Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehesi tänään eräässä töölöläisravintolassa syömässä työ/kaveriporukan kanssa?

Vierailija
22.04.2006 |

Jos on, niin good luck. Sormuksellisia miehiä ja kovat suunnitelmat illan varalle.

t. viereisessä pöydässä istunut

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtikaan.

Olin mieheni kanssa, ja hänkin oli hieman pöyristynyt. Pessimisti minussa toki kysyy itseltään, onko omakin mieheni tuollaisissa puuhissa kun on ulkona poikain kanssa. En usko, mutta varmaahan ei ole kuin verot ja kuolema.

ap

Vierailija
2/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun täällä varmaan oikesti on vähän epävarmoja naisia, joiden miehet on syömässä kaveriporukassa. Nyt ne sit on ihan vakuuttuneita että niitten miehet oli siellä, ja kaikilla on paska fiilis. Paitsi miehellä, joka ei tiedä mistään mitään... : (

Ja mua oikeesti ärsyttää se, kun joku kuuntelee ja tarkkailee jonkun juttuja ravintolassa. Jos ehtii tarkistaa lähes koko seurueen sormustilanteen, ja sen, kehen vilkuillaan, täytyy jo kyylätä. Luuletko että kaikki istu kädet pöydällä sormukset kiillellen..?

t. 39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salakuunnellut mitään, pojat olivat kovaäänisellä tuulella ja välillä oli vaikea omaa ääntään siinä saumassa kuulla! Ja kun kuulin juttujen luonteen, kävi vaan mielessä vilkaista ovatko varattua sakkia kun jutut ovat tuollaisia - ja sormuksia sieltä paistoi. En tirkistellyt tietenkään, oliko jokaikinen varattu. Aika iso porukka oli.

ap

Vierailija
4/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kertoi kahden lapsen isästä, joka oli yrittänyt kovasti saada sinua sänkyyn ? Ja kuvailit miehen vaatetustakin. Oletko näin av-palstan avulla hankkinut uuden jänskän harrastuksen ?

Vierailija
5/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sinulla ap.

Vierailija
6/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielikuvitus huipussaan. Ap kirjoitti ihan yksiselitteisen, nasevan kommentin ja sitä nyt on muutaman sivun verran pyöritelty ees sun taas. Jos kerran tällainen juttu risoo, niin miksi luet?

Vierailija
7/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piitkään aikaan yökerhossa. Ensimmäisenä kun astuin sisään noin 23.00, niin baaritiskillä hyökkäsi juttelemaan kaksi n. 35-vuotista miestä.

Joku voi tietenkin sanoa, että ehkä he vain tulivat viattomasti juttelemaan, saahan varatut ihmisetkin jutella baarissa toisilleen, mutta sitä voi tehdä monella tavalla ja monenlaisella elekielellä ja tämä oli flirttiä ja iskemistä.

Ja kas, molemmilla kiilteli sormukset sormessa. Olisi tehnyt mieli kysyä, että kukas hoitaa lapsia, kun pojat ovat baanalla, mutta mitäpä se mulle kuuluu. Ja ei, en jäänyt juttelemaan, vaan vietin illan tyttökavereideni kanssa.

Vierailija
8/21 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-Maharaja Mannerheimintie 21¿23, Helsinki, (09) 444 436 [itämainen, lounasravintola]

-Makasiini Restaurant & Bar Katajanokanlaituri 7, Helsinki, (09) 166 61

-Mama' s & Papa' s Runeberginkatu 55, Helsinki, [kansainvälinen, lounasravintola, tilausravintola]

----

-Mini-Kievari Unioninkatu 39, Helsinki, (09) 680 2682 [lounasravintola]

-Motti Töölöntorinkatu 2, Helsinki, (09) 409 659 [kansainvälinen, lounasravintola]

-Mountain Nordenskiöldinkatu 8, Helsinki, (09) 454 0501 [itämainen, lounasravintola

Vierailija
9/21 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

piitkään aikaan yökerhossa. Ensimmäisenä kun astuin sisään noin 23.00, niin baaritiskillä hyökkäsi juttelemaan kaksi n. 35-vuotista miestä.

