Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö lähteä äitipolille?

Vierailija
22.04.2006 |

Mitä mieltä olette. Mulla on rv 33 menossa ja tänään jalat ovat turvonneet aivan muodottomiksi. Sääriin jää valkoisia sormenjälkiä painettaessa ja mulle on tullut painoa kahdessa viikossa lähes kolme kiloa lisää! Mittasin verenpaineen kotimittarilla ja se näytti 158/92. Normaalisti mulla on paineet 110/70 luokkaa. Mitään päänsärkyä tai näköhäiriöitä ei ole ollut. Huolestuttaa. koska esikoisesta sain toksemian ihan loppuraskaudesta. Voiko äitipolille mennä suoraan tälläisessä tapauksessa vai pitääkö mun saada lähete jostain? Voisko tää olla alkava raskausmyrkytys?! :-(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain...parempi vara kun vahinko!

Vierailija
2/6 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lähetettä polille välittömästi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuorehko isä ja meillä oli samankaltaisia oireita. Jäimme silloin sisään rv35+2. Kannattaa mielestäni mennä käymään.

Vierailija
4/6 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että voisiko odottaa aamuun että saisin esikoisen johonkin hoitoon, jos siis pitäisi mennä käymään siellä. Mies on mökillä työkavereidensa kanssa ja tulee vasta huomenillalla... T:AP

Vierailija
5/6 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta vaan päästä käymään. Ymmärrän hoitohuolesi mutta toi turvotus EI ole normaalia. Itsellesi et anteeksi anna, jos jotain sattuu.

Vierailija
6/6 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koeta vaan päästä käymään. Ymmärrän hoitohuolesi mutta toi turvotus EI ole normaalia. Itsellesi et anteeksi anna, jos jotain sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme