Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunnat, jotka ette asu yhdessä, mutta seurustelette

Vierailija
19.04.2018 |

Montako kertaa näette? Paljonko pidätte yhteyttä puhelimen välityksellä? Mitä teette, kun näette? Onko toisella paljon omia menoja, joiden takia ei pysty näkemään, vaikka on töistä vapaata?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa nähdään, joka päivä puhutaan puhelimessa. Molemmilla on omia menoja, ei olla toisen vaatimassa vankilassa.

Vierailija
2/12 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään joka toinen päivä ja viikonloput ollaan perjantaista sunnuntaihin kimpassa, näin keväällä yleensä veneellä.

Ei olla ihan nuoria ja siksi ei lapset haittaa tapailemista. Ja asutaan aika lähekkäin. Yökylässä siis lähes jatkuvasti. Jos jatkuu kivana niin ehkä mahdollisesti voidaan harkita yhteen muuttoa joskus, mutta nyt vasta puoli vuotta tunnettu. Treenataan samalla salilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joka toinen viikko luonani, kun hänen lapsensa on äidillään. Lapsiviikkoina nähdään vaihtelevasti, joskus ei ollenkaan. Tuolloin ei olla myöskään päivittäin puhelimella yhteydessä.

Yhdessä vietetään normaalia arkea, välillä käydään jossain, usein kotoillaan. Kummallakin on lisäksi omat harrastuksensa.

Yhdessä oltu reilu vuosi.

Vierailija
4/12 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloput yleensä yhdessä. Viikolla nähdään jos ehditään.

Vierailija
5/12 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että meidän juttu ei oikein etene... Nähdään 0-3 kertaa viikossa ja varsinkin viikonloput ovat sellaisia, että miehellä on hirveästi kaikkea kaverimenoa, joten tapaamiset painottuu arki-iltoihin. On siis kaikkia änäri- ja peli-iltoja, saunomisia ym. jätkien kanssa... Toki joskus ollaan myös vlopun yhdessä ja mennään leffaan tai syömään tms. Viestitellään/soitellaan miltei päivittäin. Ollaan molemmat vähän alle 30v. Mulla on jotenkin kurja olo :(

Vierailija
6/12 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä yli 10 vuotta. Mies olisi jossain vaiheessa halunnut muuttaa yhteen, mutta mä en halua. Tarvitsen oman kodin, jossa kukaan muu ei ole koko ajan läsnä. Ollaan yleensä viikonloput yhdessä perjantai-illasta sunnuntaihin, yleensä myös nähdään viikolla kerran. Käydään ulkona syömässä ja erilaisissa tapahtumissa, leffassa, näyttelyissä, teatterissa. Viikonloppuisin ja lomilla tehdään myös matkoja. Vietetään myös aikaa jommankumman kotona ihan kokkaillen ja telkkaria katsellen ja hengaillen. Tavataan kavereita ja sukulaisia, urheillaan, mitä nyt milloinkin.

Vierailija
7/12 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on juuri täydellinen tilanne. Ei tarvitse joka päivä katsoa samaa naamaa ja on ihanaa, kun on oma koti, jossa yksin saa päättää asioista :) mies on aivan ihana ja meillä on huippua yhdessä, mutta jotenkin se yhteen muuttaminen karmii, että muuttuuko asiat yhtäkkiä huonommaksi (näin on käynyt joskus edellisessä suhteessa enkä halua toistaa samaa virhettä).

Vierailija
8/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään aina kun pystytään.lomat ollaan yhdessä jomman kumman kotona tai lomaillen jossakin. Asumme eri paikkakunnalla,mutt miehellä suku mun aSuin paikkakunnalla. kun näämme olemme kuin mikäkin muu pariskunta. Mutta jos näemne joskus harvemmin niin tiedän että.silloin emme tapaa muita. Pidämme hauskaa keskenämme. Makuuhuone tulee aika usein tutuksi. Lapsia emme ole saaneet vaikka haluaisimme. Minua pelottaa se yhteen muuttaminen,koska minä olisin se koka joutuu vaihtamaan paikkakuntaa. Olemme olleet yhdessä meljrin 2vuotta.meillä on ollut öapsen saannin kanssa,vaikeuksia, mutta jos se tulee niin sitten putää päättää jstkanmeko yhdessä vai erikseen. Seksiä harrastamme paljon.

Vierailija
9/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdään aina kun pystytään.lomat ollaan yhdessä jomman kumman kotona tai lomaillen jossakin. Asumme eri paikkakunnalla,mutt miehellä suku mun aSuin paikkakunnalla. kun näämme olemme kuin mikäkin muu pariskunta. Mutta jos näemne joskus harvemmin niin tiedän että.silloin emme tapaa muita. Pidämme hauskaa keskenämme. Makuuhuone tulee aika usein tutuksi. Lapsia emme ole saaneet vaikka haluaisimme. Minua pelottaa se yhteen muuttaminen,koska minä olisin se koka joutuu vaihtamaan paikkakuntaa. Olemme olleet yhdessä meljrin 2vuotta.meillä on ollut öapsen saannin kanssa,vaikeuksia, mutta jos se tulee niin sitten putää päättää jstkanmeko yhdessä vai erikseen. Seksiä harrastamme paljon.

Harrasta joskus vähän oikeinkirjoitustakin.

Vierailija
10/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin 7 vuotta omissa asunnoissa, nyt 3 vuotta yhdessä, yhdessä asuminen on ollut mukavampaa. Ei lapsia, nytnelikymppisiä. Sama paikkakunta koko ajan. Ehdittiin mennä naimisiinkin pari vuotta ennen yhteenmuuttoa. Tiedettiin heti kun tavattiin, että kuulutaan yhteen. Asumusmuoto oli vähän hakusessa.

Vierailija
11/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelupaikalla nähdään arkisin, noin kerran viikossa yliopiston ulkopuolella. Katsellaan telkkaria/elokuvia, ollaan vain ja makoillaan, käydään lenkillä, kierrellään kaupunkia ja ennen kaikkea keskustelemme asioista. Yhteenmuutto on suunnitteilla kahden vuoden sisällä.

Vierailija
12/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnettu vuosia. Vuosi oltu yhdessä. Kerran viikossa nähdään ja yökyläilyä ainakin joka toinen viikko. Itsellä alaikäiset lapset ja vuorotyö, joten ei niin usein tavata. Päivittäin soitellaan 1-2 kertaa. Viestejä melkein päivittäin.