Heh, löysin Opamoxini... muistaako joku ketjun, jossa...
En ollut ap, mutta kerroin ohiksena, että mies hukkasi Opamoxini ja olen terveydenhuoltoalalla itse, ja tiedän, että ainoat lääkkeet, joita ihmiset hukkaa on pamit... Ja sitten itsellä sama. Mietin, mitenköhän uskottava olin.... Nyt ne löytyi! Olin ihan itse jemmannut ne eräiden toisten lääkkeitten kanssa oman vaatekaappini yläkaappiin pois heitettävien vaatteiden kanssa.... Ihan looginen paikka siis etsiä :D Ei hajuakaan, miksi ne olivat siellä. Mutta kiva kun löytyivät ❤️
Onko muut hukkaajat löytäneet omiaan? :D
Kommentit (18)
Saako tuolla alalla käyttää itsekkin huumeita?
Ei ole mitään hukattavaa kun en käytä huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Opamox on mieto rauhoittava, jota käytetään esim.nukahtamiseen. Yleisesti tarjotaan
sairaalassa potilaille. Itsekin söin sitä synnytysvuodeosastolla että sai levättyä.
Minäkin muistan tämän, hieno juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opamox on mieto rauhoittava, jota käytetään esim.nukahtamiseen. Yleisesti tarjotaan
sairaalassa potilaille. Itsekin söin sitä synnytysvuodeosastolla että sai levättyä.
Huume on huume. Mieto tai vahva huume on huume! Narcotic narcomatic.
Joo kourallinen oppareita ja rouskuttelemaan. Jaksaa hoitaa mummoja ja paatseja.
Kauanko olet käyttänyt huumausaineita?
Olin syönyt sieltä vasta noin 5 tablettia.... Ja ihan hyvin pärjännyt tähän saakka ilman :D Että se niistä huumeista, joita ilman ei pärjää. Joskus voi kuka tahansa tarvita johonkin vaiheeseen rauhoittavia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olin syönyt sieltä vasta noin 5 tablettia.... Ja ihan hyvin pärjännyt tähän saakka ilman :D Että se niistä huumeista, joita ilman ei pärjää. Joskus voi kuka tahansa tarvita johonkin vaiheeseen rauhoittavia.
ap
Tiiätsä mitä mä teen kun mun vannetta kiristää? Meen hakkaamaan halkoja. Ei tartte mitään pillereitä ku en oo sokerista tehty.
Etkai aja autoa kun olet ottanut noita nappeja?
Punaviini, pari opamoxia ja fazerin sininen <3 muuta ei nainen tarvitse.
Opamoxiacei käytetä nukahtamiseen. Sitä varten on melatoniinia.
Pani on payykehäiriöisten lääke ja asian kaunistelua jos on sen käyttäjä.
Nisti.
Vierailija kirjoitti:
ap
Muistan :). Ja mä otin vanhempieni hautajaisiin samaa rauhoittavaa. Typerykset vois vaikka hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Etkai aja autoa kun olet ottanut noita nappeja?
Minä ajan rekkaa ja käytän Opamoxeja. Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMuistan :). Ja mä otin vanhempieni hautajaisiin samaa rauhoittavaa. Typerykset vois vaikka hiljaa.
Minä en tuota lukenut, mutta.. Mietin, että onko nämä huutelijat itse helposti addiktoituvia. Mulla on kaapssa Temestaa (ollut kymmenen vuoden ajan) ja käytän myös vain pahoissa tilanteissa (joitain kertoja tullut sellainen tilanne). Toimii minulla hyvin eikä addiktoi tms. Tosin nyt ovat menneet vanhaksi ja ed. kerrasta ehkä 3v. Haen taas, jos tulee tarve.
Muistan :D