Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nenälävistys tappi/rengas

lävistysakka
19.04.2018 |

Eli minulla on lävistyksiä ennestään(napa, huuli, rustokorut ja 4 normikorvakorut eli 2 molemmin puolin) ja hommasin tänään nenälävistyksen. Olisin halunnut renkaan, mutta eivät suostuneet siellä laittamaan kuin tappia, sanoivat jotain siitä turvotuksesta yms. mutta minua ihmetytti se kuitenkin, koska rengastahan voi liikutella vähän kuin korvassa jos vaihtaa hoitorenkaan. Minullahan korvassa esim. vaihdettuani hoitorenkaan paremmin parantui korvareiät heti, verrattuna esim. tappiin. Siksi mietin tätä nenä hommaa, sillä ajatuksena se olisi helpompi puhdistaa kun voi vähän liikutella, mutta onko siihen sitten kuinka suuri syy miksei sitä voinut laittaa? Haittaisikohan se jos vaihdan sen jo alkuvaiheessa renkaaseen vai kannattaako odottaa? En vain pidä oikein mille tuo tappi näyttää nenässäni, sillä minulla on jo monroe ja näyttää hassulle että on kaksi palloa naamassa varsinkin kun tuo tapin pallo on sen verran iso näin alkuun. Näin myös, että ulkomailla tekevät usein noita myös renkailla (rustokoruihin en ole saanut sellaista rustopattia)

Olen siis 22 vuotias nainen eli en teini ja haluaisin asiallisia järkeviä viestejä mitä mieltä olette asiasta varsinkin kokeneet ja asiasta tietoiset.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla