Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä mieltä tällaisesta naisesta?

Vierailija
19.04.2018 |

Päälle kolmekymppinen, akateemisesti koulutettu 168cm/60kg urheilullinen blondi, kroppa timmi mutta naisellinen/tyttömäinen. Pukeudun rennosti, usein sporttivaatteisiin, mutta juhliin mielellään mekkoon ja korkoihin, meikkaan hillitysti, hiukset olkapäille, luonnonvaaleat, laineikkaat.

Harrastukset pääosin urheilullisia, liikun paljon ulkona, hiihdän, laskettelen, juoksen, suunnistan jne. mutta käyn myös keikoilla, matkustan, käyn näyttelyissä ja museoissa, viihdyn festareilla, tykkään laittaa ruokaa. Minun on helppo löytää seksiseuraa, mutta kaipaan elämänkumppania. Missähän mättää, osaatteko auttaa tai arvailla?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksiseuraa löytyy ulkonäössä tuskin paljon vikaa. liian agessiivinen? passiivinen? liian helppo? liian vaikea? liian vaativa? 

vain luoja tietää

liian vaativa ja kaikki sen tietää.

Vierailija
22/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En henkilökohtaisesti oikein syty urheilullisuudesta, ja kaikki naisystäväni ovat olleet jonkin sortin taiteilijoita ja boheemikkoja. Mutta etköhän sinä tuossa kuvaillut sellaisen naisen, jolla seurasta ei pitäisi olla puutetta, joten ehkä jätit jotakin mainitsematta?

Se kannattaa muistaa, että kolmenkympin jälkeen naiset saavat jatkuvasti vähemmän ja vähemmän spontaania huomiota, ja oman aktiivisuuden rooli korostuu. Nyt kilpailet samoista miehistä 25-vuotiaiden kanssa.

Tuurin osuus on kyllä valtava. On ihan mahdollista, ettet tee mitään väärin. Ei vain ole vielä sattunut sopivaa kohdalle. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän tuossa tuli sellaisia ominaisuuksia joiden perusteella voisi arvioida olisiko sinusta elämänkumppaniksi.

Liikkuva elämäntapa on tietysti plussaa ja rivien välistä on ehkä aistittavissa tiettyä itsenäisyyttä mikä minua viehättää. Luonteestasi tai arvoistasi et kuitenkaan suoraan kerro juuri mitään. 

Itselleni tuosta festarit, keikat, matkustelu, museot-rimpsusta tulee mieleen tietty naistyyppi jonka kanssa minulla ei hirveästi yhteistä ole mutta se nyt ei tietenkään tarkoita etteikö monille muille miehille tuollainen elämä maistuisi - itseasiassa kaveripiiristä löytyy tällaisia miehiä j useampikin.

M38

Tykkään kyllä vapaa-ajallani tehdä asioita, oikeastaan mitä vain muuta kuin hengailla kotisohvalla kovin paljon. Se on ollut ongelma aiemmissa suhteissa, eli kaipaisin kumppania, joka on myös aktiivinen ja tykkää tehdä erilaisia juttuja. Toki voin tehdä niitä yksinkin tai ystävieni kanssa, mutta joskus olisi kiva tehdä myös kumppanin kanssa. Useimmissa suhteissa miehiä on kuitenkin harmittanut jotenkin se, jos olen puuhannut omia juttujani muiden kuin heidän kanssa. 

Luonne on aika vaikea juttu mielestäni kuvailla, kun ihmiset ymmärtää sanat niin eri tavoin. Arvot mulla on lopulta aika perinteiset, eli haen pysyvää, pitkäaikaista suhdetta ja haluan joskus perustaa vielä perheen.  Seksuaalisuudeltani yksiavoinen, vaikka bicurious ja kokeileva kyllä muuten. Muuten olen aika liberaali ja joustava, mutta en voi sietää esimerkiksi rasismia. Ympäristötieotinen ja tieteeseen nojaava, kehitysoptimistinen elämänfilosofia kuvaavat mua hyvin.

Vierailija
24/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En henkilökohtaisesti oikein syty urheilullisuudesta, ja kaikki naisystäväni ovat olleet jonkin sortin taiteilijoita ja boheemikkoja. Mutta etköhän sinä tuossa kuvaillut sellaisen naisen, jolla seurasta ei pitäisi olla puutetta, joten ehkä jätit jotakin mainitsematta?

Se kannattaa muistaa, että kolmenkympin jälkeen naiset saavat jatkuvasti vähemmän ja vähemmän spontaania huomiota, ja oman aktiivisuuden rooli korostuu. Nyt kilpailet samoista miehistä 25-vuotiaiden kanssa.

Tuurin osuus on kyllä valtava. On ihan mahdollista, ettet tee mitään väärin. Ei vain ole vielä sattunut sopivaa kohdalle. Tsemppiä!

Kiitos! Kiva lukea näin tsemppaava viesti, kun tuntuu vain, ettei natsaa, niin harmittaahan se ja väkisinkin alkaa miettiä, onko mussa jotain vikaa. Kaveritkin kyllä sanoo että pitää vain odottaa että oikea osuu kohdalle. Miehistä tuntuu että musta kiinnostuu yhä samanikäiset, eli usein 25-vuotiaat ja nuoremmatkin lähestyy ja sitten pelästyy kun kuulee ikäni. Näytän kuulemma ikäistäni paljon nuoremmalta. Itse olen ehkä enemmän itseäni vanhemmista miehistä kiinnostunut, mutta he eivät tunnu kiinnostuvan minusta.

