vakiovirsi ukkomiehiltä, jotka vonkaavat vierasta naista. Ollaan reppanoita uhreja, jotka toivovat saavansa ymmärrystä ja sääliseksiä vieraalta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tätä korttia vilauttanut toisinaan riidellessä. Että minä se nyt suorastaan pakotin hänet muuttamaan tähän meidän asuntoon, tulin hänen hyvään poikamieselämään ja viettelin hänet isäksi. Tieten tahtoen tulin törmänneeksi häneen kaupungilla ja sain hänet kysymään minua ajelulle. Hän se vain viattomuuttaan kaivoi numeroni jostain vaikka olin kieltäytynyt kun hän sitä kysyi.
Ajatelkaa, että voi kohtalo jotakuta noin koetella. Että voi käydä sääliksi ihmisiä joilla ei ole mitään mahdollisuutta tehdä elämässään valintoja vaan ovat aina uhreja. Joskus herään öisin miettimään mieheni onnetonta kohtaloa. Ja samalla olen kiitollinen siitä että minä olen voinut valita, tehdä tietoisia päätöksiä jotka ovat muokanneet elämästäni mieleisen.
Kummasti mies aina hiljenee kun sanoo että tuossa on ovi, olet jo kärsinyt tarpeeksi :D
Oikein!
Apua, otsikko kuulostaa ihan kollegaltani... Kolmekymppinen mies, lapset jo kouluikäiset. Lempipuuhaansa on valittaa, että miten silloin nuorena yli 10 v sitten olisi halunnut olla sinkku, mutta jotenkin vain ajautui parisuhteeseen. Muija halusi lapsia, joten hän suostui. Nyt lapset ovat ärsyttäviä kun haluavat viettää aikaa isänsä kanssa, nuorempina niille sentään kelpasi pelkkä äiti... Jne jne jne... Mutta erota ei voi, koska silloin joutuisi asumaan yksin ja töissäkäynnin lisäksi tekemään vielä kotitöitä.
Flirttailee naispuolisille kollegoille niin aggressiivisesti, etten ihmettele vaikka pettäisikin vaimoaan.
Jätetty ja katkera ja nosti tai narsistinen puhuu noinnikkaasti. Kierrä kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä samoja, joiden mielestä kaikki sikiöt pitää pakkoabortoida, mutta erotilanteessa lapsi on ehdottomasti jäätävä isälleen.
Ihan oikeesti nyt. Nämä olkinukkerakennelmat alkaa mennä jo aika pitkälle.
Tutulta kuulostaa. Olen vasta vuosien yhdessäolon jälkeen tajunnut ettemme ajattelemaan miehen kanssa niin samalla tavalla kuin joskus luulin. Vasta nyt olen huomannut ettei mies osaa ajatella asioita monelta eri kantilta vaan saattaa tehdä päätöksen hyvinkin pienillä tiedoilla.
Jälkikäteen hän sitten valittaa, kun asiat eivät menekään kuten hän oli kuvitellut. Osa miehistä ei kykene tekemään itse ratkaisuja vaan jonkun täytyy pureskella heille kaikki valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vakiovirsi ukkomiehiltä, jotka vonkaavat vierasta naista. Ollaan reppanoita uhreja, jotka toivovat saavansa ymmärrystä ja sääliseksiä vieraalta naiselta.
Kuulin joskus baarissa sivusta tällaisen keskustelun. Nainen vastasi hänelle perhe-elämästään valittavalle miehelle: "Niin, ääliöitä usein tuppaavat monet asiat harmittamaan." 😅
Kyllä useiden naisten vauvakuume saa välillä ihan käsittämättömiä mittasuhteita. Ja sitten vingutaan, kun miestä ei kiinnostakaan.