Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, mitä mieltä tällaisesta naisesta?

Vierailija
19.04.2018 |

Päälle kolmekymppinen, akateemisesti koulutettu 168cm/60kg urheilullinen blondi, kroppa timmi mutta naisellinen/tyttömäinen. Pukeudun rennosti, usein sporttivaatteisiin, mutta juhliin mielellään mekkoon ja korkoihin, meikkaan hillitysti, hiukset olkapäille, luonnonvaaleat, laineikkaat.

Harrastukset pääosin urheilullisia, liikun paljon ulkona, hiihdän, laskettelen, juoksen, suunnistan jne. mutta käyn myös keikoilla, matkustan, käyn näyttelyissä ja museoissa, viihdyn festareilla, tykkään laittaa ruokaa. Minun on helppo löytää seksiseuraa, mutta kaipaan elämänkumppania. Missähän mättää, osaatteko auttaa tai arvailla?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia aloitteita teet itse ja millaisille miehille?

Vierailija
2/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkäsi tuohon alkuun välittömästi, tarkemin sanottuna sanaan ”akateemisesti”.

Ehdoton no go.

Tai no yhden yön voi mennä makuualustana ja se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissasiko kysyt täältä deittailuneuvoja? Ehkä ei kannattaisi. Hyvin osaat kehua itseäsi kumminkin, pisteet siitä.

Vierailija
4/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen persoona olet? Oletko aito? Kuvauksen perusteella kuulostat niin perustallaajalta, kuin vain mahdollista. Teet kaiken oppikirjan mukaan. Missä hauska? Missä erotut joukosta? Onko sussa syvyyttä? Onko huumorintajua? Miehet kiinnostuu muustakin, kuin ulkonäöstä ja harrastuksista. 

Vierailija
5/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa naisen, joka tarvitsee miestä. Sun elämäntyyli vaikuttaa hyvin itsenäiseltä ja kiireiseltä. Uskalla avata sun sydän ja pyytää apua. Mies haluaa olla naiselle korvaamaton. Suosittelen sulle Matthew Husseyn Youtube -videoita! https://www.youtube.com/watch?v=NoBnas-LcG4

Vierailija
6/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti teet liian vähän alotteita ja/tai oot liian kranttu

Vierailija
7/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti ei moittimista kuvauksen perusteella, joten ongelmat menevät persoonan puolelle.

Vierailija
8/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia aloitteita teet itse ja millaisille miehille?

Ja heti kolhati! :D Totuuden nimissä aloitteen tekijänä on lähes aina ollut mies. Olen ehkä hieman arka tekemään aloitteita, koska ajattelen, että sellaiset miehet, joista itse kiinnostun, eivät kuitenkaan kiinnostuisi minusta. Ehkä tässä olisi ensimmäinen petraamisen paikka.

Vierailija
9/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan miestä joka on kiinnostunut sinusta muutenkin kuin vain seksin merkeissä.

Vierailija
10/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet liian itsekeskeinen ja toki nuori. Mitä teet itse seuranhaun eteen. Happypacake on tehokas paikka. Jätä tuo luettelo pois. Kerro vaikka mieheltä toivot.

Vierailija
11/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen persoona olet? Oletko aito? Kuvauksen perusteella kuulostat niin perustallaajalta, kuin vain mahdollista. Teet kaiken oppikirjan mukaan. Missä hauska? Missä erotut joukosta? Onko sussa syvyyttä? Onko huumorintajua? Miehet kiinnostuu muustakin, kuin ulkonäöstä ja harrastuksista. 

On, mutta olen alkuun aika ujo ja hitaasti lämpeävä. Huumorini on tosi outoa, eikä aukea kovin monelle, mutta niille joiden kanssa se toimii, onkin sitten juuri tullut niitä pidempiä juttuja. Monelle olen vaikuttanut päällepäin kuulemma tosi tavalliselta, mutta sitten kun on kunnolla tutustunut, niin löytynyt kuulemma syvällinen ja hauska tyyppi.

