Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehelle pitäisi riittää yhdyntä kondomilla? vrt. naiselle suuhoito kelmun läpi

Vierailija
19.04.2018 |

Miksi aina ajatellaan, että "miksei mies vaan käytä kondomia"? Olisiko naiselle ihan riittävää jos saisi suuseksiä vain tuorekelmun läpi? Osa naisistahan vaatii kondomia ihan mukavuuden takia, ei tarvitse itse ehkäistä, jotkut jopa siksi ettei jää mällit sisään.
Ehkä joku saa sitä kautta keinon pettää kun ei taudit ja vauvat leviä kun vaatii kaikilta kumia.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot ovat seksi kondomin kanssa tai ovesta ulos.

Vierailija
2/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit tätä? Eihän tämä ongelma sinua koske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte ku markkinoille tulee miesten ehkäsypilleri tai joku kuparikierukkaan verrattavissa oleva häkkyrä, niin miehillä saa olla mielipide ehkäisystä. Juuri nyt voit vaan tyytyä kohtaloos.

Vierailija
4/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin miehelle kondomi kuin että joutuisi itse popsimaan luonnollisen hormonitoiminnan sekoittavia pillerejä. Jos miehelle ei seksi kelpaa kumin kanssa niin olkoot ilman. 

Vierailija
5/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko vehdata satunnaisten tyyppien kanssa?

Ei ole.

Vierailija
6/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toki jokainen saa omalta kohdaltaan päättää, mitä mieltä on taudeista ja vauvoista. Sitten puuhiin, kun löydetään samaa mieltä oleva kumppani. Itse aion suositella hpv-rokotusta myös pojilleni.

Vierailija
7/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle seksi oli kuin jotain turruttavassa sumussa tapahtuvaa, kun söin pillereitä. En tuntenut aitoa himoa enkä juuri nauttinut. Siksi minä en käytä hormoneita enää koskaan. Onneksi mies on käyttänyt ihan mielellään kondomia nämä vuodet (sen jälkeen kun tajusin lopettaa pillerit). Ei kenenkään tarvitse kondomia käyttää, mutta täytyy kunnioittaa myös sen toisen kokemusta ja koskaan ei saisi painostaa ketään käyttämään hormoneita.

Vilpitön kysymys: suostuisitko sinä, ap, käyttämään lääkkeitä, jotka veisivät sinulta 70% seksuaalisista haluista ja nautinnosta?

Vierailija
8/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minusta suuhoito elmukelmun läpi tuntuu paremmalta kuin ilman kelmua. Kokemusta monista miehistä.

Vierailija
9/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko käyttää kondomia tai sitten saattaa tulla yllätysvauva. Ja selibaattia sen jälkeen, kun ei seksiin kykene.

Vierailija
10/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska taudit.

Vierailija
11/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhoito elmukelmulla tai ilman, kyllä kiitos! N

Vierailija
12/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuaikoina vaimo käytti jonkin aikaa pillereitä. Noin 20 vuotta on tässä kuitenkin kumia käytetty, ja olen täysin varma, että näinä vuosina olen saanut merkittävästi enemmän ja parempaa seksiä kuin mitä se pillereiden kanssa olisi koskaan ollut.

Hyvät kanssamiehet, olette idiootteja mikäli ETTE vaadi kumppaninne lopettamaan pillereitä...

Vierailija
13/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkaistua kondomia on käytetty ennen aikaan.

Vierailija
14/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa mielialaan ja vähentää seksuaalista halukkuuttani. En ole käyttänyt ehkäisynä muuta kuin kondomia lasten jälkeen kunnes uskalsin käydä sterilisaatiossa. Erittäin hyvä valinta oli. Mielialat ja halut pysynyt kunnossa sekä nyt saan paljasta kullia kullaltani joka kerta ihan alusta loppuun, kun aiemmin harrastettiin ilman kumia vain kuukautisten ensimmäisinä päivinä. Itseäni ei sperman roiskumiset haittaa ja tykkään itsekin tuntumasta ilman kumia enemmän kuin kumin kanssa.

Vierailija
15/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on jännää. Otan kyllä suihin kortsulla useinkin "irtosuhteissa" enkä koskaan anna pillua paljaalla, ennekuin olen todella varma terveydestä. Mutta koskaan ei mua ole nuoltu elmukelmun läpi, en ole ehdottanut, mutta ei sen puoleen miehetkään.

Ja nuolemisesta, minusta miehiä on kolmenlaisia. Niitä jotka nuolee koska minä tykkään, sitten on miehiä jotka nuolee koska se on miehen mielestä ihanaa, kiihottavaa, kaunistakin ja kolmas ryhmä ei todellakaan nuole.  Ei karvoilla eikä ilman =)

Vierailija
16/25 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä tuntuu saada suuseksiä elmukelmun läpi tai miltä voi tuntua kun nuolee muovia ???  täytyy varmaan joskus sanoa ukköpahalle että kokeillaanko turvaseksiä

Vierailija
17/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska taudit ja ehkäisy. Ainakin uusissa ja irtosuhteissa siis näin. Pitkäaikaisemmissa suhteissa sitten yksiavioisuus + tautien testaus  -> paljaalla. N50

Vierailija
18/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä vertaus aloittajalla kun asettaa vaakakuppeihin yhdynnän ja suuseksin. Näin naisena en pidä ihan vertailukelpoisina.

Kondomi on erinomainen ehkäisyväline. Jos ei erektio kestä ja seksi tyydytä niin vika on kyllä miehessä...

Kumeja on monenlaisia. Etsi itsellesi sopiva koko, ohuus ja laatu. Kostutetut, ohuet, muotoillut ovat mukavimpia.

Paljon mukavampia kuin ei-toivottu mutta itseaiheutettu isyys ja varmasti mukavampia kuin lopouikäinen selibaatti!

Vierailija
19/25 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormooniehkäisyssä on kyse nimenomana hormooneista ja susta ne on ihan sama kuin kelmu? Ei ole. Hormoonien riskinä on mm. veritulpat, korkea verenpaine, painonnousu jne. 

Kondomi on ainoa tapa ehkäistä seksitauteja, joita tuollaiset tollot levittää. 

Vierailija
20/25 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miltä tuntuu saada suuseksiä elmukelmun läpi tai miltä voi tuntua kun nuolee muovia ???  täytyy varmaan joskus sanoa ukköpahalle että kokeillaanko turvaseksiä

Vastoin mitä voisi luulla, elmukelmu ei ole tiivis materiaali, eikä kelpaa ns turvaseksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän