Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka ajoissa leikkauksesta pitää ilmoittaa potilaalle?

Vierailija
19.04.2018 |

Olen menossa hoitoon viimeistään toukokuussa (lääkäreiden sanojen ja hoitotakuun mukaisesti), mutta kutsua sairaalaan ei ole vieläkään saapunut. Kuinka ajoissa sen pitäisi tulla? En jaksa lähteä nyt soittelemaan sinne, olisiko kellään tietoa ja kokemusta täällä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruuhkista ja piiristä itsestään mutta oma leikkauskutsu tuli vajaat kolme viikkoa ennen leikkauspäivää.

Vierailija
2/9 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla lyhyelläkin varoitusajalla kutsu. Minulle soitettiin kun oli tullut peruutus, että pääsisin leikkaukseen viikon päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ruuhkista ja piiristä itsestään mutta oma leikkauskutsu tuli vajaat kolme viikkoa ennen leikkauspäivää.

Muistelisin kanssa, että ennen se on tullut niin että hyvin on kerennyt valmistautua. Toivottavasti pian! Joka päivä kyttäilen postia... Ap

Vierailija
4/9 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla lyhyelläkin varoitusajalla kutsu. Minulle soitettiin kun oli tullut peruutus, että pääsisin leikkaukseen viikon päästä.

Stressailen vähän tällaisesta, kun olen yh. Nopeasti olisi tietenkin parempi kuin hitaasti! Ap

Vierailija
5/9 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli neljä kertaa aika seuraavaksi päiväksi. En mitenkään voinut yrittäjänä ja kahden lapsen äitinä (kouluun kuljettamienn) ottaa sellaista aikaa. Leikkaus siirtyi ja siirtyi.q

Vierailija
6/9 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressailen vähän tällaisesta, kun olen yh. Nopeasti olisi tietenkin parempi kuin hitaasti! Ap

Ihan turha stressata kun asian suhteen voi tehdä suunnitelmat etukäteenkin. Kun suunnitelmat on valmiina ne on helppo toteuttaa nopeallakin aikataululla.

Vierailija
7/9 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli neljä kertaa aika seuraavaksi päiväksi. En mitenkään voinut yrittäjänä ja kahden lapsen äitinä (kouluun kuljettamienn) ottaa sellaista aikaa. Leikkaus siirtyi ja siirtyi.q

Niin eihän tälläisiin voi mitenkään etukäteen varautua.

Vierailija
8/9 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vammakaan ei mitenkään kauhean haittaava ollut, jos et pystynyt millään kerralla mitenkään järjestämään.

Vierailija
9/9 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne heräämössä viimeistään kertoo.