Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksittömyys

Toivoton
19.04.2018 |

Lyhyesti kerrottuna: Olen siis parikymppinen nuori nainen ja seurustelen itseäni kahdeksan vuotta vanhemman miehen kanssa. Kahden vuoden ajan seksielämämme oli täydellistä, nyt viimesimmän puolentoista vuoden ajan seksin määrä on koko ajan vain hiipunut. Olen kadottanut omatkin seksuaaliset halut kokonaan ja jotenkin pidän itseäni ihan haluttomana. Ärsyttää aina olla se aloitteentekijä ja sitten tulla torjutuksi. Pidän kuitenkin itsestäni huolta. Olen normaalipainoinen ja aktiivinen seksissä.

Muita samassa tilanteessa kärjisteleviä? Jotenkin kun olen niin nuori, haluaisin kokeilla seksissä kaikenlaista, saada uusia kokemuksia ja kehittyä. Mutta ei, seksiä harrastetaan hyvällä tuurilla kerran kuussa. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa parisuhteeseen! Kyllä se seksi useilla vähenee ja yleensä jompikumpi suhteessa on sitten enemmän tai vähemmän puutteessa. Harvoilla on niin hyvä tuuri, että "täydellisesti" natsaa. Itse olen lukenut asiaan liittyvää kirjallisuutta paljonkin ja monissa parisuhteissa ollaan oltu seksittä jopa toistakymmentä vuotta (niin uskomattomalta kuin se tuntuukin), että kannattaa miettiä miten tärkeää se seksi on itselle ja keskustella sitten puolison kanssa ihan kunnolla.

Seksittömyyden seurauksena on haluttomuuden väheneminen, itsetunnon lasku, masennus, ärtyneisyys ja elämänlaadun heikkeneminen. Ei siis ole turhaa valittaa asiasta, varsinkin jos se on itselle hyvin tärkeää ja puoliso taas usein heittää kintaalla, että "ei tänään".

Vierailija
2/3 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun suoraan mun elämästä -.- oon 25 ja ihan saan huomiota tuolla kaupungillakin miehiltä, joten suututtaa, kun oma mies ei sitä juurikaan anna. Lisäks se seksi on just sillon kerran 1-2 kk sen saman kaavan mukaan. Oon hankkinu seksikkäitä asuja ym., mutta ei. Ymmärrän, ettei se alkuhuuma säily näin pitkälle tietenkään, mutten ikinä olisi kuvitellut että 25-vuotiaana seksielämäni näyttäis tältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa. Terapeutille.

Itse mietin, miksen aikanaan eronnut kun tajusin, mitä tästä tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän