Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen funtsinut tässä tunnin, mitä katsoisin Netflixistä. Lukenut arvosteluja ja yrittänyt valita

Vierailija
19.04.2018 |

Saisinko täältä ratkaisun?

Olen lähes liikuntakyvyttömänä luumurtumien takia kotona ja vuorottelen kirjojen ja leffojen välillä.

Kielteiset kriteerit; ei kauhua, ei turhanpäiväistä läpänheittoa eli ei tyhjänpäiväisiä toimintaleffoja, joissa hengenvaarassa olevat poliisit ovat vitsikkäitä. Ei myöskään romanttista komediaa, joka on genreistä kauhein.

Myönteiset: eurooppalainen yleensä parempi valinta kuin amerikkalainen, mutta tämä on vain suuntaa antava ajatus. Olen katsonut viimeksi Leonin ja Dressmakerin ja näistä pidin.

Auttakaa vammautunutta:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zodiacista olin vaikuttunut myös. Jännitys sinänsä ei ole poissuljettua, ei myöskään älykäs huumori. 

Saa siis tietenkin olla myös sarja, ei tarvitse olla leffa. Crownin katsoin eli ei sitä. 

Vierailija
2/4 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvia en tähän hätään osaa suositella, mutta käykö sarjat, jos aikaa kerran on? :) Erinomaisia mm. Breaking Bad, Narcos, Suburra, Manhunt: Unabomber, Ozark, Bloodline, Better Call Saul. Dokumentteja mm. Confession Tapes, Making a Murderer, Flint Town, Minimalism. Nämä tosin Suburraa lukuunottamatta jenkki-sarjoja, mutta suosittelen tsekkaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjoja: Master of None, Gypsy, Derek

Vierailija
4/4 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli yllättävän kiva.

https://www.imdb.com/title/tt1449940/

Itse katson yleensä skifiä, mutta tää yllätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi