Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook rautaryhmä

Vierailija
18.04.2018 |

Aivan uskomatonta touhua Facebookin raudanpuuteryhmässä. Ylläpitäjä on mielestään kaikkitietävä, fiksumpi kuin kukaan muu lääkäreitä myöten ja natsimaisesti poistaa lirjoituskset, jossa kysytään esim hänen koulutustaan terveydenhoidossa. Terhikin mukaan ei ole mitään koulutusta. Aika vaarallista , että täysin maallikko antaa "asiantuntija"neuvoja ja poistaa kaikki mikä ei miellytä tai joku kyseenalaistaa hänen tietonsa. Vapaaehtoisestihan siellä ollaan mutta joku saattaa uskoa kaikki hänen mielipiteensä faktana. Onko joku täällä siinä ryhmässä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/16 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ja huomannut saman. Ei jaksa kiinnostaa ne jutut enää, oman lääkärin kanssa pohdiskellaan raudanpuutettani, minulla on ihan oikean lääkärin tekemä diagnoosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Sanja on jotenkin ihan kammottava. Todella vittumaisesti ajoittain vastailee ihan normaaleihin kysymyksiin, jos esim. Joku ei tajua käyttää hakua. Asioihin voi kommentoida nätistikin

Ap

Vierailija
4/16 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ryhmässä jonkin aikaa.

Yp on aggressiivinen neurootikko.

Ryhmässä tulee vaikutelma, että kaikilla on raudanpuute, verikokeet on turhia ja lääkärit tyhmiä.

En kestänyt. Mullekin tää yp luetteli kymmenen verikoetta jotka pitää heti vaatia.

Vierailija
5/16 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ryhmässä jonkin aikaa.

Yp on aggressiivinen neurootikko.

Ryhmässä tulee vaikutelma, että kaikilla on raudanpuute, verikokeet on turhia ja lääkärit tyhmiä.

En kestänyt. Mullekin tää yp luetteli kymmenen verikoetta jotka pitää heti vaatia.

Joo ja tehdä valitus heti jos labroja ei oteta

Ap

Vierailija
6/16 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todettu raudanpuute, mut en mä jaksa siitä vouhkata ja "ferrorisoida" muita, kuten tuolla ryhmässä on lanseerattu tämä termi. Monilla ihmisillä siellä on jonkin sortin rautaneuroosi. Sama homma on Home sweet Home-ryhmässä, kaikki mahdollinen jokaikinen oire on sisäilmasta tai raudanpuutteesta johtuvaa.

T:Ryhmäläinen, joka menee nyt katsomaan joko siellä on aloitus tästä

Vierailija
7/16 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todettu raudanpuute, mut en mä jaksa siitä vouhkata ja "ferrorisoida" muita, kuten tuolla ryhmässä on lanseerattu tämä termi. Monilla ihmisillä siellä on jonkin sortin rautaneuroosi. Sama homma on Home sweet Home-ryhmässä, kaikki mahdollinen jokaikinen oire on sisäilmasta tai raudanpuutteesta johtuvaa.

T:Ryhmäläinen, joka menee nyt katsomaan joko siellä on aloitus tästä

😀

Vierailija
8/16 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti näy aloitusta. Sanjaa vituttaa kun se ei täällä pysty määräämään kirjoittajia

Vierailija
9/16 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanja kopioi tietojaan jostain netistä. eli se siitä asiantuntijasta

Vierailija
10/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin ryhmään, koska olen kärsinyt pitkään anemiasta ja raudanpuutteesta, mutta erosin juuri AP:n mainitsemista syistä. Musta toi ryhmän meninki jopa vähentää raudanpuutteen vakavastiotettavuutta.

Vierailija
11/16 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys neukkumeininki ryhmässä. Tänään sieltä savustettiin yks fiksu lääkäri haukkumalla ulos.

Vierailija
12/16 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täys neukkumeininki ryhmässä. Tänään sieltä savustettiin yks fiksu lääkäri haukkumalla ulos.

Oikeastikko? Alkuun siellä oli hyvä meininki ja sai paljon tietoa. Harmi jos on muuttunut tuollaiseksi :(

Vierailija
13/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan uskomatonta touhua Facebookin raudanpuuteryhmässä. Ylläpitäjä on mielestään kaikkitietävä, fiksumpi kuin kukaan muu lääkäreitä myöten ja natsimaisesti poistaa lirjoituskset, jossa kysytään esim hänen koulutustaan terveydenhoidossa. Terhikin mukaan ei ole mitään koulutusta. Aika vaarallista , että täysin maallikko antaa "asiantuntija"neuvoja ja poistaa kaikki mikä ei miellytä tai joku kyseenalaistaa hänen tietonsa. Vapaaehtoisestihan siellä ollaan mutta joku saattaa uskoa kaikki hänen mielipiteensä faktana. Onko joku täällä siinä ryhmässä?

Tottakai useakin on!

Lisäksi hyvin moni palstamamma löytyy mm seuraavista ryhmistä:

- Hopeavesi pelastaa maailman

- Ilmastonmuutos on salaliitto

- Rokotteet ovat salaliitto

- Vauva.fi AV-palsta on salaliitto

- Salaliitto on salaliitto

- Enkelihoitajat

- Sähköallergikot

-Yksisarvisallergikot

Myös aika paljon muuta löytyy, meitä kun on jokaiseen junaan...

Vierailija
15/16 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityin ryhmään, koska olen kärsinyt pitkään anemiasta ja raudanpuutteesta, mutta erosin juuri AP:n mainitsemista syistä. Musta toi ryhmän meninki jopa vähentää raudanpuutteen vakavastiotettavuutta.

Liiti mieluummin meihin alumiinivajakkeihin!

Ryhmässämme keskustellaan kuinka vakavasta asiasta on kyse, valtaväestö ei edes ymmärrrä alumiininpuutostaan ja lääkärit ovat ihan tyhmiä kun eivät meidän omia tutkimustuloksia kuuntele.

Vierailija
16/16 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hiukankin ferritiiniarvoon 100 skeptisesti suhtautuvat arvelut poistetaan. Hyvät ihmiset, googlatkaa englanniksi tietoa älkääkä alistuko rahanahneiden yksityislääkäreiden hoidettaviksi. Kommentit on sensuroitu niin yksimielisiksi, että tulee vaikutelma joukkopsykoosista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan