Rumat kasvot eivät haittaa, jos on urheilija
Ihminen joka urheilee on ulkonäöltäänkin ihailtava, vaikka kasvot eivät ihanteita vastaisikaan.
Oletteko samaa mieltä?
Kommentit (14)
Kyllä,
Sama koskee taidealan taitureita ja artisteja yms..
Kieltämättä täydellinen vartalo kompensoi ainakin miesten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka urheilee on ulkonäöltäänkin ihailtava, vaikka kasvot eivät ihanteita vastaisikaan.
Oletteko samaa mieltä?
Olen eri mieltä. En ihaile urheilijoita, noita oman napansa ympäri pyöriviä narsisteja.Päinvastoin se on miinus.
Urheilijat usein hyvänvoivan ja freshin näköisiä, ei haittaa, jos vähän persoonallinen naama.
Kyllä väistämättä ihminen havahtuu johonkin epäsymmetriseen piirteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko samaa mieltä?
Olen eri mieltä. En ihaile urheilijoita, noita oman napansa ympäri pyöriviä narsisteja.Päinvastoin se on miinus.
Sinö oletkin poikkeus. Anna kun arvaan. Olet intersektionaalinen feministi tai muuten vain hukassa seksuaalisen identiteettisi kanssa.
No kyllä se yksi saksalainen tenniksenpelaaja ainakin on naamaltaan semmoinen hevonen, että ei ihme jos pylsimisrintamalla on ollut hiljaista.
Kerropa tuo Cristiano Ronaldolle :)
En. Päinvastoin, kauniit kasvot kompensoivat ei-niin-täydellistä vartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa tuo Cristiano Ronaldolle :)
Melkoisia neitejä jalkapalloilijat ovat. Ja heikkoja. Melkein kuolevat pieneenkin kosketukseen mitä olen joskus lajia katsonut.
Urheilijoilla välillä hyvännäköinen keho ja kärsineen näköiset kasvot. Myös kasvonpiirteet voivat korostua liiankin paljon, kun urheilee.
Näinhän se on ☺