Vierailija
25/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Kiva lukea näin tsemppaava viesti, kun tuntuu vain, ettei natsaa, niin harmittaahan se ja väkisinkin alkaa miettiä, onko mussa jotain vikaa. Kaveritkin kyllä sanoo että pitää vain odottaa että oikea osuu kohdalle. Miehistä tuntuu että musta kiinnostuu yhä samanikäiset, eli usein 25-vuotiaat ja nuoremmatkin lähestyy ja sitten pelästyy kun kuulee ikäni. Näytän kuulemma ikäistäni paljon nuoremmalta. Itse olen ehkä enemmän itseäni vanhemmista miehistä kiinnostunut, mutta he eivät tunnu kiinnostuvan minusta.

Kuinka pitkä on pisin parisuhteesi?

Mihin kohtaan tapailu yleensä tyssää?

Vierailija
26/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Kuinka pitkä on pisin parisuhteesi?

Mihin kohtaan tapailu yleensä tyssää?[/quote]

Pisin suhde kesti 2,5 vuotta. Yleensä tapailu tyssää n. 1-1,5 vuoden jälkeen, eli siinä vaiheessa, kun mietitään suhteen vakintuumiseen liittyviä juttuja, yhteen muuttoa yms. ja mies ei halua muuttaa. Tai sitten yhteen muuttamisen jälkeen osoittautuu, että elämäntavat ovat liian erilaiset, esim. vuorokausirytmi ja kiinnostuksen kohteet (olen seurustellut mm. yökaudet pelaavien miesten kanssa, asia tuli ilmi vasta yhteen muuttamisen jälkeen.) Muutama mies on myös tunnustanut tapailleensa minua niinkin pitkään vain koska seksi oli niin hyvää.

Vierailija
27/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäsi osaat ainakin kehua, turn off.

Vierailija
28/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulla ei ole vaikeuksia löytää miehiä tapailusuhteeseen kanssasi, mutta kun tulee yhteenmuuton aika, miehet jänistävät? Tuo korjautuu valikoimalla miehiä, jotka haaluavat oma-aloitteisesti sitoutua, perustaa perheen ja niin edelleen.

Vierailija
29/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäsi osaat ainakin kehua, turn off.

Hmm, mielestäni en kehu mitenkään erityisesti, koitan vaan kertoa rehellisesti millainen olen. Vaikeaa se tietenkin on, mutta en esimerkiksi sano olevani kaunis, vaikka olen usein kuullut sitä olevani, sillä tiedän, että on myös ihmisiä, joiden silmää en miellytä. Itsevarma olen kyllä, sikäli etten turhaan esitä kainoa, jos olen mielestäni jossain hyvä tai jostain kiinnostunut. Se saattaa varmasti ärsyttää toisia ihmisiä.

Vierailija
30/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla ei ole vaikeuksia löytää miehiä tapailusuhteeseen kanssasi, mutta kun tulee yhteenmuuton aika, miehet jänistävät? Tuo korjautuu valikoimalla miehiä, jotka haaluavat oma-aloitteisesti sitoutua, perustaa perheen ja niin edelleen.

Hyvä pointti kieltämättä tämäkin. Hassua, kun sellaisia ei ole sattunut minun kohdalleni, ehkä vielä onni kääntyy. :)

Vierailija
31/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut vastaan miestä joka on kiinnostunut sinusta muutenkin kuin vain seksin merkeissä.

TÄMÄ!!!

Vierailija
32/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän tuossa tuli sellaisia ominaisuuksia joiden perusteella voisi arvioida olisiko sinusta elämänkumppaniksi.

Liikkuva elämäntapa on tietysti plussaa ja rivien välistä on ehkä aistittavissa tiettyä itsenäisyyttä mikä minua viehättää. Luonteestasi tai arvoistasi et kuitenkaan suoraan kerro juuri mitään. 

Itselleni tuosta festarit, keikat, matkustelu, museot-rimpsusta tulee mieleen tietty naistyyppi jonka kanssa minulla ei hirveästi yhteistä ole mutta se nyt ei tietenkään tarkoita etteikö monille muille miehille tuollainen elämä maistuisi - itseasiassa kaveripiiristä löytyy tällaisia miehiä j useampikin.

M38

Joo, monilla naisilla on tuo juttu, että hirveästi sähelletään joka suuntaan ja ympäri maailmaa. Tulee vähän sellainen olo että mahtuuko tuohon miestä sekaan ja ollaanko valmiita välillä olemaan paikallaankin ja rakentamaan "meitä" ihan aidosti ja rauhassa. Mies ei halua olla vain yksi kokemus matkailun ja muun ohella, vaan erityinen ja merkityksellinen ihminen naiselle.

Vierailija
33/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, taidat ryhtyä juttuun lähinnä komeiden ja kaikkien haluamien miesten kanssa ja he taas eivät halua sitoutua, koska irtokarkkia on aina saatavilla. Vaikka hankalahan sitä on ihastua muuhun kuin siihen mihin silmä vetää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä