Parisuhde ja seksi, millainen on hyvää?
Millainen seksielämä on hyvää? Riittääkö sinulle perus rakastelu pimeässä vai kaipaatko vaihtelua ja jos niin millaista?
Itse pidän monipuolisesta. Välillä hidasta ja nautinnollista rakastelua. Välillä kiihkeää ja intohimoista extemporea, välillä erotiikkaa hieroen ja valokuvaten puolisoa, välillä fantasioisden tuomista seksiin, tuhmia puheita jne.
Kommentit (2)
Ikäänkuin tähän olisi olemassa vain yksi oikea vastaus. No vastaan melkein yhtä epämääräisesti riittävän vaihtelevaa. Olen ollut pitkään ja olen tällä hetkelläkin sinkku, mutta olen ollut tekevinäni sellaisen havainnon, että mikä toimii, jonkun toisen kanssa ei välttämättä toimi toisen kanssa. Voi olla myös niin, että omaan seksistä niin vähän kokemusta, että en yksinkertaisesti tiedä, sellaisia tapoja tai "keinoja" joilla voisin varmuudella tyydyttää ja aikaansaada kumppanilleni iloa ja nautintoa. Varmasti myös ajalla ja paikallakin on merkitystä. Jos ei tarvitse huolehtia aikaisesta aamuherätyksestä tai mahd. pienten lasten tarpeista, niin hyvä seksi saattaa olla jotain ihan muuta kuin hyvä seksi silloin kun tietää, että aamulla on noustava varhain ja varmaan ennen aamunkoittoa jompi kumpi saa katsoa, että onhan pienokaisella kaikki hyvin, vai miksi aloitti itkemään, vaikka hetki sitten nukahti, vaikka jo omaan huoneeseensa.
kunhan kakkosta saa.