Jos olisit huomenna töissä keittiöapulaisena,
Mun olisi myös tosi vaikeaa asettua toisen apulaiseksi tai alaiseksi, nyt kun olen esimiesasemassa siistissä sisätyössä ja palkka juokseen hoitovapaalla (oma yritys).
Kommentit (10)
En ehkä tykkäis ja palkka ei riittäis ehkä tähän nykyiseen eloon ei sitten millään.
Tietty riippuu millainen keittiö..
Saan nimittäin jo kalan hajustakin pahan allergiareaktion.
Saisin varmasti siis aloittaa muutenkin elämän alta pari kymppisestä alusta, toivottavasti samalla 17v kropalla, mutta tällä järjellä mikä nyt on!
Koulutusta ei keittiöhommiin ole, mutta pärjään kauhan varressa ihan hyvin. Sitten hermostuttaisi jos pitäisi mennä esim. automekaanikon apulaiseksi tai remppareiskan apupojaksi.
toki mielessä saattaisi käydä, että miksi akateemisesti koulutettu ja päällikköasemassa oleva henkilö on näihin hommiin joutunut. Palkkakin varmaan putoaisi reilusti, mutta kaipa mies sitten ottaisi vielä isomman vastuun perheen menoista.
mutta koska viimeisestä keittiökeikasta on aikaa, olisi varmaan apulaisena helppo aloittaa.
Ihan kiva olisi mennä taas köökin puolelle, voisin olla useammankin päivän. Sitten jo varmaan haluaisin takaisin nykyiseen työhöni.
Olisipa leivontapäivä, taikinaterapia olisi poikaa!
mutta kyllä se menisi kun olen joskus aikoinaan ravintolassa töissä ollut (vuosia).
"hei, jokos mun äitiysloma loppui" =)
mitä siitä ajattelisit? Ja mitä siitä seuraisi? Kaikki mukaan ajatusleikkiin!