Mielipiteesi vauva-palstan uudesta ulkonäöstä?
Itse tykkäsin jotenkin siitä vanhasta enemmän. Tää uus on jotenkin täyteenahdetumman tuntuinen kuin se aiempi. Jotenkin sekavampi.
Kommentit (13)
Kaksplussa on vaihtoehto. Ei parempi mutta ei huonompikaan.
Itselleni käy molemmat. Edellinenkään ei ollut täydellinen.
Pitäisi olla vaihtoehto aivan sama [x]
En tykkää. Ja mikä ihmeen älynväläys laittaa suosituimmat tekstit tuohon alimmakseksi ja poiminnat ylimmäksi. Minä ainakin haluan nähdä ne uusimmat tuossa ylhäällä, ilman mitään scrollauksia.
En tykkää, vanha oli paljon selkeämpi.
En osannut käyttää edellistäkään, tätä vielä vähemmän.
Se on mun vajavaisuuttani, mutten silti tykkää.
Ihan sama. Ihan yhtä selkeä ja hyvä tämäkin on, ei mitään valittamista. En ole kovin muutosvastainen muutenkaan ja en ymmärrä ihmisiä, jotka jumahtavat vanhaan.
Tämä on nyt liian ahdas. Kaaosmainen. Liikaa sälää, eikä keskusteluketjut erotu enää selvästi. En pidä ruuhkaisuudesta. Selkeämpi versio oli parempi.
Mun silmät ei meinaa millään tottua tähän uuteen versioon. Tää uusi on ihan tyhmä.
Tunkkaisen ahdettu. Liikaa sälää oikealla reunalla ,häiritsee lukemista ja rullailua. Onko tekstityppikin pienempi ja ahdetumpi kuin entinen?
Saisi nykysessä olla enemmän mainoksia. Nyt tää on vähän tyhjän olonen, kun niitä on vaan 20 joka sivulla.
Tämä palsta menee alaspäin kuin lehmän häntä. Kuinka paljon surkeammaksi tämä muuttuu ennen kuin porrukka vaihtaa muualle?
Mitä meillä olisi vaihtoehtoina?