Joku voi tietenkin sanoa, että ehkä he vain tulivat viattomasti juttelemaan, saahan varatut ihmisetkin jutella baarissa toisilleen, mutta sitä voi tehdä monella tavalla ja monenlaisella elekielellä ja tämä oli flirttiä ja iskemistä.

Ja kas, molemmilla kiilteli sormukset sormessa. Olisi tehnyt mieli kysyä, että kukas hoitaa lapsia, kun pojat ovat baanalla, mutta mitäpä se mulle kuuluu. Ja ei, en jäänyt juttelemaan, vaan vietin illan tyttökavereideni kanssa.

Vierailija
10/21 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli Mamma Rosassa mutta ei mitään uutta. Saan minäkin viettää iltaa ja ei todellakaan kiinnosta jos joku kuuntelee juttuja. Kyttäättekö tosiaan miehiänne näin???

Vierailija
11/21 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mies oli Mamma Rosassa mutta ei mitään uutta. Saan minäkin viettää iltaa ja ei todellakaan kiinnosta jos joku kuuntelee juttuja. Kyttäättekö tosiaan miehiänne näin???

Vierailija
12/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Maharaja Mannerheimintie 21¿23, Helsinki, (09) 444 436 [itämainen, lounasravintola]

-Makasiini Restaurant & Bar Katajanokanlaituri 7, Helsinki, (09) 166 61

-Mama' s & Papa' s Runeberginkatu 55, Helsinki, [kansainvälinen, lounasravintola, tilausravintola]

-Mamma Rosa Runeberginkatu 55 A, Helsinki, (09) 434 2760 [kansainvälinen, lounasravintola]

-Marian Helmi Snellmaninkatu 17, Helsinki, (09) 135 6651 [kansainvälinen]

-Meritalli Toivo Kuulan puisto, Helsinki, (09) 4770 4444 [suomalainen]

-Messenius Messeniuksenkatu 7, Helsinki, (09) 241 4950 [lounasravintola, suomalainen]

-Mex-Ital Mannerheimintie 53, Helsinki, (09) 241 4200 [Amerikka, välimerellinen]

-Michelangelo Linnankoskenkatu 11 B, Helsinki, (09) 440 016 [itämainen, kansainvälinen, välimerellinen]

-Mini India Liisankatu 14, Helsinki, (09) 135 2914 [itämainen, lounasravintola]

-Mini-Kievari Unioninkatu 39, Helsinki, (09) 680 2682 [lounasravintola]

-Motti Töölöntorinkatu 2, Helsinki, (09) 409 659 [kansainvälinen, lounasravintola]

-Mountain Nordenskiöldinkatu 8, Helsinki, (09) 454 0501 [itämainen, lounasravintola

Vierailija
13/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vai strippausta katsomaan? Miehet on sikoja! Ja pikkuvaimo kotona lasten kanssa odottaa V-ttu

Ei minulla ainakaan ole mitään sitä vastaan että mieheni menee strippipaikkaan.

Vierailija
14/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kapinen strippari huolii sen. Pääsis kerralla koko paskasta.

Vierailija
15/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saattaa olla siellä, mutta ei todellakaan kiinnosta. Tottakai saa tehdä mitä lystää, samoin minä. En ole mustasukkainen.

Vierailija
16/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieressä istui mimmiporukka jossa tosi vetävännäköisiä yksilöitä, ja vilkuilivat pöytään jatkuvasti ja supisivat. Hohhoijaa. Joku sentän mainitsi ohimennen vaimon, mutta....argh.

ap

Vierailija
17/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todela mukavaa tulla tänne tuollaisia juttuja levittämään... Mua on aina ärsyttänyt sellaiset juoruämmät, jotka esim. kuuntelee viereisen pöydän keskusteluja. Pitäisköhän sun hankkia elämä, vai käykö vaan kateeks kun ei vilkuilleet suhun päin?

Vierailija
18/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yksi porukassa ollut!

Vierailija
19/21 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/21 |