Vierailija
12/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa naisen, joka tarvitsee miestä. Sun elämäntyyli vaikuttaa hyvin itsenäiseltä ja kiireiseltä. Uskalla avata sun sydän ja pyytää apua. Mies haluaa olla naiselle korvaamaton. Suosittelen sulle Matthew Husseyn Youtube -videoita! https://www.youtube.com/watch?v=NoBnas-LcG4

Hmm, pitääpä tutustua. Tässä on varmasti paljon totuutta, eli olen tosi itsenäinen, ainakin päällisin puolin. Toisaalta olisi ihanaa, jos voisi välillä vaan antaa jonkun muun huolehtia asioista, ettei aina tarvitsisi pärjätä, osata ja kyetä itse. Ihan mielellään siis antaisin joskus miehenkin auttaa.

Vierailija
13/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutetut komeat miehet saa 10 vuotta nuoremman naisen. siinä syy. Olisi kannattanut ottaa opiskellessa kumppani.

Vierailija
14/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on timmi , mutta naisellinen?

Vierailija
15/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet liian itsekeskeinen ja toki nuori. Mitä teet itse seuranhaun eteen. Happypacake on tehokas paikka. Jätä tuo luettelo pois. Kerro vaikka mieheltä toivot.

Toivoisin mieheltä huumorintajua, luovuutta, positiivista ja energista elämänasennetta, uteliaisuutta, kokeilunhalua, kiinnostusta älyllisiin juttuihin ja keskusteluun, innostumista ja ennakkoluulottomuutta kokeilemaan uutta. Toki myös perinteisiä luotettavuutta, ystävällisyyttä ja muiden huomioon ottamista sekä tervettä itsetuntoa.

Ulkonäöllä on merkitystä tietenkin, mutta pidän hyvin monen näköisiä miehiä viehättävinä, joten en osaa luetella mitään keskeisiä kriteereitä. Toivoisin, että mies on aikuinen, joka osaa pitää huolen itsestään ja tulee toimeen myös omillaan, jolla on elämä kaikinpuolin hallinnassa ja ystäviä sekä harrastuksia. Tietenkin myös etsin miestä, joka haluaa elämänmittaisen kumppanin, vaikka en oletakaan, että siitä osaa päättää ensimmäisillä treffeillä. :)

Vierailija
16/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa AP tästä 5 ensimmäistä minuuttia, naiset valisevat usein vääränlaisen miehen ja sitten kumpikaan ei ole onnellinen suhteessa. https://www.facebook.com/adele.kottarainen/videos/1746414468731296/

Vierailija
17/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän tuossa tuli sellaisia ominaisuuksia joiden perusteella voisi arvioida olisiko sinusta elämänkumppaniksi.

Liikkuva elämäntapa on tietysti plussaa ja rivien välistä on ehkä aistittavissa tiettyä itsenäisyyttä mikä minua viehättää. Luonteestasi tai arvoistasi et kuitenkaan suoraan kerro juuri mitään. 

Itselleni tuosta festarit, keikat, matkustelu, museot-rimpsusta tulee mieleen tietty naistyyppi jonka kanssa minulla ei hirveästi yhteistä ole mutta se nyt ei tietenkään tarkoita etteikö monille muille miehille tuollainen elämä maistuisi - itseasiassa kaveripiiristä löytyy tällaisia miehiä j useampikin.

M38

Vierailija
18/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiseuraa löytyy ulkonäössä tuskin paljon vikaa. liian agessiivinen? passiivinen? liian helppo? liian vaikea? liian vaativa? 

vain luoja tietää

Vierailija
19/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana kannattaa lopettaa vauvapalstalla ja muualla itsensä kuvaileminen. Miehet huomaavat kaikki nuo jutut ilmankin.

Vierailija
20/33 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on timmi , mutta naisellinen?

Harrastan monipuolisesti urheilua, eli esim. vatsa on litteä ja vatsalihakset erottuu heikosti, pyllyssä löytyy taas rasvaakin lihaksen päältä. Eli semmoinen kiinteä, terve kroppa, ei mitään fitness-rasvaprossaa, muttei kyllä löllyvää höttöäkään